700 koní je málo? Nevadí, chystá se Tesla Model S o výkonu 900 koní

Společnost Larte Design má ve své nabídce kromě jiného také úpravu pro Teslu Model S. Ta nese označení Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníků, difuzor, decentní zadní spoiler, prahové nástavce a další klasické věci. Jenže tím plány tohoto úpravce nekončí. Kromě designu chce připravit také zvýšení výkonu.

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Vylepšení dynamiky se u Larte Design chystá pro verzi, která to potřebuje ze všech nejméně, tedy pro vrcholné provedení P85 D, u kterého dají oba dva motory dohromady sedm stovek koní a auto je schopné pokořit zrychlení z nuly na amerických šedesát mil v hodině za 3,1 s.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Lidé od Larte Design ovšem hodlají zvýšit výkon tak, aby se součet obou motorů dostal na 900 koní. Zájemci se údajně mají těšit kromě ještě lepší dynamiky na fakt, že se nijak nezmění spotřeba energie. Jsme docela zvědaví na to, jak tahle věc skončí. Není to tak dávno, co se společnost Tesla vyjádřila na téma tuningu Modelu S tak, že to není zrovna bezpečná záležitost. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků