7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

Crossovery, velká i malá SUV. To je oblast, na které se automobilky nyní zaměřují Naopak mnohá řidičsky zajímavá auta ze svých výrobních linek stahují. V současné době to jsou zejména kupé. Jako zatím posledního v řadě to postihlo Volkswagen Scirocco.

Dlouhou řádkou let bylo ustálenou praxí, že výrobci masově prodávaných modelů pro rodiny nabízely kromě klasických karosářských verzí typu hatchback, kombi také třeba kupé či kabrio. Dlouho to platilo například pro Opel či Renault.

Jenže dnes je situace jiná. Renault například techniku svého RS místo do tradičního kupé vmontoval do pětidveřového hatchbacku, Opel, jehož minulá Astra OPC byla také v karosérii kupé, tuto rychlou variantu zatím nenabízí vůbec.

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Zatím posledním "postiženým" je Volkswagen Scirocco. Jeho výrobu Volkswagen bez jakýchkoli oslav ukončil tento měsíc.

Na výběr sedmi vozů, které podle nás automobilovému světu budou chybět, se podívejte v následující fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 22 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky