Lync&Co si bere příklad z Lexusu a Audi /Lync&Co

Lync&Co si bere příklad z Lexusu a Audi /Lync&Co

To znamená, že materiály i zpracování musí být špičkové /Lync&Co

To znamená, že materiály i zpracování musí být špičkové /Lync&Co

Z hlediska ergonomie i designu se však nic převratného neděje /Lync&Co

Z hlediska ergonomie i designu se však nic převratného neděje /Lync&Co

Například na volantu je citelný vliv Volva /Lync&Co

Například na volantu je citelný vliv Volva /Lync&Co

Karosérii oživí odlišně lakované detaily /Lync&Co

Karosérii oživí odlišně lakované detaily /Lync&Co

Společnost vsadila na crossovery /Lync&Co

Společnost vsadila na crossovery /Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

/Lync&Co

To znamená, že materiály i zpracování musí být špičkové /Lync&Co
Z hlediska ergonomie i designu se však nic převratného neděje /Lync&Co
Například na volantu je citelný vliv Volva /Lync&Co
Karosérii oživí odlišně lakované detaily /Lync&Co
14
Fotogalerie

Lynk & Co má těžký úkol. Chce nabízet auta lidem, kteří je vlastně nechtějí

Čínská společnost Lynk & Co se chystá oslovit mladé městské publikum. Zároveň jde o lidi, kteří auta nechtějí přímo vlastnit.

Přestože společnost Lynk & Co bude produkovat vlastní modely osobních vozů, ve skutečnosti se nehodlá poměřovat s ostatními výrobci automobilů. Během odhalení nového typu crossoveru 02 uvedl pro Autocar generální ředitel této firmy Allain Visser, že jejich cílovou skupinou jsou lidé, kteří nechtějí vlastnit auta.

"Spousta lidí sice auta milují, ale nepotřebují mít nějaké doma," řekl doslova. "Naší konkurenci tedy není Toyota, Volkswagen, či Audi, ale spíše společnosti typu Uber," dodal.

Přestože si je Visser vědom toho, že nabízet jízdu autem někomu, kdo ho nechce vlastnit, je docela obtížný úkol, přesto ale věří, že se jim to podaří. "Udělali jsme řadu výzkumů a ujistili se, že to fungovat bude," sdělil. Lidé podle něho budou Lynk & Co používat každý den, aby se dopravili do práce a zase zpět.

Lynk & Co bude nabízet předplatné na využívání vozů od jednoho roku do tří let za fixní poplatek. Až toto předplatné skončí, budou vozy upraveny a poté znovu nabízeny k využití za nižší ceny. Účastníci budou moci sdílet své vozidlo s dalšími předplatiteli služby Lync&Co buď pomocí mobilní aplikace nebo  prostřednictvím speciálního tlačítka v autě.

Klíčem, který předplatitel obdrží, bude možné odemknout i jiné vozy Lynk & Co. To znamená, že budou moci jezdit automobily Lynk & Co i tehdy, když budou na služební cestě nebo na dovolené.

Prodej modelů Lynk & Co již začal v Číně. Následovat by do roku 2020 měla Evropa a nakonec se dočkají zájemci v USA. Kompletní řada modelů značky bude připravena do roku 2023. 

Přestože se značka po stránce svého fungování nehodlá poměřovat s jinými automobilovými značkami, po stránce použitých technologií už ale samozřejmě ano. "Pokud se zeptáte našich inženýrů, řeknou vám, že našimi konkurenty z hlediska technologií jsou Lexus a Audi," uzavřel Visser.

Doporučujeme

Články odjinud