9ff: 1 000 koní pro Porsche 911 GT3

Ladič 9ff představuje sadu svých úprav určených netradičně pro vozy Porsche 911 GT3 a GT3 RS. Ostatně i výsledky úprav jsou netradiční.

U tunerů není zrovna obvyklé brát si do parády špičkové modely sportovních značek vybavené atmosféricky plněnými motory. Dostat z nich výrazně lepší výkony ať už z hlediska motoru, podvozku nebo aerodynamiky je zkrátka velmi náročné, na první pohled skoro není co vylepšovat. U 9ff ale dělali věci vždy trochu jinak, a tak nyní zapracovali na Porsche 911 ve verzích GT3 a GT3 RS, mezi puristy jednoznačně nejuznávanějšími modely značky.

Změny mají mít pozitivní vliv na jízdní výkony a vlastnosti, které z těchto sportovních aut dělají skutečné supervozy. Nejprve si všimněme změn nejviditelnějších. Tou nejzajímavější mezi nimi je jistě skutečnost, že dvojice turbodmychadel z motoru vykřesá až 1 000 koní, tedy nějakých 732 kW. Čistota vozu ta tam, ale dvojnásobnému výkonu se holt musí něco obětovat. Společnost 9ff navíc sáhla k představení trojice různě nastavených vozů, jež nesou označení 9ff GTurbo750, GTurbo850 a GTurbo1000. Uvedené cifry pochopitelně vyjadřují výkon motoru v koních, dodejme, že točivý moment u těchto jednotek vrcholí hodnotami 850, 910 a 940 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Těmto hodnotám odpovídají i jízdní výkony vozů, za příklad poslouží nejvýkonnější z nich. 9ff GTurbo1000 zrychlí podle úpravce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i kcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h.

K mání je též sada aerodynamických modifikací karosérie. Zahrnuje dodatečné vstupy vzduchu k mezichladiči stlačovaného vzduchu, prahové spoilery s možností instalace do stran vyvedených výfuků, zadní nárazník s náznaky difuzoru a nový přední nárazník se soustavou LED pro blinkry, jenž má zajistit optimální přítlak předních kol i při vysokých rychlostech

Základní cena těchto povrchových karosářských dílů činí 8 900 Euro bez daní a částek za lakování a instalaci. Za 4 980 Euro lze přiobjednat nové lité ráfky s rozměry 8,5x19"/11x19" a pěticí dvojitých paprsků, přičemž sada kol GTurbo s centrální maticí vás vyjde na 6 950 Euro, opět bez daní a příplatků za lakování. Ceny za úpravy pohonných jednotek zatím k dispozici nejsou, jistě se ale budou pohybovat v řádu desítek tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
9ff Porsche 911 GT3 GTurbo1000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 950 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků