Vůz má karbonový monokok s přední deformační zónou a zadním pomocným rámem z hliníku. Inspirací pro jeho divoce vypadající kapotáž jsou samozřejmě závodní monoposty. Zdroj: Delage

Vůz má karbonový monokok s přední deformační zónou a zadním pomocným rámem z hliníku. Inspirací pro jeho divoce vypadající kapotáž jsou samozřejmě závodní monoposty. | Zdroj: Delage

Pohání ho V12 původní konstrukce s úhlem rozevření válců 66 stupňů a objemem 7,6 litru, výkon činí 738 kW (1004 koní) v 8200 otáčkách za minutu. Ke spalovací jednotce se u provedení D12 Club přidává 15kW (20k) elektromotor, varianta D12 GT disponuje 82kW (112k) motorem a celkem nabídne 820 kW (1115 k) a 1077 Nm. Zdroj: Delage

Pohání ho V12 původní konstrukce s úhlem rozevření válců 66 stupňů a objemem 7,6 litru, výkon činí 738 kW (1004 koní) v 8200 otáčkách za minutu. Ke spalovací jednotce se u provedení D12 Club přidává 15kW (20k) elektromotor, varianta D12 GT disponuje 82kW (112k) motorem a celkem nabídne 820 kW (1115 k) a 1077 Nm. | Zdroj: Delage

Zadní kola jsou poháněna přes osmistupňový automat, zpátečka je mimochodem pouze elektrická. Vůz s hmotností do 1,4 tuny údajně ve své výkonnější variantě zrychlí na 100 km/h za 2.6 sekundy a rozjede se až na 360 v hodině. Zdroj: Delage

Zadní kola jsou poháněna přes osmistupňový automat, zpátečka je mimochodem pouze elektrická. Vůz s hmotností do 1,4 tuny údajně ve své výkonnější variantě zrychlí na 100 km/h za 2.6 sekundy a rozjede se až na 360 v hodině. | Zdroj: Delage

Kromě jízdních výkonů, aktivní aerodynamiky a nepřehlédnutelného stylu je jedním z dalších lákadel dvoumístná kabina. Posádka v ní sedí v tandemovém uspořádání, řidič má v rukou místo volantu ovladač á la letecké berany, který je vytvarován přesně dle jeho dlaní. Zdroj: Delage

Kromě jízdních výkonů, aktivní aerodynamiky a nepřehlédnutelného stylu je jedním z dalších lákadel dvoumístná kabina. Posádka v ní sedí v tandemovém uspořádání, řidič má v rukou místo volantu ovladač á la letecké berany, který je vytvarován přesně dle jeho dlaní. | Zdroj: Delage

Podobným způsobem a na míru vzniká mimochodem i jeho sedadlo. Zdroj: Delage

Podobným způsobem a na míru vzniká mimochodem i jeho sedadlo. | Zdroj: Delage

Standardně se uvnitř sedí pod dopředu výklopným proskleným krytem, nově Delage jako příslušenství nabízí dvě další konstrukce. První z nich se jmenuje Speedster a nahrazuje kryt větrným štítkem, druhá F1 obsahuje deflektor, ochranný rám ve stylu „halo“ z Formule 1 a helmu. Zdroj: Delage

Standardně se uvnitř sedí pod dopředu výklopným proskleným krytem, nově Delage jako příslušenství nabízí dvě další konstrukce. První z nich se jmenuje Speedster a nahrazuje kryt větrným štítkem, druhá F1 obsahuje deflektor, ochranný rám ve stylu „halo“ z Formule 1 a helmu. | Zdroj: Delage

Každá z těchto možností stojí 190.000 euro (4,7 milionu korun), ale pokud chcete ušetřit, můžete si objednat obě dvě za zvýhodněnou cenu 260.000 euro (6,4 milionu korun). Zdroj: Delage

Každá z těchto možností stojí 190.000 euro (4,7 milionu korun), ale pokud chcete ušetřit, můžete si objednat obě dvě za zvýhodněnou cenu 260.000 euro (6,4 milionu korun). | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Delage D12 Zdroj: Delage

Delage D12 | Zdroj: Delage

Pohání ho V12 původní konstrukce s úhlem rozevření válců 66 stupňů a objemem 7,6 litru, výkon činí 738 kW (1004 koní) v 8200 otáčkách za minutu. Ke spalovací jednotce se u provedení D12 Club přidává 15kW (20k) elektromotor, varianta D12 GT disponuje 82kW (112k) motorem a celkem nabídne 820 kW (1115 k) a 1077 Nm. Zdroj: Delage
Zadní kola jsou poháněna přes osmistupňový automat, zpátečka je mimochodem pouze elektrická. Vůz s hmotností do 1,4 tuny údajně ve své výkonnější variantě zrychlí na 100 km/h za 2.6 sekundy a rozjede se až na 360 v hodině. Zdroj: Delage
Kromě jízdních výkonů, aktivní aerodynamiky a nepřehlédnutelného stylu je jedním z dalších lákadel dvoumístná kabina. Posádka v ní sedí v tandemovém uspořádání, řidič má v rukou místo volantu ovladač á la letecké berany, který je vytvarován přesně dle jeho dlaní. Zdroj: Delage
Podobným způsobem a na míru vzniká mimochodem i jeho sedadlo. Zdroj: Delage
24
Fotogalerie

Hyperauto Delage D12 bude ještě více jako formule. Má nové verze Speedster a F1, stojí od 2 milionů eur

Pokud vám sezení jako v kokpitu stíhačky přijde málo exotické, nezoufejte! K silniční raketě Delage nyní můžete dostat větrný štít nebo „halo“ po vzoru F1.

Název Delage jistě znáte, pokud máte povědomí o automobilkách z první poloviny minulého století. Tento francouzský výrobce fungoval mezi lety 1905 a 1953, před třemi roky jej oživil podnikatel Laurent Tapie. Nyní již jezdí prototyp hypersportu D12, s nímž značka láká zájemce o exmpláře z třicetikusové limitované série. Vůz má karbonový monokok s přední deformační zónou a zadním pomocným rámem z hliníku. Inspirací pro jeho divoce vypadající kapotáž jsou samozřejmě závodní monoposty.

Pohání ho V12 původní konstrukce s úhlem rozevření válců 66 stupňů a objemem 7,6 litru, výkon činí 738 kW (1004 koní) v 8200 otáčkách za minutu. Ke spalovací jednotce se u provedení D12 Club přidává 15kW (20k) elektromotor, varianta D12 GT disponuje 82kW (112k) motorem a celkem nabídne 820 kW (1115 k) a 1077 Nm. Zadní kola jsou poháněna přes osmistupňový automat, zpátečka je mimochodem pouze elektrická. Vůz s hmotností do 1,4 tuny údajně ve své výkonnější variantě zrychlí na 100 km/h za 2,6 sekundy a rozjede se až na 360 v hodině. Výrobce má v plánu zkusit rychlostní rekord na severní smyčce Nürburgringu s odhadovaným časem do 6 minut a 45 sekund.

Kromě jízdních výkonů, aktivní aerodynamiky a nepřehlédnutelného stylu je jedním z dalších lákadel dvoumístná kabina. Posádka v ní sedí v tandemovém uspořádání, řidič má v rukou místo volantu ovladač á la letecké berany, který je vytvarován přesně dle jeho dlaní. Podobným způsobem a na míru vzniká mimochodem i jeho sedadlo.

Standardně se uvnitř sedí pod dopředu výklopným proskleným krytem, nově Delage jako příslušenství nabízí dvě další konstrukce. První z nich se jmenuje Speedster a nahrazuje kryt větrným štítkem, druhá F1 obsahuje deflektor, ochranný rám ve stylu „halo“ z Formule 1 a helmu. Každá z těchto možností stojí 190.000 euro (4,7 milionu korun), ale pokud chcete ušetřit, můžete si objednat obě dvě za zvýhodněnou cenu 260.000 euro (6,4 milionu korun). Cena vozu Delage D12 je pak rovné dva miliony euro bez daně (49 milionů korun) – první kus z třiceti hodlá výrobce prodat nejvyšší nabídce.

Doporučujeme

Články odjinud