24 hodin Le Mans se letos pojede! Na okruh La Sarthe už ale bude padat listí

Aktuální sezóna by mohla trvat 13 měsíců. Jak to ale bude se startem té příští?

Nejslavnější závod na světě, 24 hodin Le Mans, který se každoročně koná ve Francii, se letos o víkendu z 13. na 14. června nepojede. Na vině je epidemie koronaviru. Namísto úplného zrušení se ale organizátoři rozhodli přesunout celou akci na optimističtější datum. Je to logické, protože na Le Mans celý cirkus WEC finišuje.

Velká cena Austrálie Formule 1 byla oficiálně zrušena. Ohrožen je i závod na nejslavnější trati

Velká cena Austrálie Formule 1 byla oficiálně zrušena. Ohrožen je i závod na nejslavnější trati

Nové oficiální datum konání události je víkend 19. až 20. září. Pokud tomu tak skutečně bude, bude aktuální ročník závodu WEC, jehož je Le Mans součástí, trvat téměř 13 měsíců. První závod sezóny, se totiž jel už 1. září 2019 na britském okruhu Silverstone.

„Odložení závodu 24 hodin Le Mans, který byl původně plánován na 13. až 14. června, je vzhledem k těmto výjimečným okolnostem vhodné řešení. Je samozřejmé, že na bezpečnost a kvalitu našich akcí vynakládáme veškeré úsilí. Momentálně nám jde o zastavení šíření viru. Taky bychom rádi ušetřili veškerý zdravotnický personál, který by si z takové akce dělal určitě horkou hlavu“, okomentoval stav Pierre Fillon, prezident ACO.

Jak bojovat proti koronaviru v autě? Odpovědí je možná překvapivě alkohol

Jak bojovat proti koronaviru v autě? Odpovědí je možná překvapivě alkohol

Organizátoři nyní přemýšlí nad startem příští sezóny, která měla začít 5. září opět na okruhu Silverstone, tedy ještě před letošním ročníkem 24h Le Mans. Gérard Neveu z FIA prozradil, že se jedná o odložení.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků