"Čtyř až pětiletá punta mají v průměru vážné závady ve 14,9 procentech případů, což je sice téměř o osm procent...."O 8 PROCENTNICH BODU!
Vykašlete se už na tyhle články, jsou úplně mimo a lživé!!! Akorát zbytečně odrazují zákazníky. Pokud se člověk o auto stará, funguje mu. Nikdy jsem neměl žádný problém s žádným mých vozidel, a to jsem jich měl už 8...
Božínku! Měl jste 8 aut. CELY 8 KS. Ty woe! Tak to je vzorek jak prase.
To je zajímavé, měl jsem Matize 11 let, najeto přes 150 000 km a žádnou vážnou závadu mně nikdy nenašli... Přes 4 roky už ho má jiný majitel a stále jezdí, pochopitelně s platnou STK.
Rika se tomu tragicky maly vzorek.
Zrovna ta Dacia moc poruchova neni,pac je to jednoduche auto s lety proverenou technologii.U krajnic jsem snad nikdy Dacii stat nevidel a na forech nikdo neresi nejake vetsi zavady.Spise si myslim,ze pokud si nekdo v Nemecku Dacii koupi tak se o ni asi moc nestara :-)
Ono to bude tím(tyto výsledky) ,že v německu se Dacia kupuje jako 3. auto do rodiny, ten odpad co odsmýčí vše špinavé, těžké a na kterém se děti učí jezdit. Servis se na něm nedělá protože to vzhledem k pořizovací ceně nestojí za to. Pak jsou ty výsledky takové. U nás ,s našimi platy se k tomuto auto chováme jinak, s pravidelným servisem(olej, filtry) je auto bez problémů (jak jste psal, je jednoduché se starou ale osvědčenou technikou) .
Mám Dacii MCV 5 let od novýho,jezdím na garančky-výměna oleje,filtrů,letos výměna spodního čepu na nápravě.Za tu dobu výměna pouze prasklých předních žárovek.Tak nevím co ti němci furt řeší.
Vzdyt je to statistika z STK, praskla zarovka je zavazna vada. Takze vlastne potvrzujete tvrzeni z clanku.
Pet let a kolik kilometru? V Nemecku se toci bezne i kolem 50K rocne, takze pokud nemate na natoceno cca 250k, tak je vase prirovnani tak trochu zcestne.
:-) pade za rok po nemeckych dalnicich = ca. 10-20 tis. km po nasich tankodromech. Vase srovnani taky nic moc.
Rozdil taky je, kdyz se po dalnici auto sine 130 a nebo 230 km/h. Takze tak jednoduche, jak rezolutne tvrdite, to rozhodne neni.
Hm... Sice nejezdim po Nemecku denne, ale predstava, ze se u nich lita 230 je nahony vzdalena realite. Vetsina Nemcu jede okolo 140, pokud to jde. Oni jsou totiz Nemci hodne sporivi a ridici drazsich aut si nepotrebuji drazdit ego pri topspeed. Casto je rychlost omezena na 130 i mene. A zacpy okolo velkych krojcu rano a vecer znamenaji minimalne pulhodinku jizdy krokem. Ale je to fuk. V kazdem pripade TUV report je neni nejlepsim ukazatelem spolehlivosti a kvality.
Nemecke dalnice jsou sice super, lec nemecti ridici uz jaksi nikoliv. S autama se tam nikdo nepara, na servisu se vetsinou setri, jak to jen jde a nekdy i vic. Naprosta vetsina Nemcu si mysli, ze jsou uzasni zavodnici, takze jezdi stylem plnej plyn - brzda.
Dalo by se to vysvětlit i tak, že vozy zmíněných značek na tu STK dokážou alespoň dojet. Ostatní skončí jako nepojízdné dřív, než se tam vůbec dostanou :-D
niekomu asi leží kia v bachore a to nie po prvýkrát po testoch 100 000 km som dnes čítal opak.nDoteraz najlepšia.Tk potom ako to je.
Mám Rio 2006 a vzhledem k tomu, jak se k němu jízdně chovám, lepší auto jsem nejezdil. Je fakt, že pravidelně měním olej v převodovce - co 75tis a v motoru - co cca 12 tis a filtry kvůli provozu v prašném prostředí, ale jinak motoricky nic víc. K provozu - motor často vytočený, jízdy po polní cestě, louce, zpěvněných lesních cestách apod. Všechno, co se kdy na autě měnilo bylo na přední nápravě (levé ložisko, 2x kosti, jednou silentblok nápravy (100,-), kotouče a desky nepočítám. Najeto 120.000km. Jen pro info - Octavia 1 stejného provozu vydržela něco přes 80.000km, ale pak se rozsypalo úplně všechno.
Myslel jsem,že po tom,jak vyplulo na povrch,že jsou ty německé statistiky zfalšované,tak si s tim daj pokoj.Ale ne,už to tu máme zas.Německé statistiky a až na neudržitelný propadák Sharan,kde se nezapomene zdůraznit,že má něco společného i s jinými značkami,tak německým statistikám závad opět vévodí neněmecká auta.:-D
Je nemyslitelné aby v germánii boli galské autá spoľahlivejšie ako germánske 😃. Benz predáva Kanga pod svojou značkou a ešte má tu odvahu dávať do svojich vozidiel Reno agregáty.😁Mňa koncern nepresvedčil o svojích kvalitách,ostávam u žabožrútov.
Obdobne by se dalo diskutovat o podradne kvalite aut z Francie. Osobne znam dost lidi co Francouzska auta melo a jiz nemini nikdy opakovat, on ne kazdej je tak bohatej aby si kupoval levne auto. Jen pro zajimavost kvalita Francouzskych aut je tak znama, ze se ve spouste Francouzskych kolonii ( Karibik) radsi nepouzivaji a uspesne je tam nahrazujou vozy Korejskymi. To si myslim, plne vystihuje jejich reputaci.Ale nic ve zlem ;o)
Ako napísal jeden motoristický novinár: Niektoré autá sú horšie ako ich povesť a niektoré sú lepšie ako ich povesť. :-D Majiteľ taxi služby TARA-TRANS-TAXI má vo svojom vozidlovom parku Dácie.Ročný nábeh kilometrov na voz je cca 150 tis kilometrov. Na tie autá nedá dopustiť.V našej firme sme mali služobné Modus,Clio,Megáne a 407čky. Obmieňali sa po štyroch rokoch s nábehom 300-350 tis kilometrov. Nový majiteľ prešiel na Škodovky a potom si obchodáci uvedomili aké bolí tie francúzske autá pohodlne a spoľahlivé.Neviem ako to majú v Karibiku, kolegovia lietajú len na Kubu a tam štát predáva korejské vyradené štátne autá za nekresťánske ceny :-DPre manželku som vyberal pekné lacné nové auto do 10 000 evri.( viac menej si ho vybrala ona). Priznám sa trošku som mal obavy z 0,9 TCe ale po štvoročných skúsenostiach s týmto trojhrnčekom si ho neviem vynachváliť, je to mali čiperný agregátik.Každý by si mal kúpiť auto aké sa mu páči a ktoré ho chytí za srdiečko,nie podľa toho čo sa hovorí v krčme alebo jeden kamarát ma kamaráta a ten má kamaráta čo počul, že Passat je najlepšie auto na svete všetko ostatné sú šroty.Ak by to tak bolo tak koncernový mechanici by skrachovali jeden za druhým.Odborníci v krčmách tvrdia ,že talianské motorký su sračky čo sa len kazia,tak som si jednu pred piatimi rokmi zadovážil a čuduj sa svete šlape jak švajčiarské hodinky.Mieru zdar.
Z Renaultama jezdím již 20 let, Za tu dobu jsem měl 4 značky od tohoto výrobce.R19,Twingo.R Megane Coupe, R Megane kombi Teď jsem koupil opět nového R Megane combi. S autama jsem jezdil do servisu jen na výměnu olejů a brzdových destiček. Jo vlastně jednou mi měnili tlumič na otevírání pátých dveří. To byla asi tak 1 velká porucha na těchto autech. Asi tak..
do pěti let žádný normální auto nepodělá, hranice prvních fatálních závad je 250.000 km nebo 10 let provozu
Hele, a vis vo tom, ze v Severni Koreji uspesne nahrazuji korejsky auta dvoukolakama? :-D
Logana v Nemecku kupuji jako 2., spise 3. auto anebo gastarbeitri. Ani v jednom pripade ho pred technickou asi neprozenou znackovym servisem jako Medvedy nebo Porsaky. Rodice maji Logana - za osm let jen olej, benzin, zarovky, spinac zpatecky. TUV reporty nejsou pro nahled skutecne spolehlivosti prilis vhodne. Vice napovi kupr. hodnoceni Adac (vyjezdy k nepojizdnym autum na ceste).
cakal som hodnotenie podla najazdenych km, a nie podla toho, ako stare auto je - druha vec je, ze co je to pre nich vazna zavada ? v nemecku to sa pod tym oznacenim na stk moze skryvat aj nefunkcne svetlo na spz - ako u nas nefunkcne nastavenie sklonu svetiel - ktore u nas 99,9% vodicov nikdy v zivote nepouzije
S tím, že kromě kupní ceny bude muset ještě taky zaplatit nějakou tu opravu snad každý rozumný člověk počítá. Proto jsou ta auta taky levnější než nová, vždy je něco za něco. Ty opravy možná vyjdou levněji, nežli "údržba" prémiových premiantů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.