5. ročník soutěže Design Peugeot zná své finalisty

15. září bylo ukončeno hlasování veřejnosti na stránkách značky Peugeot www.peugeot.com. Celkem bylo zasláno více než 127 000 hlasů.

Porota Peugeot vybrala 10 nejlepších projektů, které postupují do finále :

GALapagos – Igor Yastrebov – Rumunsko – 21 let.
Peugeot 888 – Oskar Johansen – Norsko – 34 let.
Rugir – Onur Güvenc – Německo – 26 let.
P.R.O. – Ke Guo – Čína – 21 let.
OXO – Lou Ke – Čína – 22 let.
Ego – Emre Yazici – Turecko – 45 let.
RD – Carlos Arturo Torres Tovar- Kolumbie – 25 let.
Vision – Shinji Numuki – Japonsko – 33 let.
MoVille – Woo-Ram Lee – Francie – 22 let.
Seed by Peugeot – Yann Terrer – Francie – 28 let.

Vítěz získá cenu “la Griffe”, kterou mu předá generální ředitel značky Peugeot Jean-Philippe Collin 2. října 2008 na autosalonu v Paříži. Vítězný projekt bude vystaven v podobě makety 1:1 na autosalonu v Shanghai na jaře 2009 a vítězi připadne odměna 10 000 Euro.

2. října v Paříži budou vyhlášeni také další dva finalisté. Tento 5. ročník soutěže Design Peugeot opět demonstroval úžasné nadšení, se kterým designéři 95 různých národností prezentovali více než 2 500 projektů.

10 vybraných projektů naleznete na :
http://www.peugeot.com/fr/design/concours-de-design/5eme-edition/les-10-finalistes.aspx
http://www.peugeot.com/en/design/design-contest/5th-edition/the-10-finalists.aspx
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků