5 tipů na malá auta do 100 tisíc Kč. V jednoduchosti je síla!

17 komentářů

František
21. března • 14:00

No každopádně bych s každým vozem zajel na diagnostiku: http://www.autoindividual.cz/diagnostika... to je myslím úplný základ.

Petan
2. února • 18:00

Nedávno jsem scháněl auto v podobné cenové relaci, vyhrálo punto. Co se tyče fabii 2 tak pod 100 tis. kč jsem našel jen hodně vylitané kousky, pěkna fabka se dá sehnat tak za 120000, To už je ale otázka, kdo by chtěl tolik peněz dát za 10 let staré přibližovadlo? Já ne, :-) dle mě je většina starších fabii předražená.

Morous
31. ledna • 17:03

Díky za žebříček, Punto s Fiestou vypadají hodně zajímavě. Až budu mít cestu kolem acek, nejspíš je omrknu. Auto sice plánujeme měnit až kolem léta, ale už mi začíná bobtnat seznam =)

Lisak
3. ledna • 14:33

A co Alfa Romeo?

Ajap
25. prosince • 20:45

Chybí mně tam Clio, případně Thalia, ale to už jsme fakt "dole". Na druhou stranu zrovna Thalia je opravdu levná, relativně nezničitelná a vevnitř hezčí, než to Sandero...K 207 - motory VTi bych nezavrhoval, navzdory "urban legend" o rozvodech. Ano, občas je třeba řetěz vyměnit, kolem 150-200 tkm nájezdu. Hotová tragédie. A ty cívky, to je fakt důvod? Najel jsem na tom motoru 110tkm v jiném autě, auto jsem kupoval nové a ano, cívka mně odešla. Nová (shodná s originálem, tedy Bosch) stojí 600kč, to je fakt hrůza, kvůli tomu už bych ten motor taky znovu nechtěl:-)

Marex
24. prosince • 22:08

Tak zrovna Fabia fakt nee a když, tak s motorem typu MPi, to jediné bylo na tom autě spolehlivé a ve výbavě spíše holobyt, protože u Škodovek platí, čím více výbavy to má, tím více se to sere. Navíc je dvojková Fabia spíše ošklivka a k tomu ty nepovedené a velmi choulostivé motory 1,2 HTP. To fakt raději z toho výběru to Grande Punto, které si s motorem 1.4 / 57kW 8V navíc velmi dobře rozumí s LPG, takže spotřeba šla velmi výrazně snížit a navíc ty motory jsou nezmary, stejně jako staré koncernové MPi.

Vaclav
25. prosince • 9:55

To je fakt. Byl jsem hodne prekvapeny, kolik Fabii nema ani klima. A ceny prehnane.

Roman
23. prosince • 14:06

Je mi jasný, že se mnou spousta lidí nebude souhlasit ale pro mně je malý auto automaticky blbý, prostě už jenom proto, že je malý.(málo místa v interiéru)B-]

Vaclav
24. prosince • 8:47

Jako druhe auto do rodiny je takove auto fajn. S podobnym rozpoctem jsme par let zpet kupovali ojety Ford Fiesta 2007 (o generaci starsi, nez je zde) a do mesta nebo na nejaky maly vylet idealni. Zatim jen pravidelny servis. Fabii kombi maji casto rodiny jako jediny vuz. Z meho pohledu je to male, ale rozhodne ne nepouzitelne pro rodinu s 2 mensimi detmi, pokud uz se nemusi vozit kocarky. Kazdy holt ma preference nekde jinde.

Joe Doe
23. prosince • 21:16

Niekto preferuje, ked ma auto malo miesta... vonku. Pretoze s tym lahsie zaparkujes.

Pavel
23. prosince • 16:56

Tak zrovna moje C1 má uvnitř místa dost. Samozřejmě daní za váhu a velikost je malinký zavazadlový prostor, kam se vejde přesně jeden kufr. Mě to vyhovuje. Kdo potřebuje vozit náklady musí si koupit odpovídající auto.

Roman
23. prosince • 14:01

Oceňuju, že konečně nějaký novinář napsal, jak je to s žebříčky spolehlivosti stavěných dle německých STK, tedy, že výsledky neukazují na skutečnou kvalitu a spolehlivost posuzovaných vozů.

eLzyx
23. prosince • 10:29

v jednoduchosti není síla, ale bída ... u těchto 5 aut to platí obzvlášť

Neurotic
23. prosince • 10:52

Tak, navíc malé auto ještě neznamená levnej servis zrovna nedávno bylo někde srovnání a filtry na Fabii byli několikrát dražší jak na Superba a to se vyplatí:-D

eLzyx
23. prosince • 11:04

moje zkušenost je taková, že podvozkové díly a díly brzd na těchto malých autech vydrží cirka polovinu toho, co u dospělých aut. I kdyby díly stály polovinu toho, co u velkých aut, tak ten servis navíc musí někdo zaplatit. Plus ten promrhaný čas.

Pavel
23. prosince • 16:53

Moje zkušenost s jednoduchým posunovadlem (C1) je jedna výměna destiček, po 10 letech baterie a nějaké žárovky + pneu, filtry, svíčky, olej, stěrače. Atmosférický tříhrnek Toyota nemá chybu a rozvod řetězem také ne. Tacho dávno za stotisíci a žádné podvozkové díly zatím nepotřebuji.

Joe Doe
23. prosince • 21:14

Lenze ty mas Citrona, ktory ako pises, je mechanicky Toyota, takze bude jazdit az do tepelnej smrti vesmiru.Vacsina aut z vyberu redakcie je tak jedno volebne obdobie... v talianskej politike.

Doporučujeme

Články odjinud