500 vozů Citroën DS4 na internetu

Citroën zpřístupňuje od 28. února v 11:00 na pouhých několik dnů objednávkový systém na vozy DS4, a to na svých německých, francouzských a švýcarských stránkách věnovaných tomuto projektu: www.ds4.citroen.com

V předvečer ženevského autosalonu nabízí značka exkluzivně v prvních třech zemích, kde bude vůz Citroën DS4 prodávat, 500 kusů tohoto nového zvýšeného čtyřdveřového kupé. Vůz bude v nabídce v 5-ti verzích. Vozy, vybavené motory THP 200 s šestistupňovou manuální převodovkou nebo motorem HDi 160 FAP se stejnou převodovkou, se pyšní koženým čalouněním interiéru a luxusními prvky výbavy „Kreativní technologie“.

Citroën při této příležitosti otevírá interaktivní stránku, na které si mohou zájemci vůz DS4 prohlédnout a rezervovat jednu z pěti nabízených verzí. Jakmile prodejna v některé z uvedených zemí objednávku potvrdí, budou mít tu výsadu být jedni z prvních, kteří se svezou ve voze Citroën DS4.

Fáze zavádění do prodeje bude v Evropě pokračovat do léta 2011, kdy bude na trh postupně uvedena celá řada Citroën DS4.

Zdroj: Citroën
 

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 434 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 153 608 km
Cena: 47 000 Kč
Citroen C3 Picasso 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 58 755 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 50 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 151 845 km
Cena: 230 000 Kč
Citroen C4 1,4
Rok výroby: 2014
Stav: 23 018 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků