24 hodin Le Mans čeká první naftový souboj

Během tohoto víkendu se uskuteční další slavný vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans. Závody, které patří k nejslavnější,m letos přivítají i první naftový souboj v nejvyšší kategorii prototypů. Ty jsou tradičně velmi sledovány.

Po loňském unikátu, kdy poprvé zvítězil naftový monopost Audi R10, se letos očekává další „poprvé”. Do souboje o vítězství se totiž zapojí i Peugeot se svým modelem 908 HDi FAP. Audi R10 se tak poprvé postaví opravdovému konkurentovi, který má stejný počet válců, objem a turbo.

Jak letošní souboj dopadne, nelze vůbec předjímat. Audi R10 v letošní sezóně již nedominuje jako loni a v dosavadní sezóně bylo již několikrát poraženo a to i vozy z nižších kategorií. Naopak Peugeot prozatím předvedl špičkové výkony a sbírá jeden vavřín za druhým.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků