9ff DR700: až 700 koní pro faceliftovanou 911

Německá ladičská společnost 9ff představuje novou sadu paketů pro letošní Porsche 911 Turbo. Jak už u 9ff bývá vykem, úpravy jsou extrémní.

Firma 9ff již svým názvem jednoznačně potvrzuje, jakým směrem napínají její konstruktéři síly. Ano, jedná se o sktečné specialisty na modifikace vozů Porsche.

Nedávno uvedla sadu úprav určenou modelům 977 GT3 a GT3 RS. Nejsilnější varianta nese název GTurbo1000  a nabízí výkon plných 1 000 koní, tedy 732 kW. 9ff Gturbo100 zrychlí podle výrobce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i akcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h. Dnes představovaná úprava je oproti této přece jen umírněnější, ale i to v případě 9ff znamená pořádný čardáš na kolech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U 9ff totiž vyvinuli sérii paketů DR určených vozům Porsche 911 Turbo (977) v jejich nové, faceliftované podobě. Jejich výkonové parametry pochopitelně nedosahují úrovně závodního stroje GT3, ale jsou neméně výtečné. 9ff je nabízí ve verzích DR530, DR580, DR640 a DR700, přičemž číselná hodnota i v tomto případě označuje výkon v koních. Společnost 9ff dosáhla těchto hodnot zejména použitím specifického, stavitelného výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče a opatřeného závodními katalyzátory a koncovkami. K dalším úpravám patří vylepšené sání, účinnější mezichladiče, přeprogramovaná řídicí jendotka, turbodmychadla 9ff, nové vačkové hřídele, ojnice a nově odladěné převodovky (alternativně s manuálním řazením, nebo dvouspojkové PDK).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejvýkonnější provedení DR700 dává 700 koní (515 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 870 Nm, což vozu umožňuje zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,2 s, na 200 km/h za 9,4 s a na 300 km/h za 23,0 s (porovnejte s výše uvedenými parametry modelu 9ff 977 GT3). Nejkrotší odladění DR530 zrychlí na 100 km/h za 3,4 s, na 200 km/h za 11,2 s a na 300 km/h za 35,0 s. U typu DR580 jsou tyto hodnoty v uvedeném pořadí 3,4, 10,6 a 31 s a u modelu DR640 pak 3,2, 9,9 a 26 s.

A cena? Nejvýkonnější verze vás přijde na více než 17 980 eur, ovšem k tomu je třeba ještě přičíst pořizovací cenu výchozího vozu... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 9ff DR700
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků