9ff: 1 000 koní pro Porsche 911 GT3

Ladič 9ff představuje sadu svých úprav určených netradičně pro vozy Porsche 911 GT3 a GT3 RS. Ostatně i výsledky úprav jsou netradiční.

U tunerů není zrovna obvyklé brát si do parády špičkové modely sportovních značek vybavené atmosféricky plněnými motory. Dostat z nich výrazně lepší výkony ať už z hlediska motoru, podvozku nebo aerodynamiky je zkrátka velmi náročné, na první pohled skoro není co vylepšovat. U 9ff ale dělali věci vždy trochu jinak, a tak nyní zapracovali na Porsche 911 ve verzích GT3 a GT3 RS, mezi puristy jednoznačně nejuznávanějšími modely značky.

Změny mají mít pozitivní vliv na jízdní výkony a vlastnosti, které z těchto sportovních aut dělají skutečné supervozy. Nejprve si všimněme změn nejviditelnějších. Tou nejzajímavější mezi nimi je jistě skutečnost, že dvojice turbodmychadel z motoru vykřesá až 1 000 koní, tedy nějakých 732 kW. Čistota vozu ta tam, ale dvojnásobnému výkonu se holt musí něco obětovat. Společnost 9ff navíc sáhla k představení trojice různě nastavených vozů, jež nesou označení 9ff GTurbo750, GTurbo850 a GTurbo1000. Uvedené cifry pochopitelně vyjadřují výkon motoru v koních, dodejme, že točivý moment u těchto jednotek vrcholí hodnotami 850, 910 a 940 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Těmto hodnotám odpovídají i jízdní výkony vozů, za příklad poslouží nejvýkonnější z nich. 9ff GTurbo1000 zrychlí podle úpravce z klidu na 100 km/h za 2,9 s a na 200 km/h za pouhých 8,2 s. Podobně působivá je i kcelerace z 0 na 300 km/h, kterou tento stroj zvládne za 16,5 s, v závislosti na zvoleném odstupňování převodů činí nejvyšší rychlost až 392 km/h.

K mání je též sada aerodynamických modifikací karosérie. Zahrnuje dodatečné vstupy vzduchu k mezichladiči stlačovaného vzduchu, prahové spoilery s možností instalace do stran vyvedených výfuků, zadní nárazník s náznaky difuzoru a nový přední nárazník se soustavou LED pro blinkry, jenž má zajistit optimální přítlak předních kol i při vysokých rychlostech

Základní cena těchto povrchových karosářských dílů činí 8 900 Euro bez daní a částek za lakování a instalaci. Za 4 980 Euro lze přiobjednat nové lité ráfky s rozměry 8,5x19"/11x19" a pěticí dvojitých paprsků, přičemž sada kol GTurbo s centrální maticí vás vyjde na 6 950 Euro, opět bez daní a příplatků za lakování. Ceny za úpravy pohonných jednotek zatím k dispozici nejsou, jistě se ale budou pohybovat v řádu desítek tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
9ff Porsche 911 GT3 GTurbo1000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský