9ff DR700: až 700 koní pro faceliftovanou 911

Německá ladičská společnost 9ff představuje novou sadu paketů pro letošní Porsche 911 Turbo. Jak už u 9ff bývá vykem, úpravy jsou extrémní.

Firma 9ff již svým názvem jednoznačně potvrzuje, jakým směrem napínají její konstruktéři síly. Ano, jedná se o sktečné specialisty na modifikace vozů Porsche.

Nedávno uvedla sadu úprav určenou modelům 977 GT3 a GT3 RS. Nejsilnější varianta nese název GTurbo1000  a nabízí výkon plných 1 000 koní, tedy 732 kW. 9ff Gturbo100 zrychlí podle výrobce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i akcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h. Dnes představovaná úprava je oproti této přece jen umírněnější, ale i to v případě 9ff znamená pořádný čardáš na kolech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U 9ff totiž vyvinuli sérii paketů DR určených vozům Porsche 911 Turbo (977) v jejich nové, faceliftované podobě. Jejich výkonové parametry pochopitelně nedosahují úrovně závodního stroje GT3, ale jsou neméně výtečné. 9ff je nabízí ve verzích DR530, DR580, DR640 a DR700, přičemž číselná hodnota i v tomto případě označuje výkon v koních. Společnost 9ff dosáhla těchto hodnot zejména použitím specifického, stavitelného výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče a opatřeného závodními katalyzátory a koncovkami. K dalším úpravám patří vylepšené sání, účinnější mezichladiče, přeprogramovaná řídicí jendotka, turbodmychadla 9ff, nové vačkové hřídele, ojnice a nově odladěné převodovky (alternativně s manuálním řazením, nebo dvouspojkové PDK).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejvýkonnější provedení DR700 dává 700 koní (515 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 870 Nm, což vozu umožňuje zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,2 s, na 200 km/h za 9,4 s a na 300 km/h za 23,0 s (porovnejte s výše uvedenými parametry modelu 9ff 977 GT3). Nejkrotší odladění DR530 zrychlí na 100 km/h za 3,4 s, na 200 km/h za 11,2 s a na 300 km/h za 35,0 s. U typu DR580 jsou tyto hodnoty v uvedeném pořadí 3,4, 10,6 a 31 s a u modelu DR640 pak 3,2, 9,9 a 26 s.

A cena? Nejvýkonnější verze vás přijde na více než 17 980 eur, ovšem k tomu je třeba ještě přičíst pořizovací cenu výchozího vozu... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 9ff DR700
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků