V duchu amerických vozů minulého století byl na trh uveden Chrysler HHR, tedy odpověď na známější Chrysler PT Cruiser.
Chevrolet je u nás znám hlavně tím, že se pod jeho názvem prodávají vozy Daewoo. Ale to neznamená, že nemá své vlastní modely a že nemyslí i na náročné sportovně laděné řidiče.
Vlastník Chevroletu, General Motors, myslí globálně, a tak se nelze divit, že je v tomto americkém monstru použit motor, který běžně používá Opel. Dvoulitr s turbem dává výkon 194 kW (260 k) a tradiční americký manuál posílá výkon na přední kola.
O tom, že se má jednat o opravdové sportovní náčiní hovoří i příčné přetížení v zatáčkách až 0,86 g. Na první pohled nic neříkající číslo je zhruba na úrovní běžných evropských hatchbacků nižší střední třídy. Tedy Američan, který konečně ve vrcholné sportovní verzi i trochu zatáčí.
Holt kvalitní FE5 Sport podvozek, který byl laděn na Nürburgringu, 18" kola a pneu Michelin Pilot Sport o rozměru 225/45 R18 se musí projevit.
Jenže buďme féroví a dodejme, že HHR přeci jenom není klasický hatchback, ale patří do nespecifikovatelné třídy, která mixuje mimo domíchávač a supersport úplně vše.
Chevrolet HHR SS, výsostné znaky hrají na city německých revanšistů...