9ff Porsche GT9: další pokořitel Veyronu

16 komentářů

Pepa
12. května • 8:52

S každým podobným měřením vždy vyvstane otázka, jaké mají tyto závody o jednotky kilometrů v hodině smysl.... no to snad ne. Jaký smysl mají soutěže o zlaté medajle na MS či OH. Být druhý, třetí i třeba osmý není přece tak špatný. V F1 se do 1 sec vejde kolikrát i přes deset pilotů. Byl jsem sice desátý, ale byl jsem jen o 0,9 sec pomalejší než vítěz. To není tak špatný ne. :-P

alla
11. května • 22:58

Hele lidi, vidím blbě nebo to má na zadních kolech nějaké "nalepené" obrázky litých kol? :-O:-O:-)):-))

alla
11. května • 23:01

tak už jsem to našel v diskuzi výše ... :-D

aa
11. května • 22:46

Není třeba nic vylepšovat, stačí když se řidič, než sedne za volant někde v keři vymočí a hned to pojede o 5km/h rychlejc :-D:-P

Mgr. Imrich Gablech
11. května • 21:05

Text jinak zajímavého příspěvku je v závěru degradován jakousi buranskou shazovačkou typu "jen je nechte, ať si hrají". To rozhodně nesvědčí o autorově pochopení významu výzkumu a testů pro běžnou výrobu. Když mu ten "každý kilometr navíc" připadá zbytečný, tak se divím, že sám (patrně) nejezdí dones v bolševiky tolik opěvovaném Trabantu. Pro příště přeji trochu více dobrého vkusu a pochopení věci.

Vavroch
12. května • 11:28

Tady jsi na Autorevue, tady se podobne excesy cení -čtenáři to prý chtějí :-DPS: Já je taky nemusím.

KK
11. května • 11:39

Co z těch obrázků kouká je jedno. Problém s chlazením. B-]Chtěl bych vidět to auto v běžném provozu, třeba než dojede na okruh. :-D

Diktator
11. května • 15:59

tyhle auta na okruhy nejezdi po svych :)

Atlis
11. května • 16:41

Nioo a to je hlavny rozdiel medzi tymto sialenym strojom, Aerom a Veyronom. Do neho si majitel sadne, odvezie sa na okruh, urobi 407kmh a po ceste spat sa zastavi v Lidli kupit si salat a rozky :D tie dve srandy by sa potom asi rozsypali :)

ACE
11. května • 10:27

Stejný smysl jako auto do běžného provozu s max. rychlostí třeba 160, vlastně je nesmyslné prodávat auta s rychlostí nad 130, že. Samozřejmě pouze teoreticky.

Mirek
11. května • 12:24

A co třeba zrychlení? Tzn bezpečnost při předjíždění... To samozřejmě není řeč o tomtu autu ale to se ani prodávat nebude, že?:-P

Honza
11. května • 7:08

mohl by mi nekdo vysvetlit co to ma misto zadniho kola?

Spectral
11. května • 9:48

To samé, co mají formule 1. Poklice pro snížení aerodynamického odporu. Právě pro takováto měření maximálky někde na oválu je to ideální, nebrzdí se tam, takže ani nevadí, že k brzdám není dostatečný přístup vzduchu.

anawarr
11. května • 8:43

asi nesehnali čtyři stejná litá kola, tak museli dozadu dát plecháče s poklicema. :-D:-D:-D

ja
11. května • 7:31

poklice z lidlu :-D

lol
11. května • 7:18

texturu:-D

Doporučujeme

Články odjinud