800 000 Volkswagenů musí do servisů

Ráďa  |  28. 02. 2007 03:33

800.000 aut v dupě toš jinými slovy, snad všecko co VW vyrobil je shit Nevím, ale už mě to ani nepřekvapujte. Tak si to zas všichni hrdě kupte a do mě se navážejte jak to jsou jen mouchy a že VW the best
Uaaaa 800.000 aut, přemýšlím jak velký štrůdl by to byl. Nebo město kde by každý měl toto auto, 800.000 aut, to je skoro 2 minionové město a všecko VW a všecko nazmaaaar. Světla už uměli udělat i na Záporožci, nevím proč VW stále něco neumí. A bez obav, za rok zas nebudou umět to a to. Aneb světla svítí, stěrače stírají a blinkry blikají - teda pokud nemáte VW grup

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 02. 2007 03:48

ráďo, jsi borec. už jsem se bál, že nám sem tentokrát žádné moudro nenapíšeš.

Odpovědět  |   | 
p0etrik  |  28. 02. 2007 09:02

Tobe musel chodit Piech za starou nebo vazne nevim...

Odpovědět  |   | 
richie  |  28. 02. 2007 09:53

Autor tohoto článku chtěl asi něco říct o spínači brzdových světel? Ale to je problém celého koncernu, de facto to může potkat všechny auta na platformě GolfIV (Octa,A3...) ale většinou tak po 100.000km. Když ti to odejde, začne ti blikat kontrolka žhavení a musíš do servisu. Dokonce to např. u našeho jednoho auta odešlo tak, že to ještě asi 500km fungovalo než to odešlo úplně. V podstatě evergreen jako např. váha vzduchu. A lidi, co si myslí, že koncern je shit bych rád upozornil, že tu jezdí víc než 60% koncernových aut. Takže jestliže frantíků tu jezdí tak 10%, tak diskutovaných chyb na autech koncernu může být furt 6x tolik než u frantíků.

Odpovědět  |   | 
patrik  |  28. 02. 2007 13:13

Oroginální zpráva je např. na cnn.com. Říká se tam jenom "vadně fungující spínač brzdových světel může způsobit buď to, že se světla nerozsvítí nebo naopak zůstanou po rozsvícení zaseknutá".

Odpovědět  |   | 
martin kalenda  |  28. 02. 2007 20:59

taky me to potkalo, ale porad svitila (lepsi jasne negativum nez nefunkcnost) oprava stala 300 a je to auto melo najeto 175tisic)

Odpovědět  |   | 
D.  |  28. 02. 2007 14:52

Ty vole Rado na Zaporozce mi nesahej. To bylo auto.

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  28. 02. 2007 17:41

Já to nemyslel negativně, z fotek mi Záporožeč přijde zajímavý. Ale zažít jsem ho už nezažil.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  28. 02. 2007 22:44

V cem jezdis ty ty jelimane?Ja jeste nikdy nevidel auto bez zavad.Ty jo?Rekni mi ktere?Tipnu si ze to tve ze?Jsi trapny..sere se vsechno.I japonci..jsou to jenom stroje...smir se s tim bude hur...doba elektroniky v autech teprve zacina...

Odpovědět  |   | 
Atrik  |  02. 05. 2007 08:28

Kamarát, ty si nejaký bars velký odborník, sedel si už v nejakom VW-ne??? Som zvedavý čo mi povieš ktoré auto je lepšie ako VW, AUDI. Ak by si povedal VOLVO to ešte beriem.

Odpovědět  |   | 
patrik  |  28. 02. 2007 04:01

Tohle je oznámení NHTSA (takový americký BESIP) . Týká se Jett, New Beetlů, Golfů, GTI a R32 prodaných v USA. Ten počet mě napřed taky zarazil, ale pak jsem si přečetl, že jde o výrobní ročníky zhruba 1999-2006 (u každého modelu trohu jiné časové rozpětí). Vtírá se otázka, proč je zasekávání brzdových světel závada vyhrazená jen pro Ameriku - u aut prodaných v Evropě se to stát nemůže? Jinak recally postihují každou automobilku, není třeba z toho dělat vědu - spíš vadí, když některá automobilka dělá mrtvého brouka, viz Škoda a ucviknuté kabely při crashtestech Roomsteru.

Odpovědět  |   | 
V@clav  |  28. 02. 2007 13:07

Protože evropskej zákazník si to zacáluje ze svýho.... a rád, protože to je jen taková blbinka přece... (mám 3 měsíce Octavii a hádejte jaká byla jedna z prvních "drobných" závad)

Odpovědět  |   | 
patrik  |  28. 02. 2007 14:08

Fakt je, že v USA je ochrana spotřebitele (= spotřebitelské žaloby) jeden z velkých národních sportů, ze kterého mají všechny firmy docela nahnáno. Proto taky všelijaké ty legrační formulace v návodech k použití, kterým se my bodří Evropané rádi smějeme (jako: vysoušeč vlasů není určen pro použití pod vodou...). -- A cože se ti to stalo na Octavii, neříkej, že kiksla brzdová světla?!

Odpovědět  |   | 
V@clav  |  28. 02. 2007 21:07

překvapivě- brzdový spínač... přišli na to až ve Škodovce při podzimní prohlídce - mě by to ani nenapadlo kontrolovat... Alespoň k něčemu jsou takový prohlídky dobrý - navíc soudruzi v koncernovejch servisech ví co mají zkontrolovat . Mimochodem je to blbinka ale člověka až zamrazí když si uvědomí co by se mohlo v krizový situaci stát.

Odpovědět  |   | 
Ferohora  |  28. 02. 2007 11:49

ked vobec nesvietia brzdove svetla nie je nebezpecna zavada pre posadku?!? Z'upad ne? To je takmer iste, ze ma skor ci neskor naberie zozadu.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  28. 02. 2007 13:57

"Tato akce se ovšem týká pouze amerického trhu, stejně jako ta minulá, a dle automobilky se podobné problémy u evropské produkce nevyskytly."

No samozrejme, ze se tady zadny podobny problemy nevyskytly, protoze tady neni zadna organizace, ktera by VW mohla poradne zatopit. Takze problemy se sice vyskytuji, ale ne pro automobilku, protoze se tykaji jen penezenek zakazniku.

Na druhou stranu, aspon neco nemecti soudruzi priznali, skoda, ze je k tomu musi dokopat americka agentura a na Evropu se zvysoka vys.li. Jejich fanousci si ovsem za tu kvalitu radi priplati a koncern vi, ze fanatici se jen tak nezmeni a tak nema smysl do nich investovat. Dobre jim tak.

Odpovědět  |   | 
Doug  |  28. 02. 2007 14:50

Presne tak. A jak psal Patrik, rozdil asi nebude ani tak v autech jako v pravnich systemech - ve statech maji par veci jako tridni zaloby a punitive damages, ktere vyrobcum docela motaji hlavu. No a i kdyby ses hodne snazil, v soudni porote na Nemce taky nenarazis..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 02. 2007 15:00

Ale no tak, Toyota tajila konstrukční vady svých vozů na všech trzích a neřešila to svoláním do servisů a to přes US organizace, které nad tím dohlíží. Problém akcí bych viděl jen a pouze u automobilek, zda mají snahu problém řešit, nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  28. 02. 2007 15:42

Pokud vim, Toyota svolavacky celkem dela. Notoricky znamy je svym pristupem prave koncern, kde jejich pristup prekonava vsechny meze (jako treba sveho casu TT, ktere se stahlo az po par mrtvolach) nebo Roomster, ktery Skoda ignoruje, i kdyz je problem vseobecne znam. O stabilizatorech Fabii a vahach vzduchu u Octavii (a vlastne nejen u nich) se toho uz napsalo. Takze pravdepodobnost, ze u teto zavady VW jde opravdu ciste o auta na vyvoz do USA, je velmi mala a pusobi spis smesne.

Odpovědět  |   | 
Rene  |  28. 02. 2007 20:27

TT zadne problemy nemelo!!Jen par debilu si myslelo ze preveze fyzikalni zakony a ze jsou to zavodnici.Testoval to renomovany casopis...postavil vedle sebe prvni a druhou verzi...a vysledek?Prvni byla prave sportovni naradi...druha nudna...Jenom mimochodem nemas sikme i oci?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  01. 03. 2007 07:58

Samozrejme. Vsak ani A-klasse nemela zadne problemy, to proste jen par ridicu si myslelo, ze preveze fyzikalni zakony. Tihle skodofkari jsou uzasni, kdyby nebyli, je na netu nuda. Nemas nahodou ctyri oci?

Odpovědět  |   | 
Rene  |  01. 03. 2007 17:38

Ne mam Fiata Coupe,ale ja na znacku nehraju.Kupuju to co se mi libi a ne podle toho jestli je to Honda nebo cokoli jineho a nebo podle lidi...jinak o TT je to psany i nekde na netu!Kdyz to nevis tak se nehadej.Zdravim sikmooke

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A