Zvenku si změn nevšimnete, uvnitř si ale Jaguar pohrál s důležitou technikou především v rámci nabíjení.
Jaguar si pro svůj elektromobil I-Pace připravil hrstku novinek, se kterými vyrazí do následujících let. Exteriér opravdu není třeba příliš řešit, jelikož značka pouze rozšiřuje nové možnosti odstínů laků v nabídce a také uvádí větší 19palcová kola pro vyšší výbavy. Kosmetické změny obsahují i paket s chromovanými prvky na karoserii.
Uvnitř nyní dostává I-Pace standardně 360stupňový kamerový systém, kdežto digitální zpětné zrcátko (známé například z nového Land Roveru Defender) se nově objevuje jako volitelná položka. Dále přichází standardní vyhřívání předních sedadel, možnost bezdrátového dobíjení telefonu a klimatizační systém vozu teď používá ještě schopnější filtraci pro zachycení nežádoucích alergenů a mikročástic.
Nový je také infotainment systém s rozšířenou konektivitou, který se zatím objevil pouze v novém Defenderu. Systém zvládá aktualizace přes internet, je tedy stále on-line skrze eSIM, a navigace umí ještě lépe optimalizovat trasu s ohledem na zastávky u nabíjecích míst. Připojení přes Bluetooth nyní podporuje zároveň dvojici zařízení.
Především ale Jaguar vybavil I-Pace výkonnější AC palubní nabíječkou – nově třífázovou 11kW ve standardní výbavě, oproti dřívější 7kW. To znamená, že z domácího 11kW Wallboxu je možné dobít energii pro ujetí 53 km za přibližně hodinu. Naplno je pak I-Pace nabitý za skoro 13 hodin. Schopnost dobít 125 km dojezdu za 15 minut u veřejných 100 kW DC rychlonabíječek stále zůstává.
Jinak se na technice elektromobilu nic nemění. Stále jej pohání dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 294 kW (400 koní) a využívá bateriový modul o kapacitě 90 kWh, který má umožnit dojezd až 470 km.