9ff DR700: až 700 koní pro faceliftovanou 911

Německá ladičská společnost 9ff představuje novou sadu paketů pro letošní Porsche 911 Turbo. Jak už u 9ff bývá vykem, úpravy jsou extrémní.

Firma 9ff již svým názvem jednoznačně potvrzuje, jakým směrem napínají její konstruktéři síly. Ano, jedná se o sktečné specialisty na modifikace vozů Porsche.

Nedávno uvedla sadu úprav určenou modelům 977 GT3 a GT3 RS. Nejsilnější varianta nese název GTurbo1000  a nabízí výkon plných 1 000 koní, tedy 732 kW. 9ff Gturbo100 zrychlí podle výrobce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i akcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h. Dnes představovaná úprava je oproti této přece jen umírněnější, ale i to v případě 9ff znamená pořádný čardáš na kolech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U 9ff totiž vyvinuli sérii paketů DR určených vozům Porsche 911 Turbo (977) v jejich nové, faceliftované podobě. Jejich výkonové parametry pochopitelně nedosahují úrovně závodního stroje GT3, ale jsou neméně výtečné. 9ff je nabízí ve verzích DR530, DR580, DR640 a DR700, přičemž číselná hodnota i v tomto případě označuje výkon v koních. Společnost 9ff dosáhla těchto hodnot zejména použitím specifického, stavitelného výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče a opatřeného závodními katalyzátory a koncovkami. K dalším úpravám patří vylepšené sání, účinnější mezichladiče, přeprogramovaná řídicí jendotka, turbodmychadla 9ff, nové vačkové hřídele, ojnice a nově odladěné převodovky (alternativně s manuálním řazením, nebo dvouspojkové PDK).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejvýkonnější provedení DR700 dává 700 koní (515 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 870 Nm, což vozu umožňuje zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,2 s, na 200 km/h za 9,4 s a na 300 km/h za 23,0 s (porovnejte s výše uvedenými parametry modelu 9ff 977 GT3). Nejkrotší odladění DR530 zrychlí na 100 km/h za 3,4 s, na 200 km/h za 11,2 s a na 300 km/h za 35,0 s. U typu DR580 jsou tyto hodnoty v uvedeném pořadí 3,4, 10,6 a 31 s a u modelu DR640 pak 3,2, 9,9 a 26 s.

A cena? Nejvýkonnější verze vás přijde na více než 17 980 eur, ovšem k tomu je třeba ještě přičíst pořizovací cenu výchozího vozu... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 9ff DR700
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků