Koncept Audi A6 e-tron se nám představil  letos v dubnu na autosalonu v Šanghaji . Už tehdy automobilka zmiňovala takřka produkční design s tím, že výroba elektrického liftbacku není vůbec daleko. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi A6 e-tron se nám představil letos v dubnu na autosalonu v Šanghaji. Už tehdy automobilka zmiňovala takřka produkční design s tím, že výroba elektrického liftbacku není vůbec daleko. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Nyní celý plán upřesňuje mluvčí Audi, který webu Motor1.com potvrdil, že novinka se v konečné formě představí už příští rok. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Nyní celý plán upřesňuje mluvčí Audi, který webu Motor1.com potvrdil, že novinka se v konečné formě představí už příští rok. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Po premiéře v roce 2022 se má nakonec o rok později dostat A6 e-tron do výroby. Ze stejného zdroje také přichází informace, že chystané SUV Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan, se rovněž představí v roce 2022. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Po premiéře v roce 2022 se má nakonec o rok později dostat A6 e-tron do výroby. Ze stejného zdroje také přichází informace, že chystané SUV Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan, se rovněž představí v roce 2022. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Jak už víme, i pro elektrická SUV  budou Audi a Porsche sdílet novou platformu PPE  (Premium Platform Electric), kterou využije také A6 e-tron. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Jak už víme, i pro elektrická SUV budou Audi a Porsche sdílet novou platformu PPE (Premium Platform Electric), kterou využije také A6 e-tron. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Do produkční formy by se tedy nemělo od konceptu A6 e-tron příliš změnit. Představa moderního manažerského liftbacku měří na délku 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Do produkční formy by se tedy nemělo od konceptu A6 e-tron příliš změnit. Představa moderního manažerského liftbacku měří na délku 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

K pohonu slouží dvojice elektromotorů, každý na jedné nápravě. Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

K pohonu slouží dvojice elektromotorů, každý na jedné nápravě. Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Především udávaná hodnota dojezdu je působivá. Díky 100kWh baterii zmiňuje Audi ujetí až 700 kilometrů. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

Především udávaná hodnota dojezdu je působivá. Díky 100kWh baterii zmiňuje Audi ujetí až 700 kilometrů. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

S 800V architekturou pak dokáže A6 e-tron pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

S 800V architekturou pak dokáže A6 e-tron pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

A po stránce dynamiky nebude model taky pozadu, nejsilnější varianty mají zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h pod 4 sekundy. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

A po stránce dynamiky nebude model taky pozadu, nejsilnější varianty mají zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h pod 4 sekundy. | koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi

| koncept Audi A6 e-tron | Zdroj: Audi

Nyní celý plán upřesňuje mluvčí Audi, který webu Motor1.com potvrdil, že novinka se v konečné formě představí už příští rok. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi
Po premiéře v roce 2022 se má nakonec o rok později dostat A6 e-tron do výroby. Ze stejného zdroje také přichází informace, že chystané SUV Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan, se rovněž představí v roce 2022. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi
Jak už víme, i pro elektrická SUV  budou Audi a Porsche sdílet novou platformu PPE  (Premium Platform Electric), kterou využije také A6 e-tron. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi
Do produkční formy by se tedy nemělo od konceptu A6 e-tron příliš změnit. Představa moderního manažerského liftbacku měří na délku 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. | koncept Audi A6 e-tron Zdroj: Audi
15
Fotogalerie

Audi A6 e-tron dorazí v produkční formě už příští rok. Doprovodí ho i SUV Q6 e-tron

Jak to vypadá, příští rok Audi rozšíří své portfolio elektromobilů o minimálně dva další modely.

Koncept Audi A6 e-tron se nám představil letos v dubnu na autosalonu v Šanghaji. Už tehdy automobilka zmiňovala takřka produkční design s tím, že výroba elektrického liftbacku není vůbec daleko. Nyní celý plán upřesňuje mluvčí Audi, který webu Motor1.com potvrdil, že novinka se v konečné formě představí už příští rok.

Po premiéře v roce 2022 se má nakonec o rok později dostat A6 e-tron do výroby. Ze stejného zdroje také přichází informace, že chystané SUV Q6 e-tron, sourozenec nového elektrického Porsche Macan, se rovněž představí v roce 2022. Jak už víme, i pro elektrická SUV budou Audi a Porsche sdílet novou platformu PPE (Premium Platform Electric), kterou využije také A6 e-tron.

Do produkční formy by se tedy nemělo od konceptu A6 e-tron příliš změnit. Představa moderního manažerského liftbacku měří na délku 4,96 metru, na šířku 1,96 metru a na výšku 1,44 metru. K pohonu slouží dvojice elektromotorů, každý na jedné nápravě. Společně produkují výkon 350 kW (476 koní) a 800 N.m točivého momentu.

Především udávaná hodnota dojezdu je působivá. Díky 100kWh baterii zmiňuje Audi ujetí až 700 kilometrů. S 800V architekturou pak dokáže A6 e-tron pracovat s nabíjecím výkonem až 270 kW a dobít si baterii z 5 na 80 % kapacity za méně než 25 minut. A po stránce dynamiky nebude model taky pozadu, nejsilnější varianty mají zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h pod 4 sekundy.

Audi A6

Audi A6 je prestižní model vyšší střední třídy. K tradičním přednostem v podobně propracovaného interiéru a pohonu quattro přidává v současné generaci i vytříbené jízdní vlastnosti. Skvělé jsou přeplňované motory TFSI a TDI.

Ceny, motory • Audi A6 Allroad • Test Audi A6 50 TDI • Elektromobil • Test Audi A6 55 TFSI quattro

Doporučujeme

Články odjinud