25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

34 komentářů

Standa
24. prosince • 21:58

podle mě stejnak co se týče ojetin tak nejlepší za dobrou cenu budou v áčkách

Lojza z hor
10. října • 1:43

Mám dvě dachny, kombajn 1,6 Arktiku a pick up 1,6, též v plné náloži, obě ročník 2008, dosud slouží bez jediné závady, pouze běžný servis a opotřebení (oleje, destičky, kotouče, střední část výfuku po 9 letech. Jo na pickupu začal zlobit termostat, náhradní 120 Kč a 15 min. práce svépomocí. Ale je prý fakt, že předchozí ročníky a pak ty následné včetně těch nejnovějších už prý takové držáky nejsou.

Steven
7. října • 23:57

XJ ve stáří 1-3 roky je nespolehlivé . Ale 4 + je spolehlivější než Volvo 6+ spolehlivější než S klasse atd atd . to jako XJ stářím nabírá na kvalitě ?

Steven
8. října • 0:01

Myslel jsem XF

Ludek_II
7. října • 13:49

Další várka lhářů typu ADAC za zdatného sekundování německých podvádějících výrobců. :-D

John
7. října • 4:34

Statistiky z STK jsou úplně na nic vzhledem k tomu, že tam ty skutečně vysypaný auta nedojedou na rozdíl od těch co maj sjetý gumu, prasklé žárovky atd... Jinak C4 180tkm bez problémů takže asi tak.

Joe Doe
6. října • 20:47

Ked jazdenku, tak Toyota, Mazda alebo Honda, benzin alebo este lepsie hybrid.

Petr
3. října • 19:18

To je ale sra*cka

Antiautomat
3. října • 19:17

preBoha to je znaska pic.ovin, aka sa vidi snad len na odvratenej strane Mesiaca po zatmeni Slnka.

audax
3. října • 11:25

zaujímavé,že nemeckí technici doporučujú kupovať vw,audi,seat a všetko,v čom nemajú nemci nejaký podiel je zlé a vysoko poruchové......čo by doporučili talianskí,japonskí,korejskí,americkí technici ?

da
3. října • 6:09

Subaru impreza 2.0D- po 150 tis prasknutý blok motora. Auto predané za šrotovú cenu. Kia Ceed 200 tis BEZ JEDINEJ PORUCHY.. Pozdravujem nemeckých "inžíérov" a ich doporučenia

Player
2. října • 22:55

Moc nechápu, kde vzal Pecák tu mylnou informaci, že je motoristický novinář! Jako takový by totiž zprávu opatřil patřičným komentářem. Tohle je ovšem paskvil bez špetky invence a erudice! Místo tabulek nesmyslná fotogalerie. Shit. Hlavně to vůbec nic nevypovídá o kvalitě těch aut. Nedělal tenhle amatér na Aktuálně?

Peter
2. října • 21:56

Takže 3 letého Jaguara XF mi nedoporučí, ale 4 letý je výborná koupě??!!

antikomunista
3. října • 14:30

Možná na tom něco bude, já mám XF z roku 2008 ve verzi 4.2 V8, který jsem kupoval 3 roky starý a k dnešnímu dni slouží jen se základním servisem (brzdy, oleje, filtry...) jediné co jsem měnil bylo ložisko na levém předním kole. Aktuální nájezd 142000km. Nástupce zřejmě není tak odolný.

Neurotic
2. října • 18:04

VW samozřejmě chybí, protože na tu STK ani nedojelo:-D

Standa
24. prosince • 22:02

zlatý VWčko, není nad lepší značku v dnešních bazarech

bzzz
2. října • 13:15

Obektivnejsi hodnoceni vozu? Majitelu? Autora potazmo redakce?

Hloupej Honza
2. října • 12:19

Technici ze stanic technické kontroly svědčí leda o tom v jakém stavu tam lidi na STK to přivezou. To že s tím xx let starým autem byl xxx krát ve servisu fakt STK neví.

pedros88
2. října • 10:11

takže skoro každé auto má prostě nějakou závadu, chápu, že elektronika není bezchybná, ale co se týče motorizací atd, tam prostě automobilky jedou na spotřebu zboží a vysoká čísla koupě, tedy tak jako v jiných oborech chamtivost, nevím jestli je úplně dobře takovým způsobem devastovat přírodní zdroje a to jsou auta snad už z poloviny z recyklovaných materiálů, další věc znečištění ovzduší... v průměru každá rodina má aspoň dvě auta, někdo jich má v rodině i více - tedy každý své auto, hektická doba, vše musí být co nejhospodárnější, ale naopak výroba se zvyšuje... no nevim nevim jak dlouho toto půjde

ello
2. října • 9:43

Aladin nic ine mi neostava len s tebou suhlasit.

Aladin
2. října • 9:39

První zvýrazněný odstavec, to je síla. Pan Radek Pecák vypadá na padesátníka. Absolvent Univerzity Karlovy, předseda klubu moristických publicistů, člen poroty auto roku. To je tragikomedie. :-)

Ray
2. října • 9:06

To jsou zase blitky. Podle čeho to posuzují? Nejvíc mě baví hlášky typu: "Duster se drží na chvostu, nejlepší jsou naopak Mercedes, Audi...." no jistě jsou taky cca 3x až 4x dražší, než nějaká ušmudlaná Dacia, bylo by to tragické kdyby to tak nebylo. A jestli zas spolehlivost posuzují dle prasklých žárovek apod. (se kterou s prémiákama musíte do servisu za pár set, kdežto u Dacie si ji vyměníte sám za cca 2 min. Tak to pak jo... Trocha té zábavy po ránu neuškodí. :-)

eF
2. října • 10:06

Pokud stojí nová nejlevnější Dacia v základu pod 200tis. a nejlevnější Audi klidně přes milion, tak je Audi nikoliv 3x, ale 5x dražší auto. A to neporovnávám užitné vastnosti, zmršená miniaturní Audi A1 není vozidlo pro rodinu.
Ptal jsem se známé, proč si koupili zrovna Dacii. Říkala, že potřebovali nahradit letitého Favorita a tohle auto bylo jediné, kam se vejdou a které si mohou dovolit koupit nové.

lethal924
3. října • 18:07

Nelze srovnavat Sandero a A6 (nevim jake jine audi by mohlo stat v zakladu pres milion, sandero/loganero je zase jedina dacia pod 200k). Ve srovnatelne tride je Audi opravdu "jen" 2-3x drazsi. Letity Favorit mel vevnitr vice mista pri stejnem rozvoru, protoze byl z papiru a nemel zadnou vybavu a bezpecnost. Nic proti Facku, byl to pracant, ale srovnavani s dnesnimi auty je mimo.
Sandero je s A1 vevnitr velikostne srovnatelne (ano, Sandero ma o neco vetsi KUFR).
Uprimne nechapu kde se vzaly vsechny ty lajky, kdyz temer nic z Vaseho prispevku neni pravda.

Lukas
3. října • 21:20

Normální člověk který potřebuje auto na každodenní dojíždění do práce si koupí sandero ne za 170tis ale za 250tis.Co dostane za 250tis 0.9tce klimu a palubní počítač.Absolutně nechápu kdo si ho může koupit a říká,že to bylo kvůli ceně když drahá a zatracovaná fabie 3 s 1,0TSI ve výbavě Trumf stojí o 30tis víc a to není nic při ceně nového auta.Sandero má smysl jen opravdu jen v základní výbavě na přejíždění mezi vesnicemi.Konkurence nabízí suzuki swift který za 260tis nabídne lepší výbavu,radost z jizdy a hlavně i kvalita je jinde a pokud mam rád francouze tak si radši koupím clio,který 100x lepší volba než sandero.
Jinak bych docela rád viděl jak stojí nejlevnější audi od milionu v základu,to napíše jen nějaký strejda,který vůbec netuší která bije.Jinak nové audi v základu za milion je např. audi TT 2.0 TSFI se 169kw a to chce někdo porovnávat se sanderem ,co na to říct jsan jen :D :D :D

Milhaus
2. října • 8:51

Statistika úplně o ničem.

Mr. Luthor
2. října • 8:35

Bylo by dobré uvést obrázek vždy modelové řady toho roku...a né dát obrázek nejnovější verze a říct, že jako 9ti letá ojetina je na prd, když je na trhu jen rok :-D

Zelí
2. října • 8:35

Němci si zaťali do svého... mercedes E a S nejhorší..... to se jim nepsalo radostně.

lethal924
3. října • 16:45

Prave se mi zda ze zatali do vseho ostatniho a dali tam svoje vyssi tridy s minimem procent jen aby se nereklo. V nejprodavanejsich segmentech se v "nejspolehlivejsich" furt opakuje audi, bmw, mercedes.

Bubaak
3. října • 17:22

Mě by spíš zajímalo, proč si němci dělaj kvalitnější auta, než pro zbytek světa, protože audi vždy hledám na konci těhle seznamů, co nepochazí z německa :D

JirkaK
2. října • 8:12

A už je to tu zase...... To skutečně nikdo z pánů redaktorů nedokáže pochopit, že technická kontrola nemá vůbec ale vůbec nic společného se skutečnou SPOLEHLIVOSTÍ vozu? Že vymletý kulový čep nebo prasklá žárovka je důvodem pro vyhazov z STK, zatímco prasklý nebo přeskočený rozvodový řetěz, stržený pohon olejového čerpadla, podpálené ventily, vysypaný dvojhmoťák, rozpadlá převodovka, to jsou závady které se ve statistikách STK vůbec neprojeví, protože kvůli nim auto už nedojede vlastní silou ani na plaťák odtahovky, natož na technickou?

Jirkam
2. října • 8:10

Jakože tou závadou je třeba i prasklá žárovka kterou si někdo neumí vyměnit doma? No potěš...takže nám ten "žebříček" říká vlastně co? Naprosto neobjektivní :-P

Net
3. října • 9:58

No u některých aut vyměnit žárovku je docela oříšek a pokud člověk postupuje podle návodu, tak by měl třeba sundat nárazník a to doma není tak jednoduché... respektive dát ho zpět je bez pomoci oříšek.

kluc
2. října • 9:47

Asi nic. Třeba podle mnohem větší DEKRY je zde nejhorší Mégane ve všech nájezdech lepší než zdejší modla Octavia. A i tak se skoro všechny závady týkají osvětlení a brzd.

Doporučujeme

Články odjinud