800 000 Volkswagenů musí do servisů

Německá automobilka Volkswagen musí do servisů povolat na 800 000 vozů modelů Golf, Jetta a New Beetle. Už v loňském roce muselo do servisů přes 360 tisíc vozů. A důvod je stále stejný.

Dle automobilky může u zmíněných typů dojít k poruše brzdových světel, které buď svítí pořád, nebo vůbec. Tato závada sice není pro vlastní posádku příliš nebezpečná, ale z hlediska celkového provozu není zanedbatelná.

Tato akce se ovšem týká pouze amerického trhu, stejně jako ta minulá, a dle automobilky se podobné problémy u evropské produkce nevyskytly.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků