Koncept elektrického čtyřdveřového „kupé“ e-tron GT se nám představil  minulý rok  a Audi již tehdy potvrdilo sériovou výrobu na rok 2020. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com

Koncept elektrického čtyřdveřového „kupé“ e-tron GT se nám představil minulý rok a Audi již tehdy potvrdilo sériovou výrobu na rok 2020. | Audi e-tron GT | Zdroj: e-tronforum.com

Teď se přitom skrze čínský patentový úřad dostávají na povrch ilustrace produkční verze elektromobilu. A fanoušky moderně vypadajícího konceptu potěší, že sériová verze se zřejmě od dřívější studie příliš nevzdálí. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com

Teď se přitom skrze čínský patentový úřad dostávají na povrch ilustrace produkční verze elektromobilu. A fanoušky moderně vypadajícího konceptu potěší, že sériová verze se zřejmě od dřívější studie příliš nevzdálí. | Audi e-tron GT | Zdroj: e-tronforum.com

Proporce se svažující se linií střechy zůstávají – e-tron GT bude vycházet z platformy  elektrického Porsche Taycan  – a řada stylingových prvků konceptu je k vidění i na uniklých ilustracích. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com

Proporce se svažující se linií střechy zůstávají – e-tron GT bude vycházet z platformy elektrického Porsche Taycan – a řada stylingových prvků konceptu je k vidění i na uniklých ilustracích. | Audi e-tron GT | Zdroj: e-tronforum.com

Přesněji je vzhled sériové verze takřka identický od konceptu a nechybí ani spojené zadní LED svítilny. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com

Přesněji je vzhled sériové verze takřka identický od konceptu a nechybí ani spojené zadní LED svítilny. | Audi e-tron GT | Zdroj: e-tronforum.com

Velikostně má být e-tron GT vlastně elektrickou verzí modelu A7 Sportback, i když bude ve výsledku působit trochu subtilněji a svalnatěji. | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Velikostně má být e-tron GT vlastně elektrickou verzí modelu A7 Sportback, i když bude ve výsledku působit trochu subtilněji a svalnatěji. | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

S využitím platformy Porsche mluvíme samozřejmě také o stejném ústrojí, které bude e-tron GT nejspíš používat. Systémový výkon dvou elektromotorů (jeden na každé nápravě) byl v konceptu udávaných 434 kW (590 koní). | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

S využitím platformy Porsche mluvíme samozřejmě také o stejném ústrojí, které bude e-tron GT nejspíš používat. Systémový výkon dvou elektromotorů (jeden na každé nápravě) byl v konceptu udávaných 434 kW (590 koní). | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

U produkční verze e-tronu GT se očekává zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,5 vteřiny a maximální rychlost 240 km/h. | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

U produkční verze e-tronu GT se očekává zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,5 vteřiny a maximální rychlost 240 km/h. | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Bateriový modul s kapacitou okolo 90 kWh má zajistit dojezd přes 400 km na jedno nabití, kdežto na 80% kapacitu byste měli akumulátory dobít během 20 minut. | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Bateriový modul s kapacitou okolo 90 kWh má zajistit dojezd přes 400 km na jedno nabití, kdežto na 80% kapacitu byste měli akumulátory dobít během 20 minut. | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Předzvěst sériové techniky tedy nakonec ukáže Porsche Taycan, jehož premiéra je na naplánovaná  na letošní září . | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Předzvěst sériové techniky tedy nakonec ukáže Porsche Taycan, jehož premiéra je na naplánovaná na letošní září. | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Sourozenec od Audi se tak objeví až po něm, přičemž se startem výroby v roce 2020 se očekávají první dodávky modelů zákazníkům na začátku roku 2021. | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Sourozenec od Audi se tak objeví až po něm, přičemž se startem výroby v roce 2020 se očekávají první dodávky modelů zákazníkům na začátku roku 2021. | Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Koncept Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Teď se přitom skrze čínský patentový úřad dostávají na povrch ilustrace produkční verze elektromobilu. A fanoušky moderně vypadajícího konceptu potěší, že sériová verze se zřejmě od dřívější studie příliš nevzdálí. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com
Proporce se svažující se linií střechy zůstávají – e-tron GT bude vycházet z platformy  elektrického Porsche Taycan  – a řada stylingových prvků konceptu je k vidění i na uniklých ilustracích. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com
Přesněji je vzhled sériové verze takřka identický od konceptu a nechybí ani spojené zadní LED svítilny. | Audi e-tron GT Zdroj: e-tronforum.com
Velikostně má být e-tron GT vlastně elektrickou verzí modelu A7 Sportback, i když bude ve výsledku působit trochu subtilněji a svalnatěji. | Koncept Audi e-tron GT Zdroj: Audi
18
Fotogalerie

Sériové Audi e-tron GT se nebude od konceptu příliš lišit. Unikly patentové ilustrace

Uniklé patentové ilustrace ukazují, že produkční verze elektromobilu e-tron GT se nebude od dřívějšího konceptu příliš lišit.

Koncept elektrického čtyřdveřového „kupé“ e-tron GT se nám představil minulý rok a Audi již tehdy potvrdilo sériovou výrobu na rok 2020. Teď se přitom skrze čínský patentový úřad dostávají na povrch ilustrace produkční verze elektromobilu. A fanoušky moderně vypadajícího konceptu potěší, že sériová verze se zřejmě od dřívější studie příliš nevzdálí.

Proporce se svažující se linií střechy zůstávají – e-tron GT bude vycházet z platformy elektrického Porsche Taycan – a řada stylingových prvků konceptu je k vidění i na uniklých ilustracích. Přesněji je vzhled sériové verze takřka identický od konceptu a nechybí ani spojené zadní LED svítilny.

Velikostně má být e-tron GT vlastně elektrickou verzí modelu A7 Sportback, i když bude ve výsledku působit trochu subtilněji a svalnatěji. S využitím platformy Porsche mluvíme samozřejmě také o stejném ústrojí, které bude e-tron GT nejspíš používat. Systémový výkon dvou elektromotorů (jeden na každé nápravě) byl v konceptu udávaných 434 kW (590 koní).  

U produkční verze e-tronu GT se očekává zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,5 vteřiny a maximální rychlost 240 km/h. Bateriový modul s kapacitou okolo 90 kWh má zajistit dojezd přes 400 km na jedno nabití, kdežto na 80% kapacitu byste měli akumulátory dobít během 20 minut.

Předzvěst sériové techniky tedy nakonec ukáže Porsche Taycan, jehož premiéra je na naplánovaná na letošní září. Sourozenec od Audi se tak objeví až po něm, přičemž se startem výroby v roce 2020 se očekávají první dodávky modelů zákazníkům na začátku roku 2021.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud