25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

Data o poruchovosti 250 modelů, které byly dohromady zastoupeny v celkem pěti milionech exemplářů, posbírala a vyhodnotila německá společnost GTÜ. Ta, stejně jako třeba TÜV nebo Dekra provozuje stanice technické kontroly na území Německa.

Číslo, které uvádíme u každého vozu v naší fotogalerii, zobrazuje počet zaznamenaných problémů (poruch) na sto kontrolovaných vozů tohoto typu.

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Ze statistik jsme vybrali vždy auto, které je úplně nejhorší v dané velikostní a věkové kategorii. Jako bonus přidáváme i výběr aut, které mají naopak hodnocení nejlepší.

Více informací získáte při prohlížení komentované fotogalerie:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků