Mohlo by se zdát, že RR Sport je již samotným výrobcem vyladěn na maximum. To si ale rozhodně nemyslí německý Hamann.
Hned na začátku je třeba poznamenat, že u tohoto luxusního SUV si tuner vzal na mušku dva motory, a to benzínový osmiválec 4,4 a dieselový šestiválec o objemu 2,7l.
U obou motorů byly poupraveny standardní módy ECU a nastavení turba, resp. kompresoru. Díky tomu disponuje osmiválec výkonem 475 koní při 5 740 ot./min. a točivým momentem 610 Nm při 3 500 ot./min. U dieselu je to zvýšení výkonu na 225 plnokrevníků při 4 000 ot./min. a posunutí maxima točivého momentu až k 510 Nm při 1 900 ot./min. Úprav se dočkala i brzdová soustava, ta nyní disponuje čtyřmi kotouči o rozměru 380 mm.
Dost bylo čísel, pojďme se podívat čím chce Hamann zaujmout zvenku. Jako první si nejde nevšimnout, že Range Rover ztratil trochu na výšce, no zato na šířce nám mírně přibral což má na svědomí nový body kit. Na bocích zaujme hlavně rozšíření blatníků, úprava předního a zadního nárazníku jsou, jako je u Hamana zvykem, velmi decentní. Kola tohoto kolosu o rozměru 23 palců jsou typické „hamannovské“ a měli jsme je možnost vidět i na některých předešlých úpravách.
Hamann Range Rover Sport