Po oficiálním představení nového modelu Kangoo bylo jen otázkou času, kdy se objeví jeho ryze pracovní verze s přívlastkem Express.
Renault Kangoo Expres se od normální „osobní“ verze odlišuje na první pohled především chybějícími zadními bočními skly a posuvnými zadními dveřmi. Zadní část interiéru je pochopitelně upravena pro převoz nákladu, a tak se v autě pohodlně svezou jenom dva cestující. Kapacita úložného prostoru tohoto 4,2 m dlouhého pracanta je 3,0 - 3,6 m3 (v závislosti od verze). Nabídka motorů je pro tento model téměř shodná s nabídkou pro klasickou verzi. Zákazník si bude moci vybrat ze tří dieselových agregátů s výkonem 70, 85 a 105 koní. Nabídku dotvářejí i dva benzínové motory, první s objemem 1,6 l, který disponuje výkonem 90 koní a druhý výkonem 105 koní.
Co se týče techniky, Kangoo Expres bude standardně vybaven systémy ABS, MSR a protiprokluzem. Vůz je odstupňován do tří výbav, základní Générique, o něco lepší verze Comfort a „top-verze“ Grand Comfort disponuje už i takovými „vychytávkami“ jako je rozšířený odkládací prostor, vyhřívaná zrcátka nebo elektrické ovládání oken. Zvlášť poslední jmenovaná položka může vyvolat úsměv na tváři a lze podle toho usuzovat, že v základní verzi dostane zákazník jen čtyři kola a volant.
Renault Kangoo Express bude veřejnosti představen 26. října na dni otevřených dveří u francouzských dealerů. Tenhle pracant kategorie N1 se určitě dostane i k nám, uvidíme jak se popasuje s konkurenční Škodou Roomster.
Renault Kangoo Express