BMW 1 Coupé se na trhu ani moc neohřálo a AC Schnitzer už má připravený tuning paket pro jeho nejsilnější verzi.
Jednička coupé patří stále k mníchovským novinkám. Kompaktní vůz si získal největší respekt právě díky nejsilnější použité motorizaci, dvěma turbodmychadly přeplňovanému šestiválci o objemu tři litry. Jeho základní výkon 225 kW/306 k se dokáže s nevelkým vozem pěkně pohrávat. Jenomže z tohoto motoru se dá dostat mnohem víc, a AC Schnitzer to dobře ví.
Pouze úpravou řídící jednotky a výfukového systému se podařilo z motoru vydolovat celkový výkon 265 kW/360 k a maximální točivý moment poskočil ze 400 na 450 Nm. Co to znamená? Že tento prcek zrychlí na stovku pod pět sekund a dosáhne maximální rychlost rovných 300 km/h. Na tak nenápadný vůz hodnoty skutečně špičkové. Úpravám se nevyhnul ani podvozek, který byl doladěn a přitvrzen. Zklamáním na druhou stranu je, že AC Schnitzer nechal na voze původní brzdy.
Tuner nezapomněl ani na vzhled vozu a připravil pro něj speciální bodykit. Ten zahrnuje nový přední nárazník s integrovaným spoilerem, upravený zadní nárazník s difuzorem a k dobrému přítlaku pomáhají dva spoilery na zádi vozu. Vše zdobí nenápadná dvojitá koncovka výfuku.
AC Schnitzer ACS1 3,5i