Na první pohled je patrný pro značku signifikantní bodykit, nová přední maska, rozšířené blatníky a kapota s nasávacím otvorem pro velký motor. Zákazníci si mohou vybrat z několika sad kol. Zdroj: Militem

Na první pohled je patrný pro značku signifikantní bodykit, nová přední maska, rozšířené blatníky a kapota s nasávacím otvorem pro velký motor. Zákazníci si mohou vybrat z několika sad kol. | Zdroj: Militem

Pro silniční použití se budou hodit kované dvaadvacítky v pneumatikách 325/50. Do terénu pak budou lákat dvaadvacítky 12.5/35 R22 nebo 12.5/35 R20. Oproti setupu od Jeepu můžete počítat také s většími brzdami. Zdroj: Militem

Pro silniční použití se budou hodit kované dvaadvacítky v pneumatikách 325/50. Do terénu pak budou lákat dvaadvacítky 12.5/35 R22 nebo 12.5/35 R20. Oproti setupu od Jeepu můžete počítat také s většími brzdami. | Zdroj: Militem

Použitelnost vozu pak bohužel trochu sráží absence rezervy na zadní dveřích, která byla obětována kvůli novým výfukům. Ačkoliv je zvenku novinka od MIlitem decentní, uvnitř to může být pořádná divočina - najdete zde křiklavou kombinaci červené a černé. Zdroj: Militem

Použitelnost vozu pak bohužel trochu sráží absence rezervy na zadní dveřích, která byla obětována kvůli novým výfukům. Ačkoliv je zvenku novinka od MIlitem decentní, uvnitř to může být pořádná divočina - najdete zde křiklavou kombinaci červené a černé. | Zdroj: Militem

Čalouněné povrchy jsou nově potažené Alcantarou nebo kůží Nappa. K dispozici je ale samozřejmě rozsáhlé množství individualizace. Zdroj: Militem

Čalouněné povrchy jsou nově potažené Alcantarou nebo kůží Nappa. K dispozici je ale samozřejmě rozsáhlé množství individualizace. | Zdroj: Militem

Tato kreace rozhodně není levná sranda. Italové si tuningový Jeep cení na 149.500 eur, tedy v přepočtu  3.674.400 Kč . Zdroj: Militem

Tato kreace rozhodně není levná sranda. Italové si tuningový Jeep cení na 149.500 eur, tedy v přepočtu 3.674.400 Kč. | Zdroj: Militem

Zároveň je to ale jedna z mála možností, jak si u nás oficiálně koupit Jeep Wrangler Rubicon 392 a mít k němu záruku na 36 měsíců (100.000 kilometrů). Zdroj: Militem

Zároveň je to ale jedna z mála možností, jak si u nás oficiálně koupit Jeep Wrangler Rubicon 392 a mít k němu záruku na 36 měsíců (100.000 kilometrů). | Zdroj: Militem

V Itálii ani v Česku si totiž výchozí vůz na oficiálních stránkách nenajdete, pouze verzi 4xe. Zdroj: Militem

V Itálii ani v Česku si totiž výchozí vůz na oficiálních stránkách nenajdete, pouze verzi 4xe. | Zdroj: Militem

Pro silniční použití se budou hodit kované dvaadvacítky v pneumatikách 325/50. Do terénu pak budou lákat dvaadvacítky 12.5/35 R22 nebo 12.5/35 R20. Oproti setupu od Jeepu můžete počítat také s většími brzdami. Zdroj: Militem
Použitelnost vozu pak bohužel trochu sráží absence rezervy na zadní dveřích, která byla obětována kvůli novým výfukům. Ačkoliv je zvenku novinka od MIlitem decentní, uvnitř to může být pořádná divočina - najdete zde křiklavou kombinaci červené a černé. Zdroj: Militem
Čalouněné povrchy jsou nově potažené Alcantarou nebo kůží Nappa. K dispozici je ale samozřejmě rozsáhlé množství individualizace. Zdroj: Militem
Tato kreace rozhodně není levná sranda. Italové si tuningový Jeep cení na 149.500 eur, tedy v přepočtu  3.674.400 Kč . Zdroj: Militem
7
Fotogalerie

Jeep Wrangler s osmiválcem si můžete koupit i v Evropě. Prošel sice tuningem, ale je se zárukou

Jeep Wrangler Rubicon 392 s motorem Hemi na stánkách evropských prodejců značky nenajdete. Na tento ale dostanete i tři roky záruku.

Italská společnost Militem je známá přestavbou off-roadů značky Jeep a Ram, ze kterých dělá zpravidla ještě o trochu schopnější zvířata. Nyní je tu s novým modelem. Novinka pojmenovaná FERŌX500 začala svůj život jako Jeep Wrangler Rubicon ve vrcholné specifikaci s osmiválcovým motorem Hemi 392.

Na první pohled je patrný pro značku signifikantní bodykit, nová přední maska, rozšířené blatníky a kapota s nasávacím otvorem pro velký motor. Zákazníci si mohou vybrat z několika sad kol. Pro silniční použití se budou hodit kované dvaadvacítky v pneumatikách 325/50. Do terénu pak budou lákat dvaadvacítky 12.5/35 R22 nebo 12.5/35 R20. Oproti setupu od Jeepu můžete počítat také s většími brzdami.

Použitelnost vozu pak bohužel trochu sráží absence rezervy na zadní dveřích, která byla obětována kvůli novým výfukům. Ačkoliv je zvenku novinka od MIlitem decentní, uvnitř to může být pořádná divočina - najdete zde křiklavou kombinaci červené a černé. Čalouněné povrchy jsou nově potažené Alcantarou nebo kůží Nappa. K dispozici je ale samozřejmě rozsáhlé množství individualizace.

Tato kreace rozhodně není levná sranda. Italové si tuningový Jeep cení na 149.500 eur, tedy v přepočtu asi 3.674.000 Kč. Zároveň je to ale jedna z mála možností, jak si u nás oficiálně koupit Jeep Wrangler Rubicon 392 a mít k němu záruku na 36 měsíců (100.000 kilometrů). V Itálii ani v Česku totiž výchozí vůz na oficiálních stránkách nenajdete, pouze verzi 4xe.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud