tak tie zadne kolesa su tiez asi vtip. Vyzera to skor ako nahrievaci plast na zohriatie pneu ako v F1. O otvorenom zadku ani nehovorim. To musi byt nejaky zly vtip.
Teda ja neviem, ale okrem toho ze to vyzera hnusne, je to auto tak akurat vhodne do laboratoria, resp. do vykladu a nie na cesty.
To už holt u takovýchto aut bývá ;-)
jak dobre/spatne se to ridi ... jinak predek je fajn a zadek je osklivej ... to Veyron s malilinko vyssim vykonem nemusi mit otevrenej kufr a nemusi mit tu divnou poklici na zadnich kolechjinak 9ff mam rad stejne jako Porsche ... awe raci auta homologovana pro provoz na silnicich ... tohle snad je jen na okruh
ale pokud se nemylim tak je porad levnejsi nez veyron, takze ne konkurent ale kladivo na veyrona :)
to keby som vedel skor tak by som veyrona nekupil a kupil by som si toto. Stoji to menej a ucel je rovnaky. Veyron ma navyse strastne ukrutny servis.
Divné zadní kolo? to je kvůli aerodynamice...! Co se týče otevřeného zadku to je zase kvůli chlazení, neboť to bude při takovém výkonu zapotřebí. A co se týče jak zde někdo píše kladiva na veyron, nenechte se vysmát toto se veyronu ani žádné jiné auto nevyrovná, jelikož veyron není jen o rychlosti ale také o pohodlí, 407km/h v autě, které jede, má klimatizaci, může ho řídit sebehorší řidič, s luxusní výbavou a jinými prvky. Na Veyron toto opravdu "holátko" nedosahuje ani zdaleka :D
To je vidět panáčku,že o tom víš kulový.Jinak bys takovou blbost nemohl napsat,že Veyron může řídit sebehorší řidič,ale věděl bys,že každý zájemce o Veyron musí absolvovat čtrnáctidenní kurz u výrobce,aby ho naučili jak to vůbec zvládnout ten ukrutný výkon.
co to ma za divne zadne koleso?
videl bych to na poklici kvuli snizeni odporu vzduchu ve vysoky rychlosti
Photoshop uvedený do praxe :o)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.