9ff: 1 000 koní pro Porsche 911 GT3

Ladič 9ff představuje sadu svých úprav určených netradičně pro vozy Porsche 911 GT3 a GT3 RS. Ostatně i výsledky úprav jsou netradiční.

U tunerů není zrovna obvyklé brát si do parády špičkové modely sportovních značek vybavené atmosféricky plněnými motory. Dostat z nich výrazně lepší výkony ať už z hlediska motoru, podvozku nebo aerodynamiky je zkrátka velmi náročné, na první pohled skoro není co vylepšovat. U 9ff ale dělali věci vždy trochu jinak, a tak nyní zapracovali na Porsche 911 ve verzích GT3 a GT3 RS, mezi puristy jednoznačně nejuznávanějšími modely značky.

Změny mají mít pozitivní vliv na jízdní výkony a vlastnosti, které z těchto sportovních aut dělají skutečné supervozy. Nejprve si všimněme změn nejviditelnějších. Tou nejzajímavější mezi nimi je jistě skutečnost, že dvojice turbodmychadel z motoru vykřesá až 1 000 koní, tedy nějakých 732 kW. Čistota vozu ta tam, ale dvojnásobnému výkonu se holt musí něco obětovat. Společnost 9ff navíc sáhla k představení trojice různě nastavených vozů, jež nesou označení 9ff GTurbo750, GTurbo850 a GTurbo1000. Uvedené cifry pochopitelně vyjadřují výkon motoru v koních, dodejme, že točivý moment u těchto jednotek vrcholí hodnotami 850, 910 a 940 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Těmto hodnotám odpovídají i jízdní výkony vozů, za příklad poslouží nejvýkonnější z nich. 9ff GTurbo1000 zrychlí podle úpravce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i kcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h.

K mání je též sada aerodynamických modifikací karosérie. Zahrnuje dodatečné vstupy vzduchu k mezichladiči stlačovaného vzduchu, prahové spoilery s možností instalace do stran vyvedených výfuků, zadní nárazník s náznaky difuzoru a nový přední nárazník se soustavou LED pro blinkry, jenž má zajistit optimální přítlak předních kol i při vysokých rychlostech

Základní cena těchto povrchových karosářských dílů činí 8 900 Euro bez daní a částek za lakování a instalaci. Za 4 980 Euro lze přiobjednat nové lité ráfky s rozměry 8,5x19"/11x19" a pěticí dvojitých paprsků, přičemž sada kol GTurbo s centrální maticí vás vyjde na 6 950 Euro, opět bez daní a příplatků za lakování. Ceny za úpravy pohonných jednotek zatím k dispozici nejsou, jistě se ale budou pohybovat v řádu desítek tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
9ff Porsche 911 GT3 GTurbo1000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky