405 koní z Texasu: Hennessey Ford Focus RS HPE400

Výkon 350 koní asi bude pro téměř každého majitele Fordu Forus RS více než dostatečný, ale co kdybyste chtěli pořádně vytřít zrak i těm, kteří tuší, co od amerického hot-hatche s parametry 350 koní a 440 N.m zhruba čekat? Pro vás by měl být u v říjnu k dispozici paket HPE400 od texaského úpravce Hennessey.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Auto po instalaci HPE400 bude mít výkon 405 koní (298 kW) a točivý moment 576 N.m, tedy o 55 koní a 136 N.m více. Slovo „instalace“ je pak zcela na místě, Američané si totiž nepohráli jen s řídící jednotkou.

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Detaily, stejně jako fotografie, dynamické schopnosti, homologace a další náležitosti budou k dispozici později, ale už nyní se ví, že se pracovalo i na mezichladiči, turbodmychadlech, sání a výfuku, přičemž ale není jisté, zda se pouze upravovalo nebo i kompletně měnilo. Každopádně jde o modifikaci vcelku důkladnou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků