417 km/h Radima Passera na dálnici v Německu už prošetřuje policie. Našla si překvapivý důvod

58 komentářů

viacakoboh
1. března • 8:59

pokrytci. to by museli zavriet polovicu nemecka

Net
3. února • 6:26

To že jel (napůl) v levým pruhu je spíš přitěžující okolnost.

Ladislav
2. února • 23:07

Já bych řekl, že on nemá šanci mít jakýkoliv problém, protože vše bylo vyloženo na stůl ohledně pravidel chování na neomezeném úseku.
Plus on jel v levým pruhu. Uprostřed nebyl nikdo jiný, než jeho lidi, kteří kdysi lev, pruh a drželi všechny v tom pravým. Myslíte, že je to takový kokot aby tu dálnici pro takovou jízdu nezabezpečil?
Závod to být nemohl, protože nikdo jiný s ním nejel a všechna další "jeho" auta byla doprovodná pro bezpečnost. Žádná pravidla neporušil, protože tam opravdu rychlost omezená není ani na nesmyslnou hranici. Kdyby tam někdo vytáhl Bolide a rozhodl se jet 500, tak může. Nic tím neporuší. Pneumatiky a prasknout? To si dělají prdel? Ty gumy jsou dělaný na takovou jízdu v několikanásobně delším časovém úseku. A víc sraček z německých úst už jsem si nezapamatoval.
A jestli se to Němcům nelíbí, tak ať si taky seženou nějaký podobný hypersport a jdou si to zkusit. Pak budou držet huby. (A nejspíš to budou dělat opakovaně)

Radek
2. února • 19:57

Nedávno tam dostali dva kluci doživotí za zabití při nelegálním závodu. Passer může být rád za dva roky.

Ivo
2. února • 18:00

Myslim, že jde o dvoji metr.
A problem je ten, že jde o envy efekt a o zo, že jde o Čechům. Prostě závistiví a náckovští Němci

Karel
2. února • 15:59

Třeba jen chtějí předejít tomu aby se jim na dálnici nezačali pořádat závody.
Když má prachy tak si mohl zaplatit trať.

Michal
2. února • 13:48

Pro potenciálního zabijáka jsou i dva roky málo. Měl by dostat exemplární trest natvrdo, aby si to jemu podobní rozmazlení spratci příště radši rozmysleli.

Max
2. února • 10:54

On rozhodne nezavodil. Mel teda sice oblecenou zavodni kombinezu a na odpocivadle si udelal zavodni depo, ale nezavodil. Pane Passere, myslim ze jste dokazal mnohe dobre, ale bylo by fajn nezkouset z cechu delat burany z vychodu. Dik.

Luboš
2. února • 9:49

Jeremy Clarkson jel s Bugatti Veyron podobne rychle a v daleko hustsim provozu. Stav vozu pro tuto rychlost "peclive zkontroloval" kopnutim do pneumatiky.
Ale protoze to byla zabava pro Top Gear a ne pro osobni potrebu, je za to pan Passer lincovan?

Net
3. února • 6:23

Top Gearu se nedá úplně věřit, hodně věcí je zinscenovaných. Ale také občas platili pokuty, takže ta hranice je nejistá.

jozka
2. února • 11:20

Byl by na to odkaz?

Pavel F.
2. února • 9:27

Nebyl tenhle článek napsán na objednávku?

JanK
2. února • 9:03

No a u nas mame obmedzenie na 130 km/h a chalan dostane "az" 700 eur za 300 km/h v 911tke ...

Anin
2. února • 8:44

A není jedno jak jel? Jistě to není žádný začátečník. A že se někdo diví že jde po něm policie? To už tak chodí. Místo toho aby si řešili problémy na cestách tak je řeší i tímto způsobem. A navíc. Kolik je u nás takových případů? Na internetu záběr jak jel 170 třeba. A už se jde kdo to byl. Formule na dálnici a znovu. Aha tak máme záběr že nemá pásy. Tak to osladíme. Ne. Buď mě zastaví na místě a nebo to nechá být. Jenže zákony jsou jak si kdo udělá a přebere. No a jinak ta jízda musel být slušný hukot. Asi to vše byla i trochu závist.

Michal 2
2. února • 7:57

Je spíš štve že nejrychlejší byl Čech a Němci se snaží vydupat i na co nemají právo.Ze 400 na 100 to bude půl kilometru než zpomalí a to je hodně

Vlastimil
2. února • 7:50

Trapný!! Neměli by mu závidět 🤣 když chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš 🤮🤮 ACAB 🤮 pokaždé si Fízlové něco vymyslí když potřebují, ostudy!! 🤮

Michal
2. února • 7:04

Rozmýšľam niekedy, v akom absurdnom svete to žijeme. Na takúto prehnanú korektnosť a ideológiu táto naša Európa pekne doplatí. Akurat má trošku série že zatiaľ na to dopláca automobilový priemysel a veci s ním spojené. Ťahúň ekonomiky čo tu živý 100 rokov milióny ľudí.

Net
2. února • 6:16

“ Štěstí, že nepraskla pneumatika, na silnici se nedostalo zvíře nebo se nestala nějaká jiná záhadná událost.”
To se dá napasovat na kteroukoli rychlost 20+ km/h.

noclaf
1. února • 20:43

Kdyby Passer nebyl debil, proste si to jen vyzkousel a drzel hubu, tak by nemel problem. Kdyz si to vyzkousi a chlubi se tim na netu, tak neni zadny div, ze to je na germany jak rudej hadr na bejka - proste to berou jako "zavod s casem". A nedivim se jim - chteji mit neomezenou rychlost aby tam lidi "jezdili" v ramci svejch daily jizd, ne aby se tam sjizdeli blbci, ktery se budou chlubit videama s lamanim rychlostnich rekordu.

Net
2. února • 6:24

Souhlas, on nejel rychle (300+), protože bylo volno a cítil to jako bezpečnou rychlost, ale protože zkoušel, co auto dovede. Takové chování nepatří na veřejnou komunikaci, a vnímám ho podobně, jako magory, co si na točně autobusu trénují pálení gumy a drifting. I kdybych uznal, že to měl relativně pod kontrolou, je to krajně bezohledné a sobecké chování, co na silnici nepatří. A chlubit se tím je dvojnásob špatné, protože to inspiruje další, co mají víc peněz než rozumu.
Přesně pro tohle “lámání rekordů,” “překonávání sebe sama” apod. jsou určené speciální okruhy. A on není typ člověka, co by musel šetřit každou korunu…

Tomáš
1. února • 18:43

Hold Čech nasral Němce že na to auto má. To je celé... No limit je no limit. Sami mají skupiny lidí, kteří to pokoušejí, ale udělá-li to Čech tak je to špatně... Aneb kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.Němci z toho dělají akorát moderního Švejka nebo Cimrmana...

To těžko
1. února • 20:19

Pokoušejí, ale na placeném okruhu. Prasserovina je znakem buranství a omezenosti. Mezi bohatými Čechy, Rusy a i Číňany je velké množství vidláků, kteří mají prachy, ale úrovně chování nedosáhnou. To ale buran nepochopí, protože kdyby to pochopil, přestal by být buranem.
A obdiv těchto inviduí nám ukazuje, že máme východní mentalitu. Třeba arabové si natáčejí videa, kde hážou po druhých peníze a ostatní se ponižují, aby jich nachytali co nejvíce. A mladí Arabové to obdivují a také touží po druhých házet peníze. Čechostánci zase touží to druhým na dálnici nandat. Jak bezvýznamný život tito lidé musí žít, těžko si představit.

1. února • 14:52

Cely se to podoba stvani na ceskeho kamionaka, ktere ho chteli tez kriminalizovat jak ohrozil detsky autobus, videl jsem to same chovani nemeckym autobusem s detma, ale tady jde o jedno jedine, nenavist vuci Cechum, Nemec muze vsechno i Cmouda, kdyz tam ma bydliste, ale cizinec nema zadny prava, tomu se rika EU.

Miguel Migo
15. února • 11:02

Naprosto správně. Ze zmrdů, nevyroste nikdy nic jiného, než zase zmrdi... a němčouři stále přemýšlejí ve stejném....nebylo chybou rozpoutání druhé světové války, bylo chybou ji prohrát. . a s tím bohužel nikdo nehne

JK
2. února • 0:09

Nemyslím si. Rozumnému člověku je to fuk. Člověku s mindrákem často stačí národnostní rozepře, ale tvrdit, že je to postaveno na nenávisti vůči čechům mi nepřipadá adekvátní. Ono sice národní státy jsou historicky největší zlo spáchané na člověku, ale dnes to začíná být docela vyčpělé náboženství lpět na "občance".

alik
1. února • 14:17

417 km/h je za hranicí debilismu.
Ale na druhou stranu, nic podle německých zákonů neporušil.
Kdyby to nebyl čech, ale třeba američan tak by drželi hubu.

JK
1. února • 13:45

Bohatých lidí je hodně a ti, kteří si umí bohatství udržet moc dobře vědí jak. Většinou jsou chytřejší a připravenější než nějakej ouřada. Nedivil bych se, kdyby právní tým "toho ilegálního závodníka" měl německou legislativu nastudovánu líp, než tamní zákonodárci. Tedy z německé strany to bude jen klasické komoušské prskání plné trestů, restrikcí a podobných nesmyslů. Pokud se jim podaří vymačkat něco z klasifikace "ilegální závod", tak němec definitivně přizná, že nejde o spravedlnost, ale ideologickou čuňárnu. Jsem zvědav, kdy video smaže YT, protože jde o "nebezpečnou propagaci svobodného konání v mezích zákona".

Praktické auto
1. února • 14:03

Tak on ten ilegální závod není tak daleko od pravdy. Když si pustíte video co pan závodník natočil. Přiznává že jel do Německa opakovaně aby změřil top speed. Vzal si kombinézu a jel co to dá, ne aby se dostal z Mnichova do Berlína ale aby ukázal top speed, uspořádal si tedy vlastní závod jako na solných jezerech jen v provozu s lidmi které mohl zabít. Neříkám že je to na jeho skutek nejlepší paragraf ale také mi nepřijde že by byl úplně extrémním ohýbáním zákona kdyby jim to vyšlo a dostali ho na to. Když parta výrostků míst na trackday na okruhu vyrazi na dálnici jak v Kobře 11 a řekne že nejeli o žádnou cenu jen se společně sportovně projeli ale nebyl to závod, tak sklapnem a řekněme dobře chlapci užijte si den? Ale uvidíme jak zaznělo pan bude mít dobre právníky a když ho budou v Německu šikanovat tak se určitě rád odvolá k evr. soudu. :) Podívejme se k nám kolik prošlo bouracek "osobnostem" i se smrtelnými následky....

1. února • 15:05

Kdyz 99 provent nemcu nema na takovy auto, tak se duvod na nenavideny Slovany najde jakykoliv, na me prijeli 2 lesaci, ze lovim v lese, kdyz jsem zastavil na poli pred lesem a jedl jsem svacinu, pak tvrdili, ze jsem v zakazu, ten byl nad 5t, ja mel os.auto, kdyz na tom samem miste jsem byl autem s 12t a nemecke RZ, nic se nedelo, ted se delo, protoze geske RZ, pak prijeli 2 cajti bavorsky, takze byli 4, ty zase tvrdili, ze jsem porusil ochranu prirody, pak me vyrabovali auto, rozlili po aute piti, zabavili mobil, posmivali a urazeli, ze jsem asi bezdak, kdyz svacim pred lesem, odvezli li doklady a pak vystrcil sieg hail pravacku z okna, necht si k nim dojdu pro doklady, kdyz jsem rekl, jak je pripad uzavren, ze jsem nic neporusil, vyskocili z auta a chteli me svalit na zem s ze me predvedou. To jen tak kdyz je clovek sam ve valecnem uzemi, kde nikdy valka neskoncila !!! s temahle dobytkama sdilime unii a posilaji sem zavadny jidlo a skodi ceskym zemim od Cyrila a Metodeje, korupcni cesky vlady jim dali zelenou. To same se mi stalo vicekrat ve vlaku.

Net
2. února • 6:33

Ty budeš mít nějaký komplex, takovéhle problémy v Německu ani jinde za hranicemi nezažívám:)

JK
1. února • 14:25

Do německa jezdí opakovaně "jezdit rychle" spousty lidí, jen ne každý si to natáčí. YT je plný POV videí, kdy se právě jako obhajoba rychlé jízdy uvádí "autobahn". Jasně, když budete dusit tříválec, tak to vypadá směšně vedle Chironu, ale v principu vzít miliardáře, který pravděpodobně byl připraven na to, že se dostane pod podobnou palbu, zavání čistou ideologií. Dnes těžko soudit, jak by se k podobné situaci stavěl německý úředník před 10/20/30 lety, ale současné německo, kde úředník onanuje nad termíny regulace, zestátnění, omezení, nebo zákaz, bych si právně opravdu neidealizoval. Co se týče ilegálního závodění - tady bude určující lokální definice takového skutku. Nicméně pokud se oprostíte od vysokého čísla km/h, pak je z podobné definice např česko, s rychlostními limity, plné jen a pouze ilegálních závodníků, kteří alespoň jednou za život jeli po dálnicí na limitu auta (více než 130km/h) i několik km. Podstata závodu je v kompetitivnosti. Pokud není schizofrenní, tak jel prostě jen rychle, na místě, kde je no limit, jen jsou dnes všichni překvapení, co to může znamenat. Pokud by německý stát chtěl někoho trestat za to, že se může na jeho dálnicích jezdit rychle, měl by se potrestat sám.

Praktické auto
1. února • 14:54

Tak závod může být i proti času resp. Závod v dosažení top speed v tom bych problém neviděl. Že to dělají i ostatní je také irelevantní, jako když jeden doktor politik křičel proč já když to bylo pro stranu a dělaj to všichni. Jak jsme psal když jedu z a do b tak si neberu kombinézu, kameramana a nenacim o tom klip že chci zjistit topspeed. To sem prostě v zavodním režimu. Jestli se s tím nechceme smířit tak je jen prilevame vodu na mlýn těm co nám s odkazem na bezpečnost a ekologii chtějí nařídit 30 všude ve městě. Prostě když se to začne přehánět tak přijde reakce. Chtěl byste jet ve vedlejším pruhů když by tenhle blázen kolem vás proletěl pres 400?

JK
2. února • 0:00

Na dálnici se bojím úplně jiných kubatur. Pokud opravdu udělal v rámci možností vše proto, aby nikoho neohrozil, pak jeho 400+km/h bylo společensky bezpečnější, než člověk se zrakem přilepeným na displeji mobilu za jízdy na dálnici. Kterých jsou jen u nás mraky. Nesledují cestu, jen prostě když dojedou kamion, tak bez rozhlédnutí vplují hlava nehlava do levého, aby jej předjeli a velmi často bez signalizace - když on byl na instáči prostě zrovna hodně dobrej post, co se dá dělat. Vlastně auto s funkcí "udržím tě mezi čárami" často poznáte na dálnici tak, že se houpe od čáry k čáře, protože řidič přece nepotřebuje sledovat cestu - má adapťák, držení v pruzích, zabrzdí to samo,... co by si nepřečetl nové vzkazy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Net
2. února • 6:31

Tohle je hrozná demagogie. Nechápu, jak můžeš považovat čumění na displej v mobilu při řízení za přijatelné chování a obhajovat tím závodění. To je jako tvrdit, že korupce je v poho, protože spousta chlapů mlátí ženské. Ani jedno není v pohodě a že někdo porušuje jeden zákon neomlouvá porušování druhého zákona.

mmichalll
1. února • 13:30

Nech idu do zadnej casti tela cela nemecka policia aj politici.
Toto riesit budu, kde si vsetko pozrel skontroloval aj sa pripravil a ma na to auto.
Ale
Curakov co vam vlezu 95kmh spoza kamiona do laveho pruhu bez smerovky neriesia
Curakov co vybrzduje lebo ide niekto rychlejsie ako on tiez nie.
Curakov co idu nonstop 100 v strednom alebo lavom pruhu tiez nie.
Nech idu do ...eAle hla

.
1. února • 13:35

Další slovenský odborník.

Stanislav
2. února • 21:28

Ty se nauč psát a nekritizuj...co já bych za to dal se v tom jen svézt..

Rodin
1. února • 18:23

Další český koko

Gouda
1. února • 12:15

Debata nad tím, jestli to bylo legální, je spíše k smíchu.Debata nad tím, jestli to má být legální, a jak to případně regulovat, je samozřejmě v pořádku. Ale v tom případě je důležité si uvědomit, že 400 km/h v Bugatti Chiron může být pořád bezpečnější, než 200 km/h ve 20 let starém SUV, kterých jsou na německých dálnicích v takových rychlostech mraky. Délka brzdné dráhy je jedna věc, ale můžete během takového brzdění třeba i manévrovat?

Prasser417
1. února • 11:47

Politici reagují jako politici, ale myšlenky lidí z oboru jsou rozumné a logické.Teď bude sranda sledovat diskutování Čechostánců, pro které platí: Moje auto, můj hrad. Tímto jim řezají pindíka. Smysl života, kult rychlé jízdy po dálnici je zatracován. Pak už zbývá jen lemtat pivo.

šofér
1. února • 11:42

Veřejná silnice není závodní ani zkušební dráha, takže veškerá obhajoba je v tomto bodě zbytečná. Že pan Passer zkoušel výkon Bugatti, je jasné každému. Takže pokud mu na dva roky zarazí prdy tak je to jen jeho blbost.

1. února • 15:10

Je jedno kdo s tim jel a jaky ma auto, v nemecku je no limit na dalnici, tecka. Vsechno ostatni je o tom, ze to byl Cech, ted budou vysvetlovat nemcum, jakto ze cech duky te EU takhle prisel k oenezum, vudou rikat, to jsou nase oenize, vzdyt ti cechacci jezdit smi jenom S 120, trabant, zigulil, vas to taky stve, kdyz to tak personalizujete. Problem maji oni ze maji no limit, to je lobby autoprumyslu v srn, jejich vec, tenhle pripad nic neporusil, jen nevi jak ho potrestat, ze je rozcilil.

ACE
1. února • 11:40

Dělají auto pro milionáře, dálnici bez omezení rychlosti a pak se diví že tam jede s jejich autem milionář a jede tak jak jede. Měli nastavit jasná a jednoznačná pravidla předtím a né teď kňourat že neomezeně ano, ale néé takle moc neomezeně. Nezastávám se toho jak jel, ale výklad pravidel má být jednoznačný ne to šít na míru zpětně.

Karel Moudry
2. února • 13:42

Konečně normální a rozumnej komentář , a né jak ostatní , který brečej a nadávaj nad špatným hrobem . To aby člověk jel víc jak 300km nepotřebuje v dnešní době být miliardář.
Kdyby lidi nezáviděly , bylo by o polovinu stupidních komentářů méně.
Holt budem muset za rychlostí Na Ostrov Mužů (Isle of Man ) tam je zatím omezená rychlost jen při průjezdu obcí anebo města , mymo město i Policie uhne před Tím kdo chce lítat 300km/h ( 180miles/hour) a nikdo nebrečí . Je třeba se na to koukat z jiného úhlu pohledu , Na světě je ubrečenejch lidí jak Sraček , aspoň se to krapet pročistí , kdo má totiž furt poslouchat Tyhle fňukálky .
Německo je policejní stát a každej by to měl vědět , když projíždí a nebo jen testuje v Německu . Možná měl tehle pilot závodit na Německém NürberoRingu ... ale co , když máš na Buggati tak musíš mít i na pokuty anebo koule abys ujel před majákama . Přinejhorším mu daj zákaz řízení na 10.let a tučnej flastr .
Ale na 100% souhlasim s Váma , Němci maj mít označenou dálnici a né brečet když jsi bohatej Čecháček chce zlomit vlastní rekord , zajímalo by mě kolik Němců dostalo flastr když se proháněj po německejch dálnicích s 1000koňovejma autama a více .
Ve Švícarsku by mu sebrali auto / sešrotovaly / 6 měsíců v base a slušnej bill na konec ,Když by letěl nakhle na maximální povolené rychlosti (120km/h).

Doktor
2. února • 21:00

Hele,Moudrý,hybaj zpátky do základky zopáknout tu příšernou češtinu.A teď k věci.Zajeď si chytroline na ten tvůj "Ostrov mužů" zjistit,kde asi tak bys s autem tuto rychlost mohl dosáhnout.Kdybys tam byl jako já,takovou blbost bys nikdy nemohl napsat.Při TT zde motorky docilují rychlosti přes 300 km/ h ale hlavně v obcích(Douglass ulice Bray Hill např.)

Praktické auto
1. února • 12:39

Tak zní to jako z Cimrmana: postavil si dálnici bez limitu ale jezdili mu po ní moc rychle lidi. Ale na druhou stranu bych řekl že dost přesně nezaname legislativu. Ono to bez omezeni je spíš obecný výklad než přesná definice bych řekl jako dříve naší operátoři neomezené volání je 9999 minut mesicne. Tohle byl první nástřel budoucí právní bitvy, ale nevěřím že tam nikde nebude o bezpečnosti a účelu využití nic čím by ho legálně nedostali. A pokud ne tak aspoň už má místo vytahování z ostudy kabát. Má si vzít auto na solná jezera nebo na uzavřené tratě pro rekordy a tam se předvést, když chce být "frajer". Ještě jak připomněl kolikrát už to zkoušel. Zajímalo by mě i jak přesně je popsán manuál Bugatti - myslím že dřív tam měli nějaká ustanovení kdy a jak jde otevřít max výkon a top speed. Takže možná tam mohlo být i obecně ohrožení pokud by to užíval v rozporu s pokyny výrobce v téhle rychlosti na veřejné komunikaci... Uvidime

homer
1. února • 14:08

Kolik má podle tebe kalendářní měsíc minut?

1. února • 14:20

Pres 40000. Neumite pocitat?

homer
1. února • 16:09

Fail, omlouvám se

ACE
1. února • 13:05

Naprosto souhlasím, neznám jejich kompletní pravidla a možná něco porušil. Ale připadá mi že se na to snad nějak připravoval, možná si nechal i zjistit nějakej právní výklad, nevím, protože pokud ne a jen to tam šlehnul a hned zveřejnil tak by byl krapet retard. Jsou videa kde jak už někdo napsal se jezdí výrazně přes 300 a je to v pohodě a najednou 400+ vadí? Kde je ta hranice? A byla by i pro němce?

Rejpal
2. února • 17:43

No, nemecke StVo si obcas procitavam a take se divim, jak to mohl udelat, jelikoz tech argumentu proti jeho jizde je tam hodne a mnohe z nich patri k tem trestanejsim, nez je jen nepovolena rychlost.
Vubec se casto divim tem z ceske kotliny, kteri tak basni o neomezene rychlosti na nemeckych silnicich a jsou schopni klidne v jedne vete zaroven si stezovat na ceske "levoproudarstvi" - a to prave casto v pripadech, kdy nemecke StVo to "levoproudarstvi" povazuji za spravny zpusob jizdy, a tak nejak obecne uprednostnuji prednost pomalejsiho a pouzivani celniho okna namisto prednosti rychlejsiho a pouzivani zpetnych zrcatek (jako je tomu u nas).S tou hranici pro Nemce a pro Cechy bych povazoval za normalni se ridit pravidlem: Jsi tady host a neplatis tu dane, tak soupej nohama a chovej se tak, abys nam tu neprekazel!

smějící se bestie 2
1. února • 13:32

A o tom to celé je !
Byla by pro Němce ?
To je se re, že si to dovolil cizinec - navíc Čech.

Alda
2. února • 8:07

Jak zpíva Fan Landa v Orlíku:
Čechy, ty vám byly vždycky zrnem v oku.
K otevřený mrnávisti zbývá jen pár kroků.
Od nepameti Nemci nemohlu vystat slovany na svem uzemi, viz Lužice, nebo jejich nehorázné nároky na naše Sudety....a ted si jim tam dovoli nejaky tschechische Gesindel zafodit?!
To prozřetelnost nedovolí!

jozka
1. února • 11:26

Myslim si, ze o tom, ze Passer je debil neni sporu.O tom, ze Nemecko je pravnim statem spory vest muzeme. Prave vinou takovychto pripadu.

Praktické auto
1. února • 12:23

O kvalitě právního státu svědčí nejlépe budována továrna Tesly, kdy všichni politici jezdí klepat na základní kámen a fotit se po každém přistaveném kousku u projektu kde není dokončené stavební řízení a opakují se předběžná povoleni. Stavět takovou "giga" halu bez řádného povolení s tím že by mohlo být nakonec rozhodnuto že se má odstranit. To by byl ekologicky gól. Ten úředník co má (nebo už vydal) poslední razítko je opravdu v pohodlné situaci:) může klidně rozhodnout dle pravidel a svého svědomí a bez nátlaku:).

Anonymizovaný
1. února • 11:26

To je zajimave, jake argumenty pouzili. Kdyz vezmu tech tisice videi lidi co jezdi 300+ v hsutem provozu... ale jo no. Urady to nemohly nechat jen tak kor v dobe, kdy tam zruseni "no limitu" je tam tematem kazdy tyden...

Lukáš
2. února • 18:38

A vy se divíte??..Český miliardář+silně věřící a kevsemu v takový káře??...Je jasný že skopci jsou proti..ale bejt to někdo od nich tak je to zcela jistě v pořádku 😡😡🤔

nani
1. února • 13:16

Ať si 400+ klidně jezdí, když tím nikoho neohrozí. Když je tak hloupý, že to ještě dává na internet a nezjistí si případné následky u kvalitního právníka, na kterého bezesporu má, tak se pak nesmí divit, že bude popotahován, obzvláště v moralistickém a korektním Německu.

Doporučujeme

Články odjinud