800 000 Volkswagenů musí do servisů

22 komentářů

Skyline
28. února • 13:57

"Tato akce se ovšem týká pouze amerického trhu, stejně jako ta minulá, a dle automobilky se podobné problémy u evropské produkce nevyskytly."No samozrejme, ze se tady zadny podobny problemy nevyskytly, protoze tady neni zadna organizace, ktera by VW mohla poradne zatopit. Takze problemy se sice vyskytuji, ale ne pro automobilku, protoze se tykaji jen penezenek zakazniku.Na druhou stranu, aspon neco nemecti soudruzi priznali, skoda, ze je k tomu musi dokopat americka agentura a na Evropu se zvysoka vys.li. Jejich fanousci si ovsem za tu kvalitu radi priplati a koncern vi, ze fanatici se jen tak nezmeni a tak nema smysl do nich investovat. Dobre jim tak.

Radek Ondrášík
28. února • 15:00

Ale no tak, Toyota tajila konstrukční vady svých vozů na všech trzích a neřešila to svoláním do servisů a to přes US organizace, které nad tím dohlíží. Problém akcí bych viděl jen a pouze u automobilek, zda mají snahu problém řešit, nebo ne.

Skyline
28. února • 15:42

Pokud vim, Toyota svolavacky celkem dela. Notoricky znamy je svym pristupem prave koncern, kde jejich pristup prekonava vsechny meze (jako treba sveho casu TT, ktere se stahlo az po par mrtvolach) nebo Roomster, ktery Skoda ignoruje, i kdyz je problem vseobecne znam. O stabilizatorech Fabii a vahach vzduchu u Octavii (a vlastne nejen u nich) se toho uz napsalo. Takze pravdepodobnost, ze u teto zavady VW jde opravdu ciste o auta na vyvoz do USA, je velmi mala a pusobi spis smesne.

Rene
28. února • 20:27

TT zadne problemy nemelo!!Jen par debilu si myslelo ze preveze fyzikalni zakony a ze jsou to zavodnici.Testoval to renomovany casopis...postavil vedle sebe prvni a druhou verzi...a vysledek?Prvni byla prave sportovni naradi...druha nudna...Jenom mimochodem nemas sikme i oci? :-D

Skyline
1. března • 7:58

Samozrejme. Vsak ani A-klasse nemela zadne problemy, to proste jen par ridicu si myslelo, ze preveze fyzikalni zakony. :-D:-D:-D Tihle skodofkari jsou uzasni, kdyby nebyli, je na netu nuda. Nemas nahodou ctyri oci?:-D:-DB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rene
1. března • 17:38

Ne mam Fiata Coupe,ale ja na znacku nehraju.Kupuju to co se mi libi a ne podle toho jestli je to Honda nebo cokoli jineho a nebo podle lidi...jinak o TT je to psany i nekde na netu!Kdyz to nevis tak se nehadej.Zdravim sikmooke:-D

Doug
28. února • 14:50

Presne tak. A jak psal Patrik, rozdil asi nebude ani tak v autech jako v pravnich systemech - ve statech maji par veci jako tridni zaloby a punitive damages, ktere vyrobcum docela motaji hlavu. No a i kdyby ses hodne snazil, v soudni porote na Nemce taky nenarazis..B-]

Ferohora
28. února • 11:49

ked vobec nesvietia brzdove svetla nie je nebezpecna zavada pre posadku?!? Z'upad ne? To je takmer iste, ze ma skor ci neskor naberie zozadu.

patrik
28. února • 4:01

Tohle je oznámení NHTSA (takový americký BESIP) . Týká se Jett, New Beetlů, Golfů, GTI a R32 prodaných v USA. Ten počet mě napřed taky zarazil, ale pak jsem si přečetl, že jde o výrobní ročníky zhruba 1999-2006 (u každého modelu trohu jiné časové rozpětí). Vtírá se otázka, proč je zasekávání brzdových světel závada vyhrazená jen pro Ameriku - u aut prodaných v Evropě se to stát nemůže? Jinak recally postihují každou automobilku, není třeba z toho dělat vědu - spíš vadí, když některá automobilka dělá mrtvého brouka, viz Škoda a ucviknuté kabely při crashtestech Roomsteru.

V@clav
28. února • 13:07

Protože evropskej zákazník si to zacáluje ze svýho.... a rád, protože to je jen taková blbinka přece... (mám 3 měsíce Octavii a hádejte jaká byla jedna z prvních "drobných" závad)

patrik
28. února • 14:08

Fakt je, že v USA je ochrana spotřebitele (= spotřebitelské žaloby) jeden z velkých národních sportů, ze kterého mají všechny firmy docela nahnáno. Proto taky všelijaké ty legrační formulace v návodech k použití, kterým se my bodří Evropané rádi smějeme (jako: vysoušeč vlasů není určen pro použití pod vodou...). -- A cože se ti to stalo na Octavii, neříkej, že kiksla brzdová světla?!

V@clav
28. února • 21:07

překvapivě- brzdový spínač... přišli na to až ve Škodovce při podzimní prohlídce - mě by to ani nenapadlo kontrolovat... Alespoň k něčemu jsou takový prohlídky dobrý - navíc soudruzi v koncernovejch servisech ví co mají zkontrolovat :-). Mimochodem je to blbinka ale člověka až zamrazí když si uvědomí co by se mohlo v krizový situaci stát.

Ráďa
28. února • 3:33

800.000 aut v dupě:-D:-D:-D toš jinými slovy, snad všecko co VW vyrobil je shitB-] Nevím, ale už mě to ani nepřekvapujte. Tak si to zas všichni hrdě kupte a do mě se navážejte jak to jsou jen mouchy a že VW the best:-D:-D:-D
Uaaaa 800.000 aut, přemýšlím jak velký štrůdl by to byl. Nebo město kde by každý měl toto auto, 800.000 aut, to je skoro 2 minionové město a všecko VW a všecko nazmaaaar. Světla už uměli udělat i na Záporožci, nevím proč VW stále něco neumí. A bez obav, za rok zas nebudou umět to a to. Aneb světla svítí, stěrače stírají a blinkry blikají - teda pokud nemáte VW grup

Atrik
2. května • 8:28

Kamarát, ty si nejaký bars velký odborník, sedel si už v nejakom VW-ne??? Som zvedavý čo mi povieš ktoré auto je lepšie ako VW, AUDI. Ak by si povedal VOLVO to ešte beriem.

Hans
28. února • 22:44

V cem jezdis ty ty jelimane?Ja jeste nikdy nevidel auto bez zavad.Ty jo?Rekni mi ktere?Tipnu si ze to tve ze?:-DJsi trapny..sere se vsechno.I japonci..jsou to jenom stroje...smir se s tim bude hur...doba elektroniky v autech teprve zacina...;-)

D.
28. února • 14:52

Ty vole Rado na Zaporozce mi nesahej. To bylo auto.

Ráďa
28. února • 17:41

Já to nemyslel negativně, z fotek mi Záporožeč přijde zajímavý. Ale zažít jsem ho už nezažil.

richie
28. února • 9:53

Autor tohoto článku chtěl asi něco říct o spínači brzdových světel? Ale to je problém celého koncernu, de facto to může potkat všechny auta na platformě GolfIV (Octa,A3...) ale většinou tak po 100.000km. Když ti to odejde, začne ti blikat kontrolka žhavení a musíš do servisu. Dokonce to např. u našeho jednoho auta odešlo tak, že to ještě asi 500km fungovalo než to odešlo úplně. V podstatě evergreen jako např. váha vzduchu. A lidi, co si myslí, že koncern je shit bych rád upozornil, že tu jezdí víc než 60% koncernových aut. Takže jestliže frantíků tu jezdí tak 10%, tak diskutovaných chyb na autech koncernu může být furt 6x tolik než u frantíků. B-]

martin kalenda
28. února • 20:59

taky me to potkalo, ale porad svitila (lepsi jasne negativum nez nefunkcnost) oprava stala 300 a je to auto melo najeto 175tisic)

patrik
28. února • 13:13

Oroginální zpráva je např. na cnn.com. Říká se tam jenom "vadně fungující spínač brzdových světel může způsobit buď to, že se světla nerozsvítí nebo naopak zůstanou po rozsvícení zaseknutá".

p0etrik
28. února • 9:02

Tobe musel chodit Piech za starou nebo vazne nevim... :-D

jogurt
28. února • 3:48

ráďo, jsi borec. už jsem se bál, že nám sem tentokrát žádné moudro nenapíšeš.

Doporučujeme

Články odjinud