130 koní: Daewoo Kalos 1.4 16V s kompresorem

6 komentářů

dochtor
1. listopadu • 20:43

Ja som za, ešte by som tým švajčiarom za čerstva, kým sú vo švungu podstrčil jeden trojhrnček. Možno by sa chytili...

RaDiM
5. listopadu • 13:56

Jen počkejte až konečně do fabky dají 1.2 HTP Turbo.

Jenda
30. října • 10:31

Fábie, Ibiza i Clio se nabízej v "RS" verzi, tak proč by to nemohl bejt Kalos? Naopak si myslím, že při zrychlení i s celou slavnou fábii RS bude držet krok.

Pokud se zvětšej kola, trochu přitvrdí podvozek a další drobné úpravy, tak to auto může uhánět docela solidně....

elipsoid
29. října • 23:47

Koneckoncu proc ne, jako ojedinely pocin to nezatracuju. Ale ma to paramatry jako prumerna Mazda nebo Honda, jenom podvozkem to nestiha...

arial
29. října • 23:03

no kdyz muze skoda "seriove" delat fabii rs proc by svycari nemohli delat kalos rs? aspon je to benzin a bude to trosku original, ne?

Gergi
29. října • 21:51

Nejak mi unika smysl tohoto snazeni. U nas ve meste jsem napriklad videl nejakeho mladika v uplne nove cervene Thalii se spoilery, litymi koly, zatmavenymi okny a dalsimi vizualnimi vylepsenimi. Marne jsem badal proc si tu kreativitu vybijel prave na Thalii, ktera je ucebnicovym prikladem vitezstvi uzitne hodnoty nad designem. Zpatky k clanku: Jeste tak u Lacetti hatchback bych tuning pochopil, ale Kalos?

Doporučujeme

Články odjinud