12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům

Anawarr  |  23. 04. 2017 14:17  |  [46.135.149.xxx]

Nejlepší bylo Mitsubishi 3000GT provedení VR.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  23. 04. 2017 14:53  |  [91.103.165.xxx]

Chybí tady ještě Honda CRX a také ve verzi Targa.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 04. 2017 15:56  |  [62.201.31.xxx]

Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse,Toyota Celica, Nissan 300 ZX a další, aspoň že autor článku na rovinu přiznal, že se vůbec nesnažil to vyjmenovat..

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 16:02  |  [88.101.190.xxx]

Většina těch aut většině vůbec nechybí, už si na ně ani nevzpomenu, včera není dnes. Většina výrobců taky v těch devadesátých letech ekonomicky zkrachovala, proč asi ? Že ti "japonci" oblbovali místní vodborníky hlavně "elektronikou", všeřídícími počítači a né nějakou jenommechanikou stále ještě někomu nedošlo.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  23. 04. 2017 16:20  |  [188.115.81.xxx]

"Většina výrobců taky v těch devadesátých letech ekonomicky zkrachovala" ... které výrobce tím myslíte?

Odpovědět  |   | 
Libor  |  23. 04. 2017 18:12  |  [90.176.126.xxx]

Bože... to je ale žvást. Většina výrobců zkrachovala a většina tato auta už nechce? Kde na ta moudra chodíš? Ta auta jsou i dnes ikony. GT-R, NSX... Kus poctivé techniky.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 18:47  |  [88.101.190.xxx]

No a proč je tedy stále nevyrábí, když je prý všude tolik kupců ? Oblbovací hesla pro puberťáky bez peněz toho moc neprodají.

Odpovědět  |   | 
Miki  |  23. 04. 2017 19:16  |  [85.237.234.xxx]

No ty dilino lebo to su auta pre ludi ktori vedia co chcu a maju nato. Teda nie 95% populacie pre ktorych je octavia ci dymiaci vw vrchol automobiloveho sveta.

Odpovědět  |   | 
Vevac  |  24. 04. 2017 17:44  |  [193.84.252.xxx]

Spíš proto, že emisní normy utahují šrouby.

Odpovědět  |   | 

Tvuj nick sedi jak prdel na hrnec

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 19:48  |  [88.101.190.xxx]

No to jsme se toho dozvěděli. Víte o tom, že slušní lidé při komunikaci s neznámým člověkem netykají ?

Odpovědět  |   | 
wCS  |  23. 04. 2017 20:22  |  [77.47.35.xxx]

Takze Svedi jsou neslusni?

Odpovědět  |   | 

Zato od tebe jsme se dozvedeli naprostej blabol. A vis o tom, ze inteligentni lide kdyz nevi,nebo si nejsou jisti, tak radsi drzi hubu?

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 21:52  |  [88.101.190.xxx]

Když nejsou argumenty, nastupuje agresivita a vulgarita, jako v tomto případě.

Odpovědět  |   | 
Sedovec  |  24. 04. 2017 17:59  |  [89.233.181.xxx]

Ve Vašem případě byla agresivita první a bezdůvodná. Nemáte rád japonská auta? Ok, tak se k nim ale nevyjadřujte bez znalostí.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  23. 04. 2017 23:51  |  [78.102.28.xxx]

1. Si na internetovom fore.
2. Dospely clovek dietatu spravidla tyka, takze neviem, kde je problem.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  23. 04. 2017 16:19  |  [85.70.108.xxx]

A kerápak že zkrachovala? Toyota? Dnes největší a nejdražší automobilka na světě. Mitrubishi? Subaru? Honda? Mazda??? Vodborníku...Většina z aut evpropské/USA provenience z té doby jim nesahala ani po ventilky od kol....

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 18:44  |  [88.101.190.xxx]

Zkuste si najít ekonomické výsledky asijských automobilek z této doby, dejte do gůglu pojem asijská krize v 90 letech, kdo kde kdo nakoupil čí akcie a pak ještě něco napsat podruhé.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  23. 04. 2017 19:07  |  [85.70.108.xxx]

zkrachovat = zmizet z povrchu zemského. Ani jedna nezmizela a všechny propserují jak víno.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 19:30  |  [88.101.190.xxx]

Opravdu si tohle představujete pod pojmem krach, neboli bankrot ?

Odpovědět  |   | 

Nediskutuj o autech, vis o nich naproste ho.no. A kdyz pujdes diskutovat na forum o ekonomice, tak tam budes zase za stejneho blba jako tady. Takze co treba zkusit nejake forum o hackovani, skalnickach, kojeni, ...?

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 04. 2017 19:10

Aha... a proto je velká část evropských automobilek v problémech nebo se státním podílem, co?
Fiat - ve sra*kách, včetně jeho přidružených značek. Opel totéž, už dvacet let.
Renault polostátní, VW z 20% vlastněný spolkovou zemí. SAAB padnul. Rover, Volvo už nejsou evropské.
Americké značky musela zachraňovat vláda.
A co se aut týče, kde jsou ty evropské motoristické ikony? Kde máme Calibru, Mantu, Sierru XR4, Corrado, ikonické hothatche? Dnešní produkce se devadesátkám ani zdaleka neblíží.

Odpovědět  |   | 

Naprostej souhlas.

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 19:32  |  [88.101.190.xxx]

A kdo rozhoduje o tom co je to "ikona" a jaký má tenhle reklamně-oblbovací pojem praktický význam ? Kolik procent populace tento typ aut vyhledává, čtyři procenta ?

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  24. 04. 2017 06:56  |  [37.188.142.xxx]

Ze by treba cena na trhu ojetych vozu? Ze treba takove 20let stare pajero evolution pod 10t€neni. Mitsubishi Legnum pod 7t€. Vlastne jakakoliv spickova motorizace jakehokoliv japonce z 90 je pekelne draha. I "pitomy" civici, kde s papirama v dobrem stavu stoji 20tKc, ale VTI, ci Type-r je za hoodne dlouhy penize. Ale s ditetem prevlecenym za trolla nema cenu diskutovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 07:28

Víc než cena rozhoduje aura toho vozu, jeho výjimečnost vůči tehdejší konkurenci. 205 GTi byla ikonou už za svého života, totéž třeba Renault 5 Turbo. Kde jim je dnes konec? Golf GTI je taky už jen přemotorovanou bestií, ale zároveň stínem toho, co bývala první GTI. Focus ST či Fiesta ST v posledních generacích moc nezáří.
A kde jsou pak Fiaty Barchetta či Coupé, Alfa GTV a Spider, kabriolety nižší střední třídy... Namísto toho máme jednu SUV krabici za druhou, všechno stejné, všechno brutálně nudné.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 19:41  |  [88.101.190.xxx]

A čemu tak vadí "státní podíl", má to nějaký vliv na funkci firmy ? Na některé německé automobilky, natož takové italské Ferrari, jistě nedopatřením, zapoměl. Vedete tu zoufalý marný boj s neúprostnou realitou vs. romantické idylky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 07:24

Státní podíl vznikl tak, že firma byla už v takových sra*kách, až je z toho musel tahat stát, který by jinak musel řešit desítky či stovky tisíc nezaměstnaných. Jednu dobu byl státní podíl v Renaultu stoprocentní, pak ho postupně zase rozprodali.
A záměrně jsem neřekl "všechny evropské značky", aby mě právě nějaký takový lhář tvého typu nemohl nařknout z toho, že jsem někoho vynechal... Nemáš rád japonská auta, OK. Ale lhát kvůli tomu? Dětinské...

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  23. 04. 2017 22:58

Jo ale za to můžou ekoteroristi a bezpečností předpisy které nedovolují takové auto postavit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 07:30

Toyota GT86 tvrdí opak. O předpisech to vůbec není, problém je v lidech.
Kdyby měly rozhodovat ekologické a bezpečnostní předpisy, nikdy nebudou v takové oblibě SUV, které jdou proti obojímu.

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  24. 04. 2017 09:23

SUV s malým motorem může vypouštět při testech menší emise než ta Toyota. Nevím v čem je SUV míň bezpečné než obyčejný kombík. Mnoho SUV bude levnější než ta toyota ale za to mnohem praktičtější. Problém je asi opravdu v lidech. Pokud bych chtěl auto jako GT86 tak u toyoty mě odradí malej motor. To už radši SUV nebo spíš pickup.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 11:45

A proto mají poslední dobou automobilky takové problémy s reálnými emisemi a jedna za druhou procházejí vyšetřováním...
A s tou bezpečností - jedná se především o celkovou bezpečnost v provozu. SUV jsou nebezpečná ostatním autům, vzhledem k příliš vysoké konstrukci, kdy deformační zóny přestávají plnit svou úlohu. Krásně je to vidět třeba na testovací srážce Q7 s menším autem, kdy Q7 v podstatě to auto přejede, její deformační zóny tak nemají šanci pomoci malému autu s absorpcí nárazu.
O tom, že jsi začal míchat hrušky a jablka, radši pomlčím. Proč tohle všichni začínají dělat, když jim rozbiju prvotní argument?
Panejo, když o něčem nemáte páru, mlčte...

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  24. 04. 2017 14:23

Kterej argument je rozbitej? že kvůli EU musí bejt větší mezera mezi moterem a kapotou nebo nesmysli pro ochránění chodců který komplikujou výrobcům život. U větších aut typu SUV se to lépe aplikuje protože je kam to dát a jsou praktičtější. Malý auta sou nebezpečný a vždycky budou. Jakmile bude většina vozů SUV bude problém roven statistický chybě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 19:41

Ne, že já se vůbec snažím... Fakt, tady neměl kam argument padnout na úrodnou půdu, u tebe opravdu není kam.

Odpovědět  |   | 
Sedovec  |  24. 04. 2017 18:06  |  [89.233.181.xxx]

Každé SUV je nebezpečnější než běžné nízké auto. A to jízdními vlastnostmi. Vysoká těžká kraxna je nebezpečná sama sobě a svému okolí. O pasivní bezpečnost primárně totiž nejde. Tedy ne normálnímu majiteli.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 19:55  |  [88.101.190.xxx]

Firma Toyota vyrábí nejvíc aut na světě, pro představu, kolik to bylo třeba za loňský rok ?

Odpovědět  |   | 
AdamX  |  23. 04. 2017 21:05  |  [212.79.110.xxx]

Za rok 2016 to bylo 7247524 vozů. Na druhém místě byl VW s 6111197.

Honda 4. místo, Nissan 5. místo, Mazda 15. místo, Subaru 23., Mitsubishi 27., ...
Jen pro porovnání Škoda je na 20. místě.

A mezi 10 nejprodávanějšími vozy mají zmíněné značky 50% zastoupení.

To nejsou zase tak špatné výsledky na zkrachovalé automobilky, že?

http://autobible.euro.cz/zname-nejprodavanejsi-aut... ...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 21:55  |  [88.101.190.xxx]

Firma Toyota vyrobila loni víc aut, ale na první místo to nestačilo. Je potřeba umět číst statistiky, nejenom kopírovat nějaký článek.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 04. 2017 22:03  |  [88.101.190.xxx]

No když je finančními injekcemi noví akcionáři zachránili před krachem, tak se zase trochu vzpamatovali, snad se jim to už vrátilo na dividendách. Mitsubischi, Mazda a spol. se zase motají kolem finanční propastí. Vono se taky na tom prodeji musí něco vydělat, aby se časem nezbankrotovalo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2017 22:28  |  [94.113.114.xxx]

"Neodborníku" - poučoval jsi zde v diskusi a napsal jsi: "Když nejsou argumenty, nastupuje agresivita a vulgarita, jako v tomto případě."
Přitom ale sám zde šíříš pomluvy, dezinformace a (s)prosté "drby" typu JPP (jedna paní povídala) a ne argumenty.
Jinak stačí podívat se na nabídku trhu USA (na internetu není problém najít si konkrétní prodejce...), co tam nabízí a prodávají podle tebe "krachující" automobilky (Toyota, Lexus, Honda, Acura, Infinity,...) Je ovšem jasné, že ty se na taková auta nikdy nezmůžeš, a proto zde šíříš "neodborné" drby. Jsi dokonalou ukázkou a objasněním reality, proč se v Česku na trhu objevuje každý rok více jak 50 % ojetin převážně více jak 10 let starých. To je na druhou stranu i omluvou pro tvé konání. Nějaký zoufalý Somálec v Somálsku by psal asi též něco podobného a "neodborného" jako ty, neodborníku.

Odpovědět  |   | 
rock  |  24. 04. 2017 19:56  |  [82.117.159.xxx]

Možná poněkud přehání, ale je pravda, že Nissan byl pohlcený Renaultem (btw a jenom díky tomu se po letech dostal z červených čísel) a Mitsubishi od toho není moc daleko.

Odpovědět  |   | 
Vin  |  23. 04. 2017 16:37  |  [84.244.117.xxx]

To byli jeste poctive , malo poruchove kary. Kde ridic si uzil jizdu. Myslim ridic , ktery neceka od auta jenom presun z bodu A do B v kare SUV.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 04. 2017 16:49  |  [217.195.168.xxx]

Chyba ich tu viac, ale som rad ze je tam /casto sa nan zabuda/, prave ten Sunny GTi.
No a S2000, to je parada. Mala, pekna, rychla....

Odpovědět  |   | 
Miki  |  23. 04. 2017 19:18  |  [85.237.234.xxx]

Nissan gti ci almera gt su fajn ale su to len vylepsene bezne auta. To co je tu su specialitky pre sportove zvezenie...

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  23. 04. 2017 19:22  |  [37.48.52.xxx]

Jeponcy v ty dobe mysleli ze dobijou evropu a tak zacli delat hnusny auta jako civic co vypadal jak zbastlenej francouź accord kterej byl taky hnus atd. Doplatili na to japonvi kde ani oni nemohli koupit poradny auto. Je dobre ze se japonci z evropy stahujou a opet pomalu zacinaj delat auta, ale pro asii a emeriku.

Odpovědět  |   | 

Aaaa, dalsi absolvent pomocne skoly. Holt Hujer.

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
Vin  |  23. 04. 2017 21:22  |  [84.244.117.xxx]

Ty jsi , ale inteligent .

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2017 22:33  |  [94.113.114.xxx]

Bylo by lepší Eurohujere, kdyby ses stáhnul z diskusí na Atorevue raději Ty, než aby se stáhli z Evropy Japonci... Oni se z Evropy ale nestáhnou Eurohujere, to si buď jistý.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 04. 2017 07:28  |  [198.28.69.xxx]

...podla toho prispevku ta EU aj vyzera....

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  23. 04. 2017 23:56  |  [78.102.28.xxx]

Japonsku patrili aj roky 80. (napr. nastup Lexusu, ktory hned prvym modelom deklasoval Mercedes), roky 90., roky 00. aj roky 10.

Staci sa pozriet za hranicu, ktoru oznacuje dym z turbodiesela, a clovek zisti, ze Europa i Amerika zaostavaju.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  24. 04. 2017 06:49  |  [62.46.147.xxx]

Mel jsem Prelude 2.0 perfektne drzela v zatackach. Honda accord Coupe 3.0 honda accord 2.0 92 kw honda civic 1.4 1.5 vtec 115 k na okreskach jsem ji prubnul jela pekne.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 04. 2017 07:30  |  [198.28.69.xxx]

Civica 1.4 v-tec mala moja ex, ujst mu na okreske bol naozaj problem. Jazdilo to ako motokara. Vyborne auticko, rad si na tie casy zaspominam

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 04. 2017 19:42

A co teprve takové CRX... Raketa na čtyřech kolech.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: