405 koní z Texasu: Hennessey Ford Focus RS HPE400

Výkon 350 koní asi bude pro téměř každého majitele Fordu Forus RS více než dostatečný, ale co kdybyste chtěli pořádně vytřít zrak i těm, kteří tuší, co od amerického hot-hatche s parametry 350 koní a 440 N.m zhruba čekat? Pro vás by měl být u v říjnu k dispozici paket HPE400 od texaského úpravce Hennessey.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Auto po instalaci HPE400 bude mít výkon 405 koní (298 kW) a točivý moment 576 N.m, tedy o 55 koní a 136 N.m více. Slovo „instalace“ je pak zcela na místě, Američané si totiž nepohráli jen s řídící jednotkou.

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Detaily, stejně jako fotografie, dynamické schopnosti, homologace a další náležitosti budou k dispozici později, ale už nyní se ví, že se pracovalo i na mezichladiči, turbodmychadlech, sání a výfuku, přičemž ale není jisté, zda se pouze upravovalo nebo i kompletně měnilo. Každopádně jde o modifikaci vcelku důkladnou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský