U Daimleru se bude šetřit. Automobilový gigant, pod něhož spadá Mercedes-Benz, zveřejnil nový byznys plán, který má obrátit upadající zisky společnosti... | Ola Kallenius Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

U Daimleru se bude šetřit. Automobilový gigant, pod něhož spadá Mercedes-Benz, zveřejnil nový byznys plán, který má obrátit upadající zisky společnosti... | Ola Kallenius | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

...a do konce roku 2022 vcelku zásadní cestou ušetřit její náklady až o 1 miliardu euro. Nejzásadnějším dílkem plánu je přitom právě Mercedes, u něhož se bude propouštět. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

...a do konce roku 2022 vcelku zásadní cestou ušetřit její náklady až o 1 miliardu euro. Nejzásadnějším dílkem plánu je přitom právě Mercedes, u něhož se bude propouštět. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

U německé automobilky je tedy v plánu redukce manažerských pozic o 10 %, což má samo o sobě ušetřit až 300 milionů euro z personálních nákladů... | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

U německé automobilky je tedy v plánu redukce manažerských pozic o 10 %, což má samo o sobě ušetřit až 300 milionů euro z personálních nákladů... | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

...zatímco u divize nákladních automobilů Mercedesu-Benz chce tímto Daimler ušetřit až 250 milionů euro ve fixních nákladech společnosti. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

...zatímco u divize nákladních automobilů Mercedesu-Benz chce tímto Daimler ušetřit až 250 milionů euro ve fixních nákladech společnosti. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Generální ředitel Daimleru Ola Kallenius prohlásil, že společnost hledá řešení, jak navýšit upadající zisky, ale zároveň se držet v čele nových automobilových technologií. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Generální ředitel Daimleru Ola Kallenius prohlásil, že společnost hledá řešení, jak navýšit upadající zisky, ale zároveň se držet v čele nových automobilových technologií. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Důvodem výše zmíněných kroků mají být nejen nákladné investice do elektromobility a technologií autonomního řízení, ale také nekončící obchodní válka mezi USA a Čínou. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Důvodem výše zmíněných kroků mají být nejen nákladné investice do elektromobility a technologií autonomního řízení, ale také nekončící obchodní válka mezi USA a Čínou. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Zmíněné byly i výdaje potřebné k dosažení emisních limitů, které vyžadují komplexní opatření v celém fungování společnosti, tedy nejen v případě samotných vozů, ale rovněž v jejich produkci. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Zmíněné byly i výdaje potřebné k dosažení emisních limitů, které vyžadují komplexní opatření v celém fungování společnosti, tedy nejen v případě samotných vozů, ale rovněž v jejich produkci. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Další prostředky tak v následujících letech poputují do aktualizace vývoje a procesů výroby automobilky, podle Kalleniuse opět negativně zasáhne zisky Daimleru v letech 2020 a 2021. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Další prostředky tak v následujících letech poputují do aktualizace vývoje a procesů výroby automobilky, podle Kalleniuse opět negativně zasáhne zisky Daimleru v letech 2020 a 2021. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Proto se zásadními opatřeními a šetřením přichází Daimler již nyní. Pokud vše vyjde podle plánu, vyšší zisky z prodejů osobních a užitkových vozidel vidí společnost také prostřednictvím zvyšujícího se zájmu o elektrické varianty modelů. Tímto způsobem půjde rovněž automobilka naproti přísným emisním normám v Evropě. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

Proto se zásadními opatřeními a šetřením přichází Daimler již nyní. Pokud vše vyjde podle plánu, vyšší zisky z prodejů osobních a užitkových vozidel vidí společnost také prostřednictvím zvyšujícího se zájmu o elektrické varianty modelů. Tímto způsobem půjde rovněž automobilka naproti přísným emisním normám v Evropě. | Mercedes-Benz EQC | Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz

...a do konce roku 2022 vcelku zásadní cestou ušetřit její náklady až o 1 miliardu euro. Nejzásadnějším dílkem plánu je přitom právě Mercedes, u něhož se bude propouštět. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz
U německé automobilky je tedy v plánu redukce manažerských pozic o 10 %, což má samo o sobě ušetřit až 300 milionů euro z personálních nákladů... | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz
...zatímco u divize nákladních automobilů Mercedesu-Benz chce tímto Daimler ušetřit až 250 milionů euro ve fixních nákladech společnosti. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz
Generální ředitel Daimleru Ola Kallenius prohlásil, že společnost hledá řešení, jak navýšit upadající zisky, ale zároveň se držet v čele nových automobilových technologií. | Mercedes-Benz EQC Zdroj: Daimler/Mercedes-Benz
9
Fotogalerie

U Mercedesu se bude propouštět. Koncern Daimler chce ušetřit až 1 miliardu euro

Vlastník Mercedesu oznámil novou finanční strategii, během které se bude do roku 2022 snažit razantně snížit své výdaje. Roli v tom bude hrát i propouštění zaměstnanců.

U Daimleru se bude šetřit. Automobilový gigant, pod něhož spadá Mercedes-Benz, zveřejnil nový plán, který má obrátit upadající zisky společnosti a do konce roku 2022 vcelku zásadní cestou ušetřit její náklady až o 1 miliardu euro. Nejzásadnějším dílkem plánu je přitom právě Mercedes, u něhož se bude propouštět.

U německé automobilky je tedy v plánu redukce manažerských pozic o 10 %, což má samo o sobě ušetřit až 300 milionů euro z personálních nákladů, zatímco u divize nákladních automobilů Mercedesu-Benz chce tímto Daimler ušetřit až 250 milionů euro ve fixních nákladech společnosti.

Generální ředitel Daimleru Ola Kallenius prohlásil, že společnost hledá řešení, jak navýšit upadající zisky, ale zároveň se držet v čele nových automobilových technologií. Důvodem výše zmíněných kroků mají být nejen nákladné investice do elektromobility a technologií autonomního řízení, ale také nekončící obchodní válka mezi USA a Čínou.

Zmíněny byly i výdaje potřebné k dosažení emisních limitů, které vyžadují komplexní opatření v celém fungování společnosti, tedy nejen v případě samotných vozů, ale rovněž v jejich produkci. Další prostředky tak v následujících letech poputují do aktualizace vývoje a procesů výroby automobilky, podle Kalleniuse opět negativně zasáhne zisky Daimleru v letech 2020 a 2021.

Proto se zásadními opatřeními a šetřením přichází Daimler již nyní. Pokud vše vyjde podle plánu, vyšší zisky z prodejů osobních a užitkových vozidel vidí společnost také prostřednictvím zvyšujícího se zájmu o elektrické varianty modelů. Tímto způsobem půjde rovněž automobilka naproti přísným emisním normám v Evropě.

Galerie doplněna o Mercedes-Benz EQC.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud