Automobilový event Retro Garáž, jehož součástí je pravidelně i velká aukce veteránů v Lysé nad Labem, se jednou za čas postará o pozdvižení na české veteránské scéně. Do povědomí lidí se dostala už Škodovka 110 DeLuxe  vydražená za skoro dva miliony  korun. Zdroj: Retro Garáž

Automobilový event Retro Garáž, jehož součástí je pravidelně i velká aukce veteránů v Lysé nad Labem, se jednou za čas postará o pozdvižení na české veteránské scéně. Do povědomí lidí se dostala už Škodovka 110 DeLuxe vydražená za skoro dva miliony korun. | Zdroj: Retro Garáž

Od té doby se Retro Garáž pravidelně vrací dvakrát ročně a vždy si přichystá nějakou pecku. Zdroj: Retro Garáž

Od té doby se Retro Garáž pravidelně vrací dvakrát ročně a vždy si přichystá nějakou pecku. | Zdroj: Retro Garáž

Poslední říjnovou neděli proběhla aukce netradičně v Praze během výstavy a jednou z hlavních hvězd se stala Tatra 613 Speciál, tedy vůz určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Zdroj: Retro Garáž

Poslední říjnovou neděli proběhla aukce netradičně v Praze během výstavy a jednou z hlavních hvězd se stala Tatra 613 Speciál, tedy vůz určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. | Zdroj: Retro Garáž

Tento konkrétní vůz sloužil Slovenské vládě a k výbavě se řadá třeba klimatizace, tempomat, elektrické stahování oken, tachograf nebo minibar pro druhou řadu sedadel. Zdroj: Retro Garáž

Tento konkrétní vůz sloužil Slovenské vládě a k výbavě se řadá třeba klimatizace, tempomat, elektrické stahování oken, tachograf nebo minibar pro druhou řadu sedadel. | Zdroj: Retro Garáž

Tatra 613 se vyráběla od roku 1974 až do druhé poloviny 90. let. I přes nový designový jazyk si zachovala původní koncepci se vzduchem chlazený motorem vzadu pro pohon zadních kol, zde šlo o osmiválec o objemu 3,5 litru, který se vstřikováním dosahoval výkonu až 200 koní. Zdroj: Retro Garáž

Tatra 613 se vyráběla od roku 1974 až do druhé poloviny 90. let. I přes nový designový jazyk si zachovala původní koncepci se vzduchem chlazený motorem vzadu pro pohon zadních kol, zde šlo o osmiválec o objemu 3,5 litru, který se vstřikováním dosahoval výkonu až 200 koní. | Zdroj: Retro Garáž

Vůz se vyráběl s velkým podílem ruční práce a byl určený pro prezidenty či případně členy vlády. Zdroj: Retro Garáž

Vůz se vyráběl s velkým podílem ruční práce a byl určený pro prezidenty či případně členy vlády. | Zdroj: Retro Garáž

Tento konkrétní kus z roku 1989 měl vyvolávací cenu. Finální částka se však nakonec zastavila až na 1.420.000 Kč. Zdroj: Retro Garáž

Tento konkrétní kus z roku 1989 měl vyvolávací cenu. Finální částka se však nakonec zastavila až na 1.420.000 Kč. | Zdroj: Retro Garáž

V Česku je aktuálně jedna 613 Speciál na prodej, na původních okresních značkách by vás vyšla na 1.650.000 Kč. Zdroj: Retro Garáž

V Česku je aktuálně jedna 613 Speciál na prodej, na původních okresních značkách by vás vyšla na 1.650.000 Kč. | Zdroj: Retro Garáž

 Zdroj: Retro Garáž

| Zdroj: Retro Garáž

Od té doby se Retro Garáž pravidelně vrací dvakrát ročně a vždy si přichystá nějakou pecku. Zdroj: Retro Garáž
Poslední říjnovou neděli proběhla aukce netradičně v Praze během výstavy a jednou z hlavních hvězd se stala Tatra 613 Speciál, tedy vůz určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Zdroj: Retro Garáž
Tento konkrétní vůz sloužil Slovenské vládě a k výbavě se řadá třeba klimatizace, tempomat, elektrické stahování oken, tachograf nebo minibar pro druhou řadu sedadel. Zdroj: Retro Garáž
Tatra 613 se vyráběla od roku 1974 až do druhé poloviny 90. let. I přes nový designový jazyk si zachovala původní koncepci se vzduchem chlazený motorem vzadu pro pohon zadních kol, zde šlo o osmiválec o objemu 3,5 litru, který se vstřikováním dosahoval výkonu až 200 koní. Zdroj: Retro Garáž
9
Fotogalerie

V Česku se vydražila krásná Tatra 613. Už tehdy měla tempomat, klimatizaci i minibar

Kdo by to byl řekl, že Tatra 613 Speciál bude jednou hlavní hvězdou české aukce. Tahle navíc nebyla tak drahá.

Automobilový event Retro Garáž, jehož součástí je pravidelně i velká aukce veteránů v Lysé nad Labem, se jednou za čas postará o pozdvižení na české veteránské scéně. Do povědomí lidí se dostala už Škodovka 110 DeLuxe vydražená za skoro dva miliony korun. Od té doby se Retro Garáž pravidelně vrací dvakrát ročně a vždy si přichystá nějakou pecku.

Poslední říjnovou neděli proběhla aukce netradičně v Praze během výstavy a jednou z hlavních hvězd se stala Tatra 613 Speciál, tedy vůz určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Tento konkrétní vůz sloužil Slovenské vládě a k výbavě se řadá třeba klimatizace, tempomat, elektrické stahování oken, tachograf nebo minibar pro druhou řadu sedadel.

Tatra 613 se vyráběla od roku 1974 až do druhé poloviny 90. let. I přes nový designový jazyk si zachovala původní koncepci se vzduchem chlazený motorem vzadu pro pohon zadních kol, zde šlo o osmiválec o objemu 3,5 litru, který se vstřikováním dosahoval výkonu až 200 koní. Vůz se vyráběl s velkým podílem ruční práce a byl určený pro prezidenty či případně členy vlády.

Tento konkrétní kus z roku 1989 měl vyvolávací cenu. Finální částka se však nakonec zastavila až na 1.420.000 Kč. V Česku je aktuálně jedna 613 Speciál na prodej, na původních okresních značkách by vás vyšla na 1.650.000 Kč.

Doporučujeme

Články odjinud