M3 nemusí být v podání série E92 vrcholem. Desetiválec s výkonem zvýšeným na 560 koní slibuje excelentní dynamiku.
Hamann přivezl do Frankfurtu zajímavý vůz. Ani ne tak vzhledem, ale použitou technikou. Pod kapotou tohoto vozu se totiž ukrývá skvostný desetiválec z modelu M5/M6. Jenomže to není vše. Možnost úpravy řídící jednotky, výměny vzduchových filtrů a nový výfukový systém dovolují z motoru vydolovat dalších 52 koní navíc. Celkový výkon tak dosahuje pozoruhodné hodnoty 411 kW /559 k při 7750 ot./min., točivý moment pak vrcholí na hodnotě 574 Nm při 6100 ot./min.
Motor je spojen se sedmistupňovou sekvenční převodovkou SMG. Po odstranění omezovače dosáhne Thunder V10 maximální rychlost 335 km/h, sprint na stovku mu trvá jen 4,3 sekundy. Oslnivým výkonům musí pochopitelně korespondovat také brzdy. Hamann dopředu umístil obrovské kotouče o průměru 405 mm se šestipístkovými třmeny, na zadní nápravě se používají pístky čtyři. Úpravám se nevyhnul ani podvozek, který byl přitvrzen a snížen – vepředu o 30 mm, vzadu pak o 25 mm.
Jak jste si již jistě všimli, jiný je rovněž vnější bodykit. U Hamannu vyměnili přední nárazník za nový, který dostal větší nasávací otvory. Nové jsou také boční prahy, zadní nárazník s integrovaným difuzorem a přítlačné spoilery vyrobené z karbonu. Thunder V10 používá 19 nebo 20“ odlehčená kola, ty větší obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 325/25 vzadu.
Hamann Thunder V10