3,0 TFSI s kompresorem: premiéra v Audi A6

Názory k článku

kefa  |  11. 07. 2008 09:54

třílitrový tříliř a to je čo?

 |   |  Odpovědět
A4  |  11. 07. 2008 11:29

Rok a pol po tom čo BMW uviedlo na trh 3.0 biturbo, VAG dokáže namontovať na škrtiacu klapku kompresor, huráááá. Na ceste po novú 135i zanesiem brožúru k predajcovy Audi, nech si posunú kalendár.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jj  |  11. 07. 2008 11:47

Mají na skladě všemi vychvalovaný motor z RS4 a jen kvůli emisím (a spotřebě CO2) vymýšlejí ptákoviny.
Navíc bmw dělá atmosférický 3L s výkonem 195kW, což mi nepřijde o tolik slabší než 213kW u TSFI.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
lojza z kopřiv  |  11. 07. 2008 13:08

Zas máme obdivovat audinesmysl, který propálí do atmosféry to, co tu v podzemí vznikalo miliony let a díky čemuž si šejkové stavějí umělé ostrovy a Amíci vedou války? To ta kvanta inženýrských makovic u Audi uměj jenom vymýšlet ropáky (včetně benzínů). Větší a ještě větší a nejvíc koní na celém světě! To jim to pořád žerete tuhle neekologickou strategii? K čemu? Co budou dělat naši vnukové? Litr Naturalu za 300kč, vzduch jak v Pekingu,...?

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jeniik  |  16. 07. 2008 10:41

Co to je zase za tupé promo? To už neexistuje redaktor s technickým přehledem? Kompresor se téměř VŽDY dává za škrtící klapku (příkladem budiž jeho kominace s karburátorem, kdy kompresor je pod ním).

Chtělo by to ty reklamní letáčky trošku víc promýšlet, ne jen přepisovat

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor