S každým podobným měřením vždy vyvstane otázka, jaké mají tyto závody o jednotky kilometrů v hodině smysl.... no to snad ne. Jaký smysl mají soutěže o zlaté medajle na MS či OH. Být druhý, třetí i třeba osmý není přece tak špatný. V F1 se do 1 sec vejde kolikrát i přes deset pilotů. Byl jsem sice desátý, ale byl jsem jen o 0,9 sec pomalejší než vítěz. To není tak špatný ne. :-P
Hele lidi, vidím blbě nebo to má na zadních kolech nějaké "nalepené" obrázky litých kol? :-O:-O:-)):-))
tak už jsem to našel v diskuzi výše ... :-D
Není třeba nic vylepšovat, stačí když se řidič, než sedne za volant někde v keři vymočí a hned to pojede o 5km/h rychlejc :-D:-P
Text jinak zajímavého příspěvku je v závěru degradován jakousi buranskou shazovačkou typu "jen je nechte, ať si hrají". To rozhodně nesvědčí o autorově pochopení významu výzkumu a testů pro běžnou výrobu. Když mu ten "každý kilometr navíc" připadá zbytečný, tak se divím, že sám (patrně) nejezdí dones v bolševiky tolik opěvovaném Trabantu. Pro příště přeji trochu více dobrého vkusu a pochopení věci.
Tady jsi na Autorevue, tady se podobne excesy cení -čtenáři to prý chtějí :-DPS: Já je taky nemusím.
Co z těch obrázků kouká je jedno. Problém s chlazením. B-]Chtěl bych vidět to auto v běžném provozu, třeba než dojede na okruh. :-D
tyhle auta na okruhy nejezdi po svych :)
Nioo a to je hlavny rozdiel medzi tymto sialenym strojom, Aerom a Veyronom. Do neho si majitel sadne, odvezie sa na okruh, urobi 407kmh a po ceste spat sa zastavi v Lidli kupit si salat a rozky :D tie dve srandy by sa potom asi rozsypali :)
Stejný smysl jako auto do běžného provozu s max. rychlostí třeba 160, vlastně je nesmyslné prodávat auta s rychlostí nad 130, že. Samozřejmě pouze teoreticky.
A co třeba zrychlení? Tzn bezpečnost při předjíždění... To samozřejmě není řeč o tomtu autu ale to se ani prodávat nebude, že?:-P
mohl by mi nekdo vysvetlit co to ma misto zadniho kola?
To samé, co mají formule 1. Poklice pro snížení aerodynamického odporu. Právě pro takováto měření maximálky někde na oválu je to ideální, nebrzdí se tam, takže ani nevadí, že k brzdám není dostatečný přístup vzduchu.
asi nesehnali čtyři stejná litá kola, tak museli dozadu dát plecháče s poklicema. :-D:-D:-D
poklice z lidlu :-D
texturu:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.