25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

Data o poruchovosti 250 modelů, které byly dohromady zastoupeny v celkem pěti milionech exemplářů, posbírala a vyhodnotila německá společnost GTÜ. Ta, stejně jako třeba TÜV nebo Dekra provozuje stanice technické kontroly na území Německa.

Číslo, které uvádíme u každého vozu v naší fotogalerii, zobrazuje počet zaznamenaných problémů (poruch) na sto kontrolovaných vozů tohoto typu.

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Ze statistik jsme vybrali vždy auto, které je úplně nejhorší v dané velikostní a věkové kategorii. Jako bonus přidáváme i výběr aut, které mají naopak hodnocení nejlepší.

Více informací získáte při prohlížení komentované fotogalerie:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků