Šéf Škody pod palbou otázek: Jaké bylo jeho první auto? A za co nejvíce utrácí?

Další díl seriálu 15 otázek pro… tentokrát vznikal v automobilovém prostředí. Redakce se ptala šéfa českého zastoupení Škody Auto přímo v jeho kanceláři na Želetavské ulici v Praze.

Luboš Vlček vede české zastoupení Škodovky od ledna 2014. Nástupce Petra Pečenky, který byl z funkce odvolán v říjnu 2013, odpovídá za prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky na našem trhu a od té doby jsme s ním v rámci autosalonů, světových premiér nových modelů a dynamických prezentací vedli bezpočet zajímavých rozhovorů.

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Mezi nejžhavější témata současnosti patří elektrifikace stávajích modelů, nástup elektromobilů a vůbec způsob, jakým české zákazníky přímět ke koupi elektrických vozů. Občas ale dojde i na osobní rovinu, tak jako v případě nového dílu série 15 otázek pro… kolegů z E15.cz. Ti Luboše Vlčka zpovídali v jeho pražské kanceláři a mimo jiné zjistili, kdo byl jeho životním mentorem, jaké bylo jeho první auto či za co nejvíce utrácí.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků