3 modely Hyundai byly oceněny za bezpečnost

Poprvé v historii získaly tři modely značky Hyundai nejvyšší ocenění za bezpečnost v testech Pojišťovacího institutu pro bezpečnost na dálnicích (IIHS). V segmentu středních SUV zvítězily modely Hyundai Veracruz a Hyundai Santa Fe a ve třídě minivanů kraloval Hyundai Entourage. Vítězné vozy potvrdily schopnost ochránit cestující v případě předního, zadního či bočního nárazu.

Hyundai Entourage, který se prodává jen v USA, získal toto ocenění již třetí rok za sebou. Všechny tři vozy obdržely maximální počet 5 hvězdiček v amerických testech NHTSA při předním a bočním nárazu.

Nejvyšší ocenění za bezpečnost IIHS na základě interních testů Institutu se uděluje vozům, které v nejvyšší možné míře chrání cestující při čelních, bočních a zadních nárazech. Celkové hodnocení každého vozidla závisí na různých parametrech, včetně zranění figurín či odolnosti struktury vozidla. Vítězné automobily musí obsahovat nejnovější technologii prevence proti nárazům, jako i elektronický stabilizační program (ESP), kterým jsou standardně vybaveny všechny tři vítězné modely Hyundai, stejně jako i 73% vozidel Hyundai prodávaných na severoamerickém trhu.

Podle IIHS „označení vítězů na základě testů ulehčuje zákazníkům identifikaci vozidel s nejvyšší celkovou ochranou bez toho, aniž by museli zkoumat a porovnávat různé výsledky crashtestů“.

„Hyundai v hodnocení IIHS získal více ocenění než BMW, Mercedes-Benz nebo Toyota,“ sdělil John Krafcik z Hyundai Motor America, vice-prezident pro strategické plánování a vývoj produktů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků