25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte…

7 komentářů

Phoenix
22. května • 15:17

Řekl bych, že Masserati Buran pak někdo přetavil do aut typu Renault Vel Satis nebo Opel Signum :-)

Kiru_CZ
23. května • 20:15

Máš částečně pravdu z Burana se nakonec stal Fiat Croma II a ten má část věcí z Opel Signumu a Saabu.

DaewooMaster
22. května • 13:30

U Jaguara Kensigtona mi chybí zmínka, že ho Giugiaro nakonec přeci jen "udal" a zrecykloval do produkční podoby jako Daewoo Leganza. B-]

Lord Owl
22. května • 7:38

Asi tak 5 kousků z toho by si uplatnění našlo i pro dnešní oči motoristů. Zbytek byl prostě jenom vývoj a nemá smysl se k tomu stavět stylem líbí/nelíbí....

Peter
21. května • 10:03

Tolik tiskových chyb v jednom článku! Kočár není Landau ale Landauer. Landau je město v De. Pokud autor napíše Boloň, pak také Lamborgíni. Pokud Lamborghini, tak potom Bologna!!!.

GR8
21. května • 9:02

Tak za mě jeden velký hnus za druhým...B-]

Skrew
22. května • 19:05

Ferrari GG50 se povedlo.
Zbytek je ale opravdu hrozny.

Doporučujeme

Články odjinud