Naživo bude vůz poprvé k vidění na přehlídce The Quail během automobilového týdne v Monterey v podobě s odhaleným karbonem a ručně rovnaným výpletem ve vzoru rybí kosti. Zdroj: Hennessey

Naživo bude vůz poprvé k vidění na přehlídce The Quail během automobilového týdne v Monterey v podobě s odhaleným karbonem a ručně rovnaným výpletem ve vzoru rybí kosti. | Zdroj: Hennessey

Revolution Roadster dostává stejně jako verze s pevnou střechou větší přední a zadní splittery... Zdroj: Hennessey

Revolution Roadster dostává stejně jako verze s pevnou střechou větší přední a zadní splittery... | Zdroj: Hennessey

...přítlačná křidélka a také pevné zadní křídlo. Zdroj: Hennessey

...přítlačná křidélka a také pevné zadní křídlo. | Zdroj: Hennessey

Odpružení je naladěno pro optimální výkon na okresce i závodním okruhu, jsou zde také nová kola a telemetrie pro měření jízdních parametrů na trati. Zdroj: Hennessey

Odpružení je naladěno pro optimální výkon na okresce i závodním okruhu, jsou zde také nová kola a telemetrie pro měření jízdních parametrů na trati. | Zdroj: Hennessey

Srdcem Venomu F5 je dvěma turby přeplňovaný osmiválec „Fury“ o objemu 6,6 litru s výkonem 1355 kW (1842 k), který se dá obdivovat skrze průhledný kryt. Jeho chlazení je řešeno střešním sacím otvorem, stejně jako u verze kupé. Zdroj: Hennessey

Srdcem Venomu F5 je dvěma turby přeplňovaný osmiválec „Fury“ o objemu 6,6 litru s výkonem 1355 kW (1842 k), který se dá obdivovat skrze průhledný kryt. Jeho chlazení je řešeno střešním sacím otvorem, stejně jako u verze kupé. | Zdroj: Hennessey

Od kupé se liší střechou ve formě jednodílného karbonového panelu, uchyceného na čtyřech západkách. Ten má odolat jak dešti, tak extrémním rychlostem. Zdroj: Hennessey

Od kupé se liší střechou ve formě jednodílného karbonového panelu, uchyceného na čtyřech západkách. Ten má odolat jak dešti, tak extrémním rychlostem. | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution Zdroj: Hennessey

Hennessey Venom F5 Roadster Revolution | Zdroj: Hennessey

Revolution Roadster dostává stejně jako verze s pevnou střechou větší přední a zadní splittery... Zdroj: Hennessey
...přítlačná křidélka a také pevné zadní křídlo. Zdroj: Hennessey
Odpružení je naladěno pro optimální výkon na okresce i závodním okruhu, jsou zde také nová kola a telemetrie pro měření jízdních parametrů na trati. Zdroj: Hennessey
Srdcem Venomu F5 je dvěma turby přeplňovaný osmiválec „Fury“ o objemu 6,6 litru s výkonem 1355 kW (1842 k), který se dá obdivovat skrze průhledný kryt. Jeho chlazení je řešeno střešním sacím otvorem, stejně jako u verze kupé. Zdroj: Hennessey
17
Fotogalerie

1842 koní, jen 12 kusů, vyprodáno: Hennessey Venom F5 Roadster má vymazlenou verzi Revolution

Extrémní osmiválcový sporťák s okruhovým zaměřením vzniká i jako kabriolet. Pokud jste zaváhali, nemáte ho.

Vloni nám Hennessey představili svůj Venom F5 jako Roadster, letos vytvořili vyšlechtěnou verzi Revolution Coupe – nyní oba zmíněné modely zkombinovali do jedné velké a pěkně rychlé parády. Revolution Roadster dostává stejně jako verze s pevnou střechou větší přední a zadní splittery, přítlačná křidélka a také pevné zadní křídlo. Odpružení je naladěno pro optimální výkon na okresce i závodním okruhu, jsou zde také nová kola a telemetrie pro měření jízdních parametrů na trati.

Od kupé se liší střechou ve formě jednodílného karbonového panelu, uchyceného na čtyřech západkách. Ten má odolat jak dešti, tak extrémním rychlostem. Zevnitř je vystlán Alcantarou a váží pouhých osm kilogramů, takže manipulaci s ním zvládne jeden člověk. Srdcem Venomu F5 je dvěma turby přeplňovaný osmiválec „Fury“ o objemu 6,6 litru s výkonem 1355 kW (1842 k), který se dá obdivovat skrze průhledný kryt. Jeho chlazení je řešeno střešním sacím otvorem, stejně jako u verze kupé.

Naživo bude vůz poprvé k vidění na přehlídce The Quail během automobilového týdne v Monterey v podobě s odhaleným karbonem a ručně rovnaným výpletem ve vzoru rybí kosti. Ten je viditelný přes důkladně leštěný čirý lak. Ceny začínají na třech milionech dolarů, tedy zhruba 66,5 milionech korun, a vzniká dvanáct kusů. Ty jsou nyní prodané.

Doporučujeme

Články odjinud