2005: Nový rekord programu „auto-plus“

Prodeje kvalitních ojetých vozů v programu „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001 rok od roku stoupají a v loňském roce bylo dosaženo nového rekordu: Celkem 11 476 vloni prodaných automobilů znamená proti roku 2004 nárůst o 1459 vozů, tedy o celých 14,6 %. Tento výsledek dělá z programu „auto-plus“ absolutní jedničku mezi podobnými programy ostatních importérů a druhý nejsilnější subjekt v České republice na poli prodeje ojetých vozů vůbec.

„Dosažený výsledek potvrzuje důležitost obchodu s ojetými vozy v rámci dealerství našich značek,“ říká Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus. „ S rostoucí životní úrovní a ,automobilovou vyspělostí‘ obyvatel ČR je kladen čím dál tím větší důraz na kvalitu vozidel a nabízených služeb, kterou naši prodejci nabízejí. Jinými slovy: těch napálených zákazníků v různých autobazarech už bylo dost.“

Do programu „auto-plus“ jsou zařazovány nejen ojeté vozy koncernu Volkswagen, ale i ostatních výrobců. Ze značek koncernu Volkswagen se vloni nejvíce prodávaly vozy Škoda (5910 vozů) osobní a užitkové vozy Volkswagen (2329 vozů), SEAT (634 vozů) a Audi (576 vozů). Automobilů ostatních značek se prodalo celkem 2027. „Nabízený sortiment je dán tím, že většina našich prodejců zastupuje i značku Škoda a zároveň samozřejmě, že naši prodejci vykupují protiúčtem i nekoncernové vozy,“ vysvětluje vedoucí programu „auto-plus“. 

Zákazníci na programu „auto-plus“ také oceňují vedle nabídky více než  2300 ojetých vozů také hustou síť prodejců rozmístěných po celé České republice. „V současné době máme 40 smluvních partnerů z řad prodejců Audi, SEAT a Volkswagen, jejich počet ale ještě zvýšíme,“ naznačuje plány pro rok 2006 Petr Táborský.

„Výkladní skříní“ a pýchou programu „auto-plus“ jsou jeho internetové stránky www.auto-plus.cz, jejichž návštěvnost pozoruhodně roste – zatímco v roce 2002 je shlédlo 234 519 návštěvníků, vloni jich už bylo více než milion - přesně 1 055 126! „Meziroční zvýšení návštěvnosti našich stránek o více než 42 % je unikátním výsledkem, další nárůst by měl přinést plánovaný redesign a rozšíření funkcionalit stánek www.auto-plus.cz,“ A co víc, celková kvalita stránek www.auto-plus.cz byla oceněna titulem nejefektivnějšího internetového řešení IEA 2005v kategorii maloobchodu, na což jsme patřičně hrdí.“ uzavírá Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků