Podle mého at uz od dvorního ladiče (i když uz to koupili) anebo holátko, je XC60 to nejkrásnější v nabídce středních SUV. Pokud bych si v teto třídě vybíral, dal bych mu přednost před X3, Q5 nebo GLC. Jediné, kde bych váhal je Velar. Materiály, zpracování a způsob, jakým v interieru funguje přesahuje podle mého tyto tri Němce o jeden řád. Bezpečnost nehodnotim, tam jsou asi všichni plus minus nastejno. Moc pěkný kousek (ideálně samozřejmě s R5 nebo V6).
Tak tady jste překvapil - to musím uznat .. Sebereflexe přeci jen zafungovala? Ale jste frajer! u mně teď dobrý ;) B-]
Souhlas! Nemám rád SUV, ale jestli bych měl být své filozofii s něčím nevěrný, pak by to byla XC60 :-D ....a ani do 90-tky by mě nemuseli tlačit násilím :-DDDVážně povedené auta! A nevim jak se to volvu daří, podle mě snad sypou něco do vodovodu, ale jejich interiéry jsou až hypnoticky krásné :-) I z fotek má člověk chuť ten interiér doslova obejmout! Až tak vypadají příjemně :-D
Trochu od věci. Sice se to tady probíralo již vícekrát, ale syn nějak dokončil strojní průmyslovku, a když se na něj vytasím s koníky, tak z něj vypadne, že jsem "nějaký pomalejší", neboť jednotka výkonu je kW. Tak nevím, když se do hlav studentů docela hodně let tlačí veličiny ISO a novináři, kteří by měli v tomto směru "asi" jít příkladem... No zkrátka začněte dojezd a rychlost udávat v mílích, váhu v librách... Ještě, že máme to štěstí, že čas je i v Anglii v hodinách a týden a rok má stejný počet dnů i tady.
.....a to je ještě rozdíl mezi anglickými a evropskými koni :-D Například výkon RS octavie (před FL) byl 220 koní, ale v britských koních je to jen 215, apod...Je spíš zajímavé, že sami automobilky nastavují výkon motoru tak, aby celá cifra byla právě v koních a ne v kW. Ideálním příkladem je třeba základní octavia RS s 230-ti koni, která má 169kW (...a ne 170kW a 230+koní)(Ponechme stranou že výkon je v reálu stejně orientační a každý vůz má zpravidla vyšší výkon než deklaruje výrobce jako nový a postupem času mu "utíkají koně" zpod kapoty vlivem mechanického opotřebování. Nezanedbatelný vliv na aktuální výkon motoru mají i faktory jako nadmořská výška, teplota vzduchu, vlhkost, kvalita paliva a maziv...)
a zapomněl jste na rosný bod...:-).Jinak souhlas.
No tak to je základ! Kontroluju před každým natočením motoru - jak sem mohl zapomenout :-D
Veličiny jsou v SI ne ISO. Pokud začnou místo koní říkat kW tak podle vás by se teda musela začít teplota říkat v Kelvinech ? Ten je totiž základní jednotkou teploty v jednotkách SI.:-D
optimalizace Polestar proměnila nové Volvo XC60 v automobil pro skutečné řidiče ....Ostatní varianty jsou pro neskutečné řidiče. !Polestar co je součástí Volva a vlastně už zase nebude součástí Volva a místo úprav motorů budou upravovat baterky.Za tu spotřebu, jež je snad nejvíc lež co jsem kde viděl, bych je žaloval. A nebo je za tím údajem asi 10 hvězdiček. Vždyť s touto spotřebou co má aji xc90 by dokázali dojet z Brna do Moskvy a zpět ! V reálu žerou 8-12L a to mám od několika majitelů. Takže spotřeba je 4 násobná. Takhle nekecá ani VW.:-(
Sokare Vas to Volvo ale hodne žere, at vlezu kam vlezu a narazím na Vas, tak vidim jenom haty.. nebo jste placenej troll od konkurence ? Sam mam najeto s T8 vice nez 30tkm a ano - záleží na mnoha faktorech a převládajícím způsobu využití vozu, ale jsem schopen se pohybovat od 3 az do 11l , nicméně vice podstatně je , ze to stejne nema smysl vysvětlovat .. Vase nenaplnene sny a potřeby vyléčit neumím .. :/
Moment, to jako prodejce Volva mate povoleno s tim tolik najezdit?
Hele až teď jsem se vrátil a zaregistroval ten Váš výkřik do tmy :-D ... Vám to posledně nestačilo ? Stáhl jste se jak spráskanej, když došli argumenty a asi 3x jste se všem v diskuzi omlouval, tak jsem čekal trochu sebereflexe .. A nebo vlastně ne :D Když někdo začne machrovat a postovat fotky aut, který mu stejně nepatří a je rád, že zaplatí další splátku .. aby tím zvýšil pádnost svých pseudoargumentů .. to je asi už nemoc příteli .. tak se držte - hezký léto a příště rozumně ;)
Měl jsem XC60 D5 polestar a bylo to těžké zklamání. Přístup prodejce a servisu jak se k tomu postavili byl hnus. Za 2 roky bylo auto K.O. Mám na ně už averzi, ale stran designu venku i vnitřku jsou to krásný auta. To umím přiznat. :-D
Měj se na pozoru nebo te obviní, ze jsi prodejce konkurence. Je to blázen.
Rozumím a mrzí mne to, vím přesně o čem mluvíte a znám mnoho příkladu, kdy jedna negativní zkusenost dokáže jednou pro vždy vytvořit vůči značce blok a předsudek .. o to vice jsem rad, ze ty me jsou kromě několika SW updatu zcela opačne...
Asi sem měl smolíka na špatný kus, ale + arogance prodeje a servisu to pro mě pohřbila. A to bylo doma několik kusů VOLVO. teď už jen jedno.
Neměl jsi doma špatný kus. Volvo XC60 a papírová spotřeba, to bohužel nejde k sobě. Benzínový T5 motor a reálně o 2-3 litry víc, katastrofa. :(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.