Dozvídáme se další detaily o chystaném supersportu od Maserati, především o jeho vnitřnostech.
Maskování zatím Maserati z prototypu nového supersportu MC20 nesundává, z jiné strany se ovšem dovídáme informace o použité technice. Věděli jsme, že do novinky zasadí italská značka zbrusu nový motor vlastní konstrukce a web Automotive News Europe teď přináší informace o jeho specifikaci.
V MC20 se má tedy odehrát premiéra nového twin-turbo V6 Maserati o objemu tří litrů, který zajistí výkon kolem 542 koní (398 kW). Nová jednotka bude fungovat jako náhrada za donedávna využívaný přeplňovaný V8 Ferrari. A svůj šestiválec chce Maserati později umístit do minimálně dalších tří nových modelů.
S plány do budoucna se Maserati pochlubilo už dříve. V očekávaných nástupcích modelů GranTurismo a GranCabrio tak máme podle zmíněné publikace očekávat nový motor rovněž, ačkoliv značka dříve oznámila, že tyto modely přijedou také v čistě elektrických variantách.
Dále si motor najde zřejmě cestu i do menšího chystaného crossoveru umístěného pod současných SUV Levante. Pod jeho kapotou by ovšem nabídl o něco nižší výkon, zhruba 523 koní (385 kW). Maserati kouká na elektrifikaci svých modelů s odvážným přístupem, tudíž je zcela možné, že i nový V6 bude součástí hybridního systému.
Ostatně jako hybrid už má zanedlouho přijet i modernizované Ghibli, jehož premiéru chystá Maserati 15. července. A nakonec i zmíněný supersport MC20 chce značka nabízet také v hybridní i čistě elektrické formě, zde proběhne odhalení v druhé polovině letošního roku.