9ff Cayman S CR-42: pořádný krokodýl na silnici

Specializovaný tuner vozů Porsche, firma 9ff z Dortmundu, připravil pro model Cayman S kompletní tuningový paket včetně motoru o objemu 4,1 l. Agregát disponuje výkonem 309 kW (420 k) a pošle upravený vůz z nuly na stovku za 4,4 s.
9ff Cayman S CR-42: pořádný krokodýl na silnici

Ladičská firma 9ff nabízí zákazníkům například ultimativní kit pro jejich model 911 Carrera (997), kdy šestiválcový boxer dostal velké turbodmychadlo a má výkon neuvěřitelných 618 kW (840 k). Ale pojďme zpět ke Caymanu S.

Tuner 9ff vyrobil power-kit s označením CR-42 pro model Cayman S, který obsahuje převrtaný šestiválcový boxer o objemu 4,1 l. Pohonná jednotka má výkon 309 kW (420 k) a maximální točivý moment 435 Nm dosahuje v 6 400 ot/min, přičemž 340 Nm je dostupných již od 2 100 ot. Takto posílený Cayman S zvládne sprint z klid na stovku za 4,4 s a rychlosti 200 km/h dosáhne za 10 s.

Optické doplňky karosérie jsou z karbonových kompozitů, paket dále obsahuje velká litá kola s centrální maticí a upravený podvozek. Tuner předesílá, že kompletní úprava bude stát 129 000 eur včetně DPH (cca 3,64 mil. Kč), což není zrovna málo...


9ff Cayman S CR-42

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků