2.0 turbo: doplnění ceníku nového Opelu Astra

20 komentářů

Dusan
9. května • 19:51

Takze si to shrnme. Pokud chci slusne jezdivy vuz nizsi stredni tridy od vcelku obskurniho vyrobce z Nemecka s alespon zakladni rozumnou vybavou, tak mi na to nestaci ani 700.000 Kc. Skvely deal.

aaa
13. května • 23:20

No, vlastne aj ten opel patri pod general motors takze za fasistu si musis priplatit este o par kileciek viac he he

Nick
9. května • 9:56

110 tis za 33 kW... :(

Petr
9. května • 10:12

To není jen zvýšení max. výkonu, ale pružnosti v celém rozsahu otáček atd. Kdo někdy jel s turbem, ví  Je např, velký rozdíl mezi 1.8 92 kW a 1.8T u VW, přitom je to "jen" navýšení výkonu o 18 kW.

Nick
9. května • 10:36

jo ja vim, ale tam za to nechteji 110k navíc. Proste mi to prijde moc velky narust ceny. Ale treba to odpovida prave vyrobnim nakladum, co ja vim :) (...o turbo motorech...)

xxl
9. května • 11:15

Rozdiel ceny je sposobeny inou vybavou. 2.0 Tubro sa bude predavat len s vybavou Sport alebo Elegance, tam je uz v serii ESP, IDC za maly priplatok aj CDC...

Petr Broža
9. května • 13:24

Přesně tak, v základu má 2.0T i klimu bez ohledu na kupovanou výbavu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nick
9. května • 13:45

tak maji blbe sestavenej cenik: i tam kde je klima v cene i u 1.8 je cenovej rozdil 110k. Koncim na toto tema, mejte se ( setrim na to stilo - az nasetrim, nebudou ho uz ale asi vyrabet ;) )

Petr Broža
9. května • 14:07

Nick
9. května • 13:24

promin, ale ve stejne vybave je o 110k cena vyssi (nemluvim, ze je za 630k nejmin)

Pete
9. května • 10:55

A co chiptuning, ze 125 kW půjde lehce udělat tak 145...

Nick
9. května • 13:25

to pujde ale u kazdeho auta. treba stilo 2.4 z cca 125kW na cca 190kW a rozidl mezi 1.8 je asi 70k

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Viktor
12. května • 0:28

Asi sem to nepochopil, ale tezko pujde chiptuningem (za par korun) z atmosferickejch 125kW udelat 190kW. Jakou upravu mas na mysli?

Nick
12. května • 21:12

no tak to uplne jednoduchy a uplne levny nebude, no :).

http://shophost.net/shop_n/catalog/product_info.php?cPath=1_19&products_id=924&osCsid=22b59a6c33d09a78082aed372427189b

popr. levnejsi verze:
http://shophost.net/shop_n/catalog/product_info.php?cPath=1_19&products_id=52&osCsid=22b59a6c33d09a78082aed372427189b





Btw. motory JTD muzes mit s o 18/25kW vic za 549 eur.

Viktor
13. května • 10:09

No, takze jestli to chapu tak ta levnejsi varianta tottalni prekopavky motoru Stilo 2.4 stoji 150.000kc . A taky bych rekl ze FIAT ma asi dost dobry duvody proc takhle "jednoduse a levne" nezalepuje oproti konkurenci celkem deravou nabidku motoru pro Stilo. Urcite sou s Novitecem nejakym zpusobem spojeny, ale jsem zvedavej, jak se na takovej prekopanej zazrak budou tvarit treba u Dojacka, az s tim bude problem. Soudim podle toho jak se tvarej na drobne zavady na seriovejch autech.

Re: chiptunning JTD motoru. U toho Turba to chapu a je to opravdu jako vsude jinde.

Michal
9. května • 8:06

Ten motor nevypadá špatně, tohle měli dávat do Golfu a Octávky  Pak bych o tom uvažoval.

Dr. Prcíř
9. května • 7:44

U Astry 1.4 16V máte chybu,cena v základu je 419 000 Kč. Zřejmě to bude špatně i u jiných modelů,Opel dal slevu o DPH.

Petr Broža
9. května • 7:50

Omylem jsem uvedl starý ceník ještě před zlevněním; všechny modely šly dolů o deset tisíc...

xxl
8. května • 22:36

Este Vam chybaju ceny za 2.0 Turbo 147kW a 1.9 CDTi 110kW. Neviete ci sa ale tieto modely budu dovazat do CR,SR.

Petr Broža
9. května • 7:52

Zatím v nabídce nejsou; na německém Opelu nicméně lze najít už motor 2.0T 147 kW.

Doporučujeme

Články odjinud