Vůz dostal spodní ocelový rám dle požadavků mezinárodní automobilové federace FIA a karbonové kryty spodní části, uvnitř se nachází rovněž karbonové sportovní sedadlo, na kolech z hořčíkové slitiny jsou obuty slicky. Zdroj: Baltasar

Vůz dostal spodní ocelový rám dle požadavků mezinárodní automobilové federace FIA a karbonové kryty spodní části, uvnitř se nachází rovněž karbonové sportovní sedadlo, na kolech z hořčíkové slitiny jsou obuty slicky. | Zdroj: Baltasar

Jde o novou verzi s aerodynamicky optimalizovanou kapotáží z uhlíkových vláken, novými prahy, difuzorem a hlavně aktivním přítlačným křídlem vzadu. Zdroj: Baltasar

Jde o novou verzi s aerodynamicky optimalizovanou kapotáží z uhlíkových vláken, novými prahy, difuzorem a hlavně aktivním přítlačným křídlem vzadu. | Zdroj: Baltasar

V zájmu zachování nízké hmotnosti jsou podvozkové díly vyrobeny z uhlíkových vláken, kevlaru a hliníku – hmotnost činí 800 kilogramů. Zdroj: Baltasar

V zájmu zachování nízké hmotnosti jsou podvozkové díly vyrobeny z uhlíkových vláken, kevlaru a hliníku – hmotnost činí 800 kilogramů. | Zdroj: Baltasar

Už základní model Revolt stál k šesti milionům korun, novinku si výrobce cení na 11.200.000 Kč. Zdroj: Baltasar

Už základní model Revolt stál k šesti milionům korun, novinku si výrobce cení na 11.200.000 Kč. | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt R Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt R | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt Zdroj: Baltasar

Baltasar Revolt | Zdroj: Baltasar

Jde o novou verzi s aerodynamicky optimalizovanou kapotáží z uhlíkových vláken, novými prahy, difuzorem a hlavně aktivním přítlačným křídlem vzadu. Zdroj: Baltasar
V zájmu zachování nízké hmotnosti jsou podvozkové díly vyrobeny z uhlíkových vláken, kevlaru a hliníku – hmotnost činí 800 kilogramů. Zdroj: Baltasar
Už základní model Revolt stál k šesti milionům korun, novinku si výrobce cení na 11.200.000 Kč. Zdroj: Baltasar
Baltasar Revolt R Zdroj: Baltasar
18
Fotogalerie

500 koní, 800 kilo a obří křídlo. Španělé mají novou okruhovou hračku za miliony

Váží skoro stejně jako původní Mazda MX-5, ale má výkon dospělého sporťáku – to je Baltasar Revolt R.

Zhruba před čtyřmi lety představil španělský konstruktér Baltasar López ručně a dle specifikací zákazníků stavěný roadster s názvem Revolt. Vůz vážil jen 770 kilogramů a vzadu měl dva elektromotory s celkovým výkonem 368 kW (500 koní) a s točivým momentem 1000 N.m.

To znamenalo zrychlení na 100 km/h za 2,5 sekundy, uprostřed uložená 700V baterie poskytovala dojezd 600 kilometrů, na okruhu pak v ostrém nasazení měla vydržet zhruba 40 minut. Co je zajímavé – nabíjecí zdířka ses nacházela v palubní desce, na „dotankování“ dojezdu 100 kilometrů bylo zapotřebí jen pět minut.

Nyní je zde nová verze s aerodynamicky optimalizovanou kapotáží z uhlíkových vláken, novými prahy, difuzorem a hlavně aktivním přítlačným křídlem vzadu. Vůz dostal spodní ocelový rám dle požadavků mezinárodní automobilové federace FIA a karbonové kryty spodní části, uvnitř se nachází rovněž karbonové sportovní sedadlo, na kolech z hořčíkové slitiny jsou obuty slicky.

V zájmu zachování nízké hmotnosti jsou podvozkové díly vyrobeny z uhlíkových vláken, kevlaru a hliníku – hmotnost činí 800 kilogramů. Hezká to hračka, ale rozhodně ne levná. Už základní model Revolt stál k šesti milionům korun, novinku si výrobce cení na 11.200.000 Kč.

Zdroj: Baltasar

Doporučujeme

Články odjinud