25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

Jirkam  |  02. 10. 2017 08:10

Jakože tou závadou je třeba i prasklá žárovka kterou si někdo neumí vyměnit doma? No potěš...takže nám ten "žebříček" říká vlastně co? Naprosto neobjektivní

Odpovědět  |   | 
kluc  |  02. 10. 2017 09:47

Asi nic. Třeba podle mnohem větší DEKRY je zde nejhorší Mégane ve všech nájezdech lepší než zdejší modla Octavia. A i tak se skoro všechny závady týkají osvětlení a brzd.

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 10. 2017 09:58

No u některých aut vyměnit žárovku je docela oříšek a pokud člověk postupuje podle návodu, tak by měl třeba sundat nárazník a to doma není tak jednoduché... respektive dát ho zpět je bez pomoci oříšek.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  02. 10. 2017 08:12

A už je to tu zase...... To skutečně nikdo z pánů redaktorů nedokáže pochopit, že technická kontrola nemá vůbec ale vůbec nic společného se skutečnou SPOLEHLIVOSTÍ vozu? Že vymletý kulový čep nebo prasklá žárovka je důvodem pro vyhazov z STK, zatímco prasklý nebo přeskočený rozvodový řetěz, stržený pohon olejového čerpadla, podpálené ventily, vysypaný dvojhmoťák, rozpadlá převodovka, to jsou závady které se ve statistikách STK vůbec neprojeví, protože kvůli nim auto už nedojede vlastní silou ani na plaťák odtahovky, natož na technickou?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 10. 2017 08:35

Němci si zaťali do svého... mercedes E a S nejhorší..... to se jim nepsalo radostně.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  03. 10. 2017 16:45

Prave se mi zda ze zatali do vseho ostatniho a dali tam svoje vyssi tridy s minimem procent jen aby se nereklo. V nejprodavanejsich segmentech se v "nejspolehlivejsich" furt opakuje audi, bmw, mercedes.

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  03. 10. 2017 17:22

Mě by spíš zajímalo, proč si němci dělaj kvalitnější auta, než pro zbytek světa, protože audi vždy hledám na konci těhle seznamů, co nepochazí z německa :D

Odpovědět  |   | 
Mr. Luthor  |  02. 10. 2017 08:35

Bylo by dobré uvést obrázek vždy modelové řady toho roku...a né dát obrázek nejnovější verze a říct, že jako 9ti letá ojetina je na prd, když je na trhu jen rok

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  02. 10. 2017 08:51

Statistika úplně o ničem.

Odpovědět  |   | 
Ray  |  02. 10. 2017 09:06

To jsou zase blitky. Podle čeho to posuzují? Nejvíc mě baví hlášky typu: "Duster se drží na chvostu, nejlepší jsou naopak Mercedes, Audi...." no jistě jsou taky cca 3x až 4x dražší, než nějaká ušmudlaná Dacia, bylo by to tragické kdyby to tak nebylo. A jestli zas spolehlivost posuzují dle prasklých žárovek apod. (se kterou s prémiákama musíte do servisu za pár set, kdežto u Dacie si ji vyměníte sám za cca 2 min. Tak to pak jo... Trocha té zábavy po ránu neuškodí.

Odpovědět  |   | 
eF  |  02. 10. 2017 10:06

Pokud stojí nová nejlevnější Dacia v základu pod 200tis. a nejlevnější Audi klidně přes milion, tak je Audi nikoliv 3x, ale 5x dražší auto. A to neporovnávám užitné vastnosti, zmršená miniaturní Audi A1 není vozidlo pro rodinu.
Ptal jsem se známé, proč si koupili zrovna Dacii. Říkala, že potřebovali nahradit letitého Favorita a tohle auto bylo jediné, kam se vejdou a které si mohou dovolit koupit nové.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  03. 10. 2017 18:07

Nelze srovnavat Sandero a A6 (nevim jake jine audi by mohlo stat v zakladu pres milion, sandero/loganero je zase jedina dacia pod 200k). Ve srovnatelne tride je Audi opravdu "jen" 2-3x drazsi. Letity Favorit mel vevnitr vice mista pri stejnem rozvoru, protoze byl z papiru a nemel zadnou vybavu a bezpecnost. Nic proti Facku, byl to pracant, ale srovnavani s dnesnimi auty je mimo.
Sandero je s A1 vevnitr velikostne srovnatelne (ano, Sandero ma o neco vetsi KUFR).
Uprimne nechapu kde se vzaly vsechny ty lajky, kdyz temer nic z Vaseho prispevku neni pravda.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  03. 10. 2017 21:20

Normální člověk který potřebuje auto na každodenní dojíždění do práce si koupí sandero ne za 170tis ale za 250tis.Co dostane za 250tis 0.9tce klimu a palubní počítač.Absolutně nechápu kdo si ho může koupit a říká,že to bylo kvůli ceně když drahá a zatracovaná fabie 3 s 1,0TSI ve výbavě Trumf stojí o 30tis víc a to není nic při ceně nového auta.Sandero má smysl jen opravdu jen v základní výbavě na přejíždění mezi vesnicemi.Konkurence nabízí suzuki swift který za 260tis nabídne lepší výbavu,radost z jizdy a hlavně i kvalita je jinde a pokud mam rád francouze tak si radši koupím clio,který 100x lepší volba než sandero.
Jinak bych docela rád viděl jak stojí nejlevnější audi od milionu v základu,to napíše jen nějaký strejda,který vůbec netuší která bije.Jinak nové audi v základu za milion je např. audi TT 2.0 TSFI se 169kw a to chce někdo porovnávat se sanderem ,co na to říct jsan jen :D :D :D

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  02. 10. 2017 09:39

První zvýrazněný odstavec, to je síla. Pan Radek Pecák vypadá na padesátníka. Absolvent Univerzity Karlovy, předseda klubu moristických publicistů, člen poroty auto roku. To je tragikomedie.

Odpovědět  |   | 
ello  |  02. 10. 2017 09:43

Aladin nic ine mi neostava len s tebou suhlasit.

Odpovědět  |   | 
pedros88  |  02. 10. 2017 10:11

takže skoro každé auto má prostě nějakou závadu, chápu, že elektronika není bezchybná, ale co se týče motorizací atd, tam prostě automobilky jedou na spotřebu zboží a vysoká čísla koupě, tedy tak jako v jiných oborech chamtivost, nevím jestli je úplně dobře takovým způsobem devastovat přírodní zdroje a to jsou auta snad už z poloviny z recyklovaných materiálů, další věc znečištění ovzduší... v průměru každá rodina má aspoň dvě auta, někdo jich má v rodině i více - tedy každý své auto, hektická doba, vše musí být co nejhospodárnější, ale naopak výroba se zvyšuje... no nevim nevim jak dlouho toto půjde

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  02. 10. 2017 12:19

Technici ze stanic technické kontroly svědčí leda o tom v jakém stavu tam lidi na STK to přivezou. To že s tím xx let starým autem byl xxx krát ve servisu fakt STK neví.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 10. 2017 13:15

Obektivnejsi hodnoceni vozu? Majitelu? Autora potazmo redakce?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  02. 10. 2017 18:04

VW samozřejmě chybí, protože na tu STK ani nedojelo

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 10. 2017 21:56

Takže 3 letého Jaguara XF mi nedoporučí, ale 4 letý je výborná koupě??!!

Odpovědět  |   | 
antikomunista  |  03. 10. 2017 14:30

Možná na tom něco bude, já mám XF z roku 2008 ve verzi 4.2 V8, který jsem kupoval 3 roky starý a k dnešnímu dni slouží jen se základním servisem (brzdy, oleje, filtry...) jediné co jsem měnil bylo ložisko na levém předním kole. Aktuální nájezd 142000km. Nástupce zřejmě není tak odolný.

Odpovědět  |   | 
Player  |  02. 10. 2017 22:55

Moc nechápu, kde vzal Pecák tu mylnou informaci, že je motoristický novinář!

Jako takový by totiž zprávu opatřil patřičným komentářem. Tohle je ovšem paskvil bez špetky invence a erudice! Místo tabulek nesmyslná fotogalerie. Shit. Hlavně to vůbec nic nevypovídá o kvalitě těch aut. Nedělal tenhle amatér na Aktuálně?

Odpovědět  |   | 
da  |  03. 10. 2017 06:09

Subaru impreza 2.0D- po 150 tis prasknutý blok motora. Auto predané za šrotovú cenu. Kia Ceed 200 tis BEZ JEDINEJ PORUCHY.. Pozdravujem nemeckých "inžíérov" a ich doporučenia

Odpovědět  |   | 
audax  |  03. 10. 2017 11:25

zaujímavé,že nemeckí technici doporučujú kupovať vw,audi,seat a všetko,v čom nemajú nemci nejaký podiel je zlé a vysoko poruchové......čo by doporučili talianskí,japonskí,korejskí,americkí technici ?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 10. 2017 19:17

preBoha to je znaska pic.ovin, aka sa vidi snad len na odvratenej strane Mesiaca po zatmeni Slnka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2017 19:18

To je ale sra*cka

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 10. 2017 20:47

Ked jazdenku, tak Toyota, Mazda alebo Honda, benzin alebo este lepsie hybrid.

Odpovědět  |   | 
John  |  07. 10. 2017 04:34

Statistiky z STK jsou úplně na nic vzhledem k tomu, že tam ty skutečně vysypaný auta nedojedou na rozdíl od těch co maj sjetý gumu, prasklé žárovky atd... Jinak C4 180tkm bez problémů takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 10. 2017 13:49

Další várka lhářů typu ADAC za zdatného sekundování německých podvádějících výrobců.

Odpovědět  |   | 
Steven  |  07. 10. 2017 23:57

XJ ve stáří 1-3 roky je nespolehlivé . Ale 4 + je spolehlivější než Volvo 6+ spolehlivější než S klasse atd atd . to jako XJ stářím nabírá na kvalitě ?

Odpovědět  |   | 
Steven  |  08. 10. 2017 00:01

Myslel jsem XF

Odpovědět  |   | 
Lojza z hor  |  10. 10. 2017 01:43

Mám dvě dachny, kombajn 1,6 Arktiku a pick up 1,6, též v plné náloži, obě ročník 2008, dosud slouží bez jediné závady, pouze běžný servis a opotřebení (oleje, destičky, kotouče, střední část výfuku po 9 letech. Jo na pickupu začal zlobit termostat, náhradní 120 Kč a 15 min. práce svépomocí. Ale je prý fakt, že předchozí ročníky a pak ty následné včetně těch nejnovějších už prý takové držáky nejsou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

včera | | 54 N/A