Cayman se nachází v modelové řadě automobilky Porsche na dolním okraji, ale mezi řidiči je tento vůz velmi oblíben a to hlavně pro své výborné jízdní vlastnosti. Právě kombinace zvučného jména a dobré vlastnosti mají za následek, že Cayman je častým terčem tunerů. Ti se pak řadí do několika skupin. Mezi ty, kteří přistupují decentně ale originálně, patří i Speedart.
Méně známý specialista na tyto vozy si vzal do parády model Cayman S. Základem vlastního díla je decentní změna designu. Čistě funkční kit obsahuje pozměněný přední nárazník se spoilerem, nová vnější zpětná zrcátka, velké zadní přítlačné křídlo a mírnou úpravu zadního nárazníku.
To vše pak podtrhují nová 20" kola z lehké slitiny a nové provedení výfuku. Plně funkční je také nový podvozek se stavitelnými tlumiči. Ty pak doplňuje posílený brzdový systém s většími kotouči.
Chloubou je ale pak zelená barva. Tu lze najít sice hlavně v interiéru, ale také v exteriéru nyní Porsche trochu připomíná Octavii RS. Zelené třmeny totiž tuner okopíroval právě z českého sporťáku.
Po stránce výkonu se toho až tolik neudálo. Šestiválcový boxer 3,4 o základním výkonu 217 kW (295 k) a točivém momentu 340 Nm získal díky novému software a výfuku dalsích 22 kW (30 k) navíc. 239 kW (325 k) a 360 Nm umožní Caymanu ještě lepší zrychlení a vyšší maximálku. Stovka za 5,3 s a Vmax 285 km/h jsou již poměrně slušné hodnoty.
Speedart Cayman C-RS 325