Volkswagen stále řeší, jak naložit s tradičními jmény svých vozů, jejichž reputaci budovala dlouhá desetiletí: Polo, Passat a samozřejmě i Golf. Zdroj: Volkswagen

Volkswagen stále řeší, jak naložit s tradičními jmény svých vozů, jejichž reputaci budovala dlouhá desetiletí: Polo, Passat a samozřejmě i Golf. | Zdroj: Volkswagen

Nositelem elektrického pokroku je nyní značka ID, která z valné míry spoléhá na číselné označení s výjimkou osobní i užitkové dodávky ID.Buzz. Zdroj: Volkswagen

Nositelem elektrického pokroku je nyní značka ID, která z valné míry spoléhá na číselné označení s výjimkou osobní i užitkové dodávky ID.Buzz. | Zdroj: Volkswagen

Thomas Schäfer na toto téma sdělil magazínu Auto Express že názvy ID i Golf budou pokračovat. „Oba mají důvod zůstat. ID je již opravdu známé logo pro elektrifikaci. Vytvořili jsme ho a spojení Volkswagenu a ID funguje, není třeba ho rušit nebo předělávat,“ uvedl. Zdroj: Volkswagen

Thomas Schäfer na toto téma sdělil magazínu Auto Express že názvy ID i Golf budou pokračovat. „Oba mají důvod zůstat. ID je již opravdu známé logo pro elektrifikaci. Vytvořili jsme ho a spojení Volkswagenu a ID funguje, není třeba ho rušit nebo předělávat,“ uvedl. | Zdroj: Volkswagen

„Máme ikonické značky jako Golf a GTI. Pravděpodobně zůstaneme u ID. - ale zároveň ikonické modely ponesou i své jméno, jako jsme to udělali s ID. Buzz. Funguje to,“, vysvětlil Schäfer. Zdroj: Volkswagen

„Máme ikonické značky jako Golf a GTI. Pravděpodobně zůstaneme u ID. - ale zároveň ikonické modely ponesou i své jméno, jako jsme to udělali s ID. Buzz. Funguje to,“, vysvětlil Schäfer. | Zdroj: Volkswagen

Na přímý dotaz, zda by tedy mohl existovat ID.Golf, odpověděl, že ano. Zdroj: Volkswagen

Na přímý dotaz, zda by tedy mohl existovat ID.Golf, odpověděl, že ano. | Zdroj: Volkswagen

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M | Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M | Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M | Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M Foto: Vladimír Kadera

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW) 6M | Foto: Vladimír Kadera

Nositelem elektrického pokroku je nyní značka ID, která z valné míry spoléhá na číselné označení s výjimkou osobní i užitkové dodávky ID.Buzz. Zdroj: Volkswagen
Thomas Schäfer na toto téma sdělil magazínu Auto Express že názvy ID i Golf budou pokračovat. „Oba mají důvod zůstat. ID je již opravdu známé logo pro elektrifikaci. Vytvořili jsme ho a spojení Volkswagenu a ID funguje, není třeba ho rušit nebo předělávat,“ uvedl. Zdroj: Volkswagen
„Máme ikonické značky jako Golf a GTI. Pravděpodobně zůstaneme u ID. - ale zároveň ikonické modely ponesou i své jméno, jako jsme to udělali s ID. Buzz. Funguje to,“, vysvětlil Schäfer. Zdroj: Volkswagen
Na přímý dotaz, zda by tedy mohl existovat ID.Golf, odpověděl, že ano. Zdroj: Volkswagen
18
Fotogalerie

Volkswagen udrží název Golf i v elektrické éře. Zkusí to po vzoru ID.Buzzu

Jak naložit s rodinným stříbrem, když jste rozjeli zcela nový systém označení modelů? Řešení existuje, připouští šéf VW.

Zatím poslední zprávou ohledně přechodu výhradně k elektromobilitě je u Volkswagenu rok 2033. V do té doby podle výkonného ředitele divize osobních vozů Thomase Schäfera VW zeštíhlí nabídku modelů a zefektivní výrobu v rámci boje o co nejlepší postavení na trhu s bateriovými vozy.

Nositelem elektrického pokroku je nyní značka ID, která z valné míry spoléhá na číselné označení s výjimkou osobní i užitkové dodávky ID.Buzz. Automobilka proto nyní stále řeší, jak naložit s tradičními jmény svých vozů, jejichž reputaci budovala dlouhá desetiletí: Polo, Passat a samozřejmě i Golf.

Schäfer na toto téma sdělil magazínu Auto Express že názvy ID i Golf budou pokračovat. „Oba mají důvod zůstat. ID je již opravdu známé logo pro elektrifikaci. Vytvořili jsme ho a spojení Volkswagenu a ID funguje, není třeba ho rušit nebo předělávat,“ uvedl. „Máme ikonické značky jako Golf a GTI. Bylo by šílené nechat je zaniknout. V současné době vymýšlíme budoucí modelovou řadu a logiku pojmenování. Pravděpodobně zůstaneme u ID. - ale zároveň ikonické modely ponesou i své jméno, jako jsme to udělali s ID. Buzz. Funguje to,“, vysvětlil Schäfer. Na přímý dotaz, zda by tedy mohl existovat ID.Golf, odpověděl, že ano.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud