700 koní je málo? Nevadí, chystá se Tesla Model S o výkonu 900 koní

Společnost Larte Design má ve své nabídce kromě jiného také úpravu pro Teslu Model S. Ta nese označení Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníků, difuzor, decentní zadní spoiler, prahové nástavce a další klasické věci. Jenže tím plány tohoto úpravce nekončí. Kromě designu chce připravit také zvýšení výkonu.

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Vylepšení dynamiky se u Larte Design chystá pro verzi, která to potřebuje ze všech nejméně, tedy pro vrcholné provedení P85 D, u kterého dají oba dva motory dohromady sedm stovek koní a auto je schopné pokořit zrychlení z nuly na amerických šedesát mil v hodině za 3,1 s.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Lidé od Larte Design ovšem hodlají zvýšit výkon tak, aby se součet obou motorů dostal na 900 koní. Zájemci se údajně mají těšit kromě ještě lepší dynamiky na fakt, že se nijak nezmění spotřeba energie. Jsme docela zvědaví na to, jak tahle věc skončí. Není to tak dávno, co se společnost Tesla vyjádřila na téma tuningu Modelu S tak, že to není zrovna bezpečná záležitost. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků