Je to chyba Toyoty B-]
je to sporné, pomalejsi auta v tehlech zavodech museji drzet stopu aby je ti rychlejsi mohli predvidat a nasledne predjet
Jé, kolik zase bude komentářů dávajících vinu na tu či onu stranu.Ve skutečnosti je to typický závodní incident, protože: Pilot na Ferrari měl předvídat, že prototyp bude spěchat, a měl tam nechat místo, i kdyby ho v daný okamžik neviděl. Na předešlé rovince ho vidět musel a podle barvy světel musel rozeznat, že jde o prototyp. Pilot Toyoty na druhou stranu měl předvídat, že ho pilot gétéčka během nájezdu do rychlé zatáčky nebude moct sledovat a bude pro něj extrémně obtížné odhadnout, o kolik rychlejší může prototyp být. Navíc zrovna tuhle zatáčku není GT, na rozdíl od prototypu, schopno projet po vnějšku, aniž by výrazně zpomalilo. Takže oba udělali něco, co nemuseli, a neudělali něco, co měli.Mě ale zaujaly dvě jiné věci. Za prvé samozřejmě efektivní průlet páně Davidsona (chtěl bych vidět záznam palubního akcelerometru :). A za druhé rozdílný dopad nárazu obou vozidel na svodidla - je krásně vidět, že GT je těžší a má výše těžiště.
Jasna chyba ridice ferrari, ukazuje na absolutni nesledovani situace nebo mizerny odhad. Omlouvat profesionalniho zavodnika pri takove chybe tim, ze "pilot getecka ho nebude moct sledovat" je nesmysl a tvrzeni, ze pro nej bude "extremne obtizne odhadnout o kolik muze byt prototyp rychlejsi" by mozna obstalo u zacatecnika v prvnich par kolech zavodu, nicmene tohle se stalo po 6 hodinach a i ta nejvetsi lama uz by v te dobe mela mit predstavu. Navic kdybys to video videl, minimalne by ti neuslo, ze s tim ferrari najel toyote do boku - nevim, dle ceho by mel Davidson tusit, ze do nej jine auto najede jak male dite na trikolce.
Myslím, že bagatelizuješ dvě věci. Monstrózní rozdíl rychlosti průjezdu takovouto rychlou zatáčkou mezi GT a LMP1. A fakt, že pilot dozadu moc nevidí, do boku nevidí nic a v LMP nevidí moc dokonce ani před sebe.Je samozřejmé, že pilot by měl rychlejšímu vozu bojujícímu o čelo celkového pořadí umožnit bezpečné předjetí. Ale současně pořád platí, že pokud tě ten pomalejší nepustí a ty ho nemůžeš předjet normálně, nesmíš ho atakovat.
Takze kdyz ti na ulici vjede auto z vedlejsiho pruhu do boku, tak to znamena, ze tys ho atakoval?:-D Davidson jel proste vnitrkem a jediny, kdo podcenil "monstrozni rozdil rychlosti" byl prave ridic ferrari. Kdyby najel pred toyotu, tak jeste reknu, ze je blbec a zavrel vyrazne rychlejsi auto, ale ten retard do nej primo naboural. Nechapu, co na tom porad omlouvas - nehlidani si vnitrku je amaterska chyba, vzdyt je to nejcastejsi zpusob predjizdeni snad v kazdych zavodech (krome F1, kde se nejcastejsi "predjizdi" v boxech). Kdyby takhle sejmul auto sve kategorie, tak bys to taky omlouval?
Spise bylo divne, ze ridic Ferrari prohlasil, ze toyotu videl a stejne ji to misto neudelal. Ale to jsou zavody Le Mans, vsak Audi se tohle minuly rok stalo take s Ferrari a take to vypadalo strasne. Nastesti zadne vazne zraneni.
svodidla super, prulet taky. zvlast me zaujala aerodynamika - to jak se auto behem pruletu asi trikrat krasne nasmeruje. nakonec dopadl na kola a narazil temer idealne do svodidel
Tady není zas tak o čem debatovat. Ferrari náhle změnilo směr a to v situaci kdy nejspíš nešlo o pozici, tedy nejednalo se o přímý souboj. Prostě se nepodíval a uhnul do plnejch.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.