Makar 6x6 je určen do oblastí, které často a hodně zapadají sněhem, případně tam, kde vzhledem k blátu a překážkám není hnutí.

Makar 6x6 je určen do oblastí, které často a hodně zapadají sněhem, případně tam, kde vzhledem k blátu a překážkám není hnutí.

Vypadá jako kus ruského železa o hmotnosti nejméně pěti tun, zdání však klame.

Vypadá jako kus ruského železa o hmotnosti nejméně pěti tun, zdání však klame.

Váží jenom něco málo přes 2,5 tuny, tedy asi jako minulý Range Rover.

Váží jenom něco málo přes 2,5 tuny, tedy asi jako minulý Range Rover.

Uveze až tunu nákladu, stejně jako pick-up velikosti Nissanu Navara.

Uveze až tunu nákladu, stejně jako pick-up velikosti Nissanu Navara.

Ty obrovské nízkotlaké pneumatiky nejsou pro parádu. Mimo obvyklé funkce slouží k tomu, aby se vůz nebořil ve sněhu, a protože má brutální nájezdové úhly, snadno se prodírá složitým terénem.

Ty obrovské nízkotlaké pneumatiky nejsou pro parádu. Mimo obvyklé funkce slouží k tomu, aby se vůz nebořil ve sněhu, a protože má brutální nájezdové úhly, snadno se prodírá složitým terénem.

Nepotřebuje ani moc velký motor, postačí si se šestiválcem Toyota o výkonu 130 koní, což mu údajně stačí k maximální rychlosti téměř 110 km/h.

Nepotřebuje ani moc velký motor, postačí si se šestiválcem Toyota o výkonu 130 koní, což mu údajně stačí k maximální rychlosti téměř 110 km/h.

Nádrž pojme 400 litrů paliva, spotřeba na silnici je do dvaceti litrů na sto kilometrů.

Nádrž pojme 400 litrů paliva, spotřeba na silnici je do dvaceti litrů na sto kilometrů.

Kdo by chtěl s tímto autem jezdit jenom po asfaltu, ten si vybral špatně.

Kdo by chtěl s tímto autem jezdit jenom po asfaltu, ten si vybral špatně.

Relativně nízké hmotnosti bylo dosaženo chytrým využitím titanu (rám) a hliníku (panely karoserie), jinak je to ale poctivá mechanika.

Relativně nízké hmotnosti bylo dosaženo chytrým využitím titanu (rám) a hliníku (panely karoserie), jinak je to ale poctivá mechanika.

Ani brody mu pochopitelně nevadí, plavat jej však nikdo nenaučil.

Ani brody mu pochopitelně nevadí, plavat jej však nikdo nenaučil.

Vysoké pneumatiky a obrovské nájezdové úhly si poradí i s padlými stromy.

Vysoké pneumatiky a obrovské nájezdové úhly si poradí i s padlými stromy.

Vypadá jako kus ruského železa o hmotnosti nejméně pěti tun, zdání však klame.
Váží jenom něco málo přes 2,5 tuny, tedy asi jako minulý Range Rover.
Uveze až tunu nákladu, stejně jako pick-up velikosti Nissanu Navara.
Ty obrovské nízkotlaké pneumatiky nejsou pro parádu. Mimo obvyklé funkce slouží k tomu, aby se vůz nebořil ve sněhu, a protože má brutální nájezdové úhly, snadno se prodírá složitým terénem.
12
Fotogalerie

Toto je ideální auto na zimu. Nezastaví se před ničím, projede snad všude

Makar 6x6 si na off-road jenom nehraje, on projede snad úplně všechno. Je velký jako tank, díky lehkým materiálům ale váží zhruba tolik co Range Rover.

Rusko není pouze světová velmoc, ale také země, ve které vznikají ty nejšílenější stroje. Kdykoliv se totiž na světě objeví auto, které se tváří, že projede úplně všude bez ohledu na okolní podmínky, je to zkrátka proto, že projede úplně všude bez ohledu na okolní podmínky. Stejným případem je i šestikolka Makar, která sice výkonem neohromí, ten je ale vedlejší.

Makar 6x6 je určen do oblastí, které často a hodně zapadají sněhem, případně tam, kde vzhledem k blátu a překážkám není s běžným off-roadem k hnutí. Vypadá jako kus ruského železa o hmotnosti nejméně pěti tun, zdání však klame. Váží jenom něco málo přes 2,5 tuny, tedy asi jako minulý Range Rover, a uveze až tunu nákladu, stejně jako pick-up velikosti Nissanu Navara.

Nemá ani moc velký motor, postačí si se šestiválcem Toyota o výkonu 130 koní, což mu údajně stačí k maximální rychlosti téměř 110 km/h. Nádrž pojme 400 litrů paliva, spotřeba na silnici je do dvaceti litrů na sto kilometrů. Kdo by ale chtěl s tímto autem jezdit po asfaltu, ten si vybral špatně.

Ty obrovské nízkotlaké pneumatiky totiž nejsou pro parádu. Mimo obvyklé funkce slouží k tomu, aby se vůz nebořil ve sněhu, a protože má brutální nájezdové úhly, snadno se prodírá složitým terénem. Nějaký ten vyvrácený strom jej nezastaví.

Relativně nízké hmotnosti bylo dosaženo chytrým využitím titanu (rám) a hliníku (panely karoserie), jinak je to ale poctivá mechanika. Samozřejmě nejde o jediný vůz svého druhu, velmi podobný je i Trekol 39294, který má 2,8 tuny, výkon 90 koní a umí jezdit i po vodě. V tom je zkrátka Rusko krásné.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud