700 koní je málo? Nevadí, chystá se Tesla Model S o výkonu 900 koní

Společnost Larte Design má ve své nabídce kromě jiného také úpravu pro Teslu Model S. Ta nese označení Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníků, difuzor, decentní zadní spoiler, prahové nástavce a další klasické věci. Jenže tím plány tohoto úpravce nekončí. Kromě designu chce připravit také zvýšení výkonu.

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Vylepšení dynamiky se u Larte Design chystá pro verzi, která to potřebuje ze všech nejméně, tedy pro vrcholné provedení P85 D, u kterého dají oba dva motory dohromady sedm stovek koní a auto je schopné pokořit zrychlení z nuly na amerických šedesát mil v hodině za 3,1 s.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Lidé od Larte Design ovšem hodlají zvýšit výkon tak, aby se součet obou motorů dostal na 900 koní. Zájemci se údajně mají těšit kromě ještě lepší dynamiky na fakt, že se nijak nezmění spotřeba energie. Jsme docela zvědaví na to, jak tahle věc skončí. Není to tak dávno, co se společnost Tesla vyjádřila na téma tuningu Modelu S tak, že to není zrovna bezpečná záležitost. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků