7 dostupných zajímavých kupé. Před pěti lety byla k mání, dnes už ne

Crossovery, velká i malá SUV. To je oblast, na které se automobilky nyní zaměřují Naopak mnohá řidičsky zajímavá auta ze svých výrobních linek stahují. V současné době to jsou zejména kupé. Jako zatím posledního v řadě to postihlo Volkswagen Scirocco.

Dlouhou řádkou let bylo ustálenou praxí, že výrobci masově prodávaných modelů pro rodiny nabízely kromě klasických karosářských verzí typu hatchback, kombi také třeba kupé či kabrio. Dlouho to platilo například pro Opel či Renault.

Jenže dnes je situace jiná. Renault například techniku svého RS místo do tradičního kupé vmontoval do pětidveřového hatchbacku, Opel, jehož minulá Astra OPC byla také v karosérii kupé, tuto rychlou variantu zatím nenabízí vůbec.

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Zatím posledním "postiženým" je Volkswagen Scirocco. Jeho výrobu Volkswagen bez jakýchkoli oslav ukončil tento měsíc.

Na výběr sedmi vozů, které podle nás automobilovému světu budou chybět, se podívejte v následující fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků